Kertokaa mulle

TheRiffiman92

Miksi zeppeliinit lopetti. Kuoliko joku vai tuliko riitoja.

9

2420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurahuhhahhei

      elikkäs kirja Zepukoiden tarinasta, niin tierätt kyl kui noi kävei. Kyl siit yks tyyppi delas ja toinen meinas.

      Vakavasti puhuen, kyllä ne levyt huononivat ihan selvästi nelosesta eteenpäin, että hajoaminen olisi ollut edessä joka tapauksessa.

      • Led the Zep

        Zeppelinistä on kirjoiettu niin paljon, että pitäis ryhdistäytyä ottamaan itse selvää. Kirjoitettu jopa niin, että In Trough The Outdoorin jälkeen oli aavistelatvissa jo uutta nousua, ellei Bonzn olis kännännyt itseään hengiltä.
        Neljä ekaa oli tosin kulta-aika...


      • zozo eiku
        Led the Zep kirjoitti:

        Zeppelinistä on kirjoiettu niin paljon, että pitäis ryhdistäytyä ottamaan itse selvää. Kirjoitettu jopa niin, että In Trough The Outdoorin jälkeen oli aavistelatvissa jo uutta nousua, ellei Bonzn olis kännännyt itseään hengiltä.
        Neljä ekaa oli tosin kulta-aika...

        taas vahvoja huhuja että LZ kasattaisiin ensi kesäksi ja tehtäis p-ameriikan kiertue.
        bonhamin tulee poika rumpuihin.


      • Rumpalin
        zozo eiku kirjoitti:

        taas vahvoja huhuja että LZ kasattaisiin ensi kesäksi ja tehtäis p-ameriikan kiertue.
        bonhamin tulee poika rumpuihin.

        Poika......:"Tai tiovottavasti jo nyt melkein yyhtä hyvin" t.Jason Bonham.


      • loka

        Levyt eivät huonontuneet, bändi ja soundi kehittyvät. Muutenkin uudenaallon kynnyksellä oli äänimaailma kasvanut ja erosi edukseen muista. En ymmärrä mikä siinä on että loppuajan tuotantoa pidetään paskana. Uskoisin, että jos Bonham ei olisi kuollut, olisimme saaneet kokea lisää tätä tajunnanräjäytystä. Ulkomuusikilliset asiat ovat sivuseikkoja.


      • nakki
        loka kirjoitti:

        Levyt eivät huonontuneet, bändi ja soundi kehittyvät. Muutenkin uudenaallon kynnyksellä oli äänimaailma kasvanut ja erosi edukseen muista. En ymmärrä mikä siinä on että loppuajan tuotantoa pidetään paskana. Uskoisin, että jos Bonham ei olisi kuollut, olisimme saaneet kokea lisää tätä tajunnanräjäytystä. Ulkomuusikilliset asiat ovat sivuseikkoja.

        itte en tykkää in trough on the doorista ja codasta yhtään kakkonen mielestäni paras ja ykkönen,nelonen, ja precense hyviä.


      • C.R.Metuselah
        nakki kirjoitti:

        itte en tykkää in trough on the doorista ja codasta yhtään kakkonen mielestäni paras ja ykkönen,nelonen, ja precense hyviä.

        Mielestäni Led Zeppelinin lopputuotanto on aivan liian aliarvostettua. Ajan kuluessa Led Zeppelin III on jo saanut osakseen ansaitsemansa arvostuksen, mutta valitettavasti samaa ei ole käynyt Presencelle ja In Through the Out Doorille, vaikka niiltä löytyy Achilles last standin ja All of my loven lisäksi muitakin hyviä kappaleita. Coda nyt on asia aivan erikseen, kuten muutkin hajoamisen jälkeen julkaistut albumit.


    • metalunion

      silti hyvä, että uudetkin "riffimanit" on samaa muistuttavan löytäneet. Viimesen päälle parasta ennen rumpali Bonzo Bonham koki päihteitten ikävimmän puolen, kun Jimi tarvi vintillä rytmiryhmään tietotaitoa.

    • Bändin rumpali John Bonham kuoli ja he eivät halunneet enää jatkaa, koska pitivät Bonzoa korvaamattomana. Lisäksi Jimmy Page oli jäänyt heroiinikoukkuun ja oli soitto tainnut vähän hyytyä eikä Plantkaan ollut ihan parhaimmassa kunnossa ja into oli tainnut jo hieman mennä siinä pyörityksessä ja Plantilla ainakin sen jälkeen taisi vähän mennä, kun hänen poikansa Karac kuoli.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe