Tietääkö kukaan mitään hevopeliä. Siis sellaista joka on helposti saatavilla.
Horsez ja Hevostallin salaisuus minulla jo on.
Toivon todella että jaksaisitte kirjoittaa edes pari hyvää hevospeliä...
=) =) =) =) =) =)
Hevospelejä
16
2570
Vastaukset
- mina_vaan123
katsoppas tuolta
http://www.hevoset.com/kauppa/- Tietääkö...
Kiitos että viitsit vastata!!! =)
- jiippiii
Kertokaa mulle tallini.fi huijauskoodeja ja penguin club
- se on hyvä!
otsikko
- auta mua :)
Mullakin on se hevostallin salaisuus, voitko auttaa mua yhessä asiassa? :)
- *angel*
mullakin on se hevostallin salaisuus..en pääse siitä unesta..ja my pony club on ihan hyvä peli..käy katsomassa www.hevoset.com
- *angel*
*angel* kirjoitti:
mullakin on se hevostallin salaisuus..en pääse siitä unesta..ja my pony club on ihan hyvä peli..käy katsomassa www.hevoset.com
minulla itselläni on my pony club,hevostallin salaisuus ja pippa funnel (ja myös starshine 2,3,4) :)
en ole itse pelannut vielä pippa funnelia mutta uskoisin että on hyvä :D - Horse92
*angel* kirjoitti:
minulla itselläni on my pony club,hevostallin salaisuus ja pippa funnel (ja myös starshine 2,3,4) :)
en ole itse pelannut vielä pippa funnelia mutta uskoisin että on hyvä :Dno mä tarttisin aika lailla apua ku siinä Pippa Funnelin "Take The Reins" pelis on se tehtävä johna pitää osata se koodi jotta sais sen Estebanin huoneen "avaimen" ja mä ymmärrän ne vihjeet (kai :D ) mutt silti ei onnistu... :/ Joten joka tietää ja viitsii auttaa niin olisin tosi kiitollinen...
- moiiiips
ei toimi rosemond hillin perintö vaikka vasta toimi. lukee siin et Win95 , Win98 , Win 2000 tai uudempi ???? auttakkaa. ;)
- henna92
moiiiips kirjoitti:
ei toimi rosemond hillin perintö vaikka vasta toimi. lukee siin et Win95 , Win98 , Win 2000 tai uudempi ???? auttakkaa. ;)
osaako joku auttaa minua. olen jäännyt jumittaan kohtaan jossa pitää etsiä sen hepun puh num ja talo? en löydä millään sitä taloa kylästä.
- help me
henna92 kirjoitti:
osaako joku auttaa minua. olen jäännyt jumittaan kohtaan jossa pitää etsiä sen hepun puh num ja talo? en löydä millään sitä taloa kylästä.
Osaako joku auttaa mitä teen kun mun pelissä tulee puu vastaan ni koko ruutu muuttuu vihreäks?
- мuuмipää
Horse92 kirjoitti:
no mä tarttisin aika lailla apua ku siinä Pippa Funnelin "Take The Reins" pelis on se tehtävä johna pitää osata se koodi jotta sais sen Estebanin huoneen "avaimen" ja mä ymmärrän ne vihjeet (kai :D ) mutt silti ei onnistu... :/ Joten joka tietää ja viitsii auttaa niin olisin tosi kiitollinen...
se on muistaakseni 4224 tai 2442. ennoo iha varma ku siitä on nii kaua ku viimeks pelasin sitä.
- platjaa
elikkä kannattaa kokeilla HevonenjaPoni pelejä... ja sit voisko joku ystävällinen kertoo mistä muualta starstable pelin saa muualta kuin pollux kerhosta???
- 1+5
Kannattaa kokeilla huuto.nettiä, joku on saattunut kyllästyä/ tai ei omista tietokonetta ja myy oman(omat) pelin(pelinsä). En tiedä saako muualta, se aikaisempi sarja jota sai polluxista, starshine legacy vai mikä olikaan, niin sitä löytyy silloin tällöin myös kirpputoreilta(hankin sieltä kolme ekaa osaa ja vimpan huutonetistä), hyvällä mäihällä voi löytyä tuotakin sarjaa joskus kirpparilta jos joku vie myyntiin.
- kysyj'
onk netiss' jotain hevos pellii niikun starshine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405334Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272194- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801505Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191384Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381130