Tietääkö kukaan mitään hevopeliä. Siis sellaista joka on helposti saatavilla.
Horsez ja Hevostallin salaisuus minulla jo on.
Toivon todella että jaksaisitte kirjoittaa edes pari hyvää hevospeliä...
=) =) =) =) =) =)
Hevospelejä
16
2551
Vastaukset
- mina_vaan123
katsoppas tuolta
http://www.hevoset.com/kauppa/- Tietääkö...
Kiitos että viitsit vastata!!! =)
- jiippiii
Kertokaa mulle tallini.fi huijauskoodeja ja penguin club
- se on hyvä!
otsikko
- auta mua :)
Mullakin on se hevostallin salaisuus, voitko auttaa mua yhessä asiassa? :)
- *angel*
mullakin on se hevostallin salaisuus..en pääse siitä unesta..ja my pony club on ihan hyvä peli..käy katsomassa www.hevoset.com
- *angel*
*angel* kirjoitti:
mullakin on se hevostallin salaisuus..en pääse siitä unesta..ja my pony club on ihan hyvä peli..käy katsomassa www.hevoset.com
minulla itselläni on my pony club,hevostallin salaisuus ja pippa funnel (ja myös starshine 2,3,4) :)
en ole itse pelannut vielä pippa funnelia mutta uskoisin että on hyvä :D - Horse92
*angel* kirjoitti:
minulla itselläni on my pony club,hevostallin salaisuus ja pippa funnel (ja myös starshine 2,3,4) :)
en ole itse pelannut vielä pippa funnelia mutta uskoisin että on hyvä :Dno mä tarttisin aika lailla apua ku siinä Pippa Funnelin "Take The Reins" pelis on se tehtävä johna pitää osata se koodi jotta sais sen Estebanin huoneen "avaimen" ja mä ymmärrän ne vihjeet (kai :D ) mutt silti ei onnistu... :/ Joten joka tietää ja viitsii auttaa niin olisin tosi kiitollinen...
- moiiiips
ei toimi rosemond hillin perintö vaikka vasta toimi. lukee siin et Win95 , Win98 , Win 2000 tai uudempi ???? auttakkaa. ;)
- henna92
moiiiips kirjoitti:
ei toimi rosemond hillin perintö vaikka vasta toimi. lukee siin et Win95 , Win98 , Win 2000 tai uudempi ???? auttakkaa. ;)
osaako joku auttaa minua. olen jäännyt jumittaan kohtaan jossa pitää etsiä sen hepun puh num ja talo? en löydä millään sitä taloa kylästä.
- help me
henna92 kirjoitti:
osaako joku auttaa minua. olen jäännyt jumittaan kohtaan jossa pitää etsiä sen hepun puh num ja talo? en löydä millään sitä taloa kylästä.
Osaako joku auttaa mitä teen kun mun pelissä tulee puu vastaan ni koko ruutu muuttuu vihreäks?
- мuuмipää
Horse92 kirjoitti:
no mä tarttisin aika lailla apua ku siinä Pippa Funnelin "Take The Reins" pelis on se tehtävä johna pitää osata se koodi jotta sais sen Estebanin huoneen "avaimen" ja mä ymmärrän ne vihjeet (kai :D ) mutt silti ei onnistu... :/ Joten joka tietää ja viitsii auttaa niin olisin tosi kiitollinen...
se on muistaakseni 4224 tai 2442. ennoo iha varma ku siitä on nii kaua ku viimeks pelasin sitä.
- platjaa
elikkä kannattaa kokeilla HevonenjaPoni pelejä... ja sit voisko joku ystävällinen kertoo mistä muualta starstable pelin saa muualta kuin pollux kerhosta???
- 1+5
Kannattaa kokeilla huuto.nettiä, joku on saattunut kyllästyä/ tai ei omista tietokonetta ja myy oman(omat) pelin(pelinsä). En tiedä saako muualta, se aikaisempi sarja jota sai polluxista, starshine legacy vai mikä olikaan, niin sitä löytyy silloin tällöin myös kirpputoreilta(hankin sieltä kolme ekaa osaa ja vimpan huutonetistä), hyvällä mäihällä voi löytyä tuotakin sarjaa joskus kirpparilta jos joku vie myyntiin.
- kysyj'
onk netiss' jotain hevos pellii niikun starshine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103