Hevospelejä

Tietääkö...

Tietääkö kukaan mitään hevopeliä. Siis sellaista joka on helposti saatavilla.
Horsez ja Hevostallin salaisuus minulla jo on.

Toivon todella että jaksaisitte kirjoittaa edes pari hyvää hevospeliä...

=) =) =) =) =) =)

16

2526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mina_vaan123
      • Tietääkö...

        Kiitos että viitsit vastata!!! =)


      • jiippiii

        Kertokaa mulle tallini.fi huijauskoodeja ja penguin club


    • se on hyvä!

      otsikko

    • auta mua :)

      Mullakin on se hevostallin salaisuus, voitko auttaa mua yhessä asiassa? :)

      • *angel*

        mullakin on se hevostallin salaisuus..en pääse siitä unesta..ja my pony club on ihan hyvä peli..käy katsomassa www.hevoset.com


      • *angel*
        *angel* kirjoitti:

        mullakin on se hevostallin salaisuus..en pääse siitä unesta..ja my pony club on ihan hyvä peli..käy katsomassa www.hevoset.com

        minulla itselläni on my pony club,hevostallin salaisuus ja pippa funnel (ja myös starshine 2,3,4) :)
        en ole itse pelannut vielä pippa funnelia mutta uskoisin että on hyvä :D


      • Horse92
        *angel* kirjoitti:

        minulla itselläni on my pony club,hevostallin salaisuus ja pippa funnel (ja myös starshine 2,3,4) :)
        en ole itse pelannut vielä pippa funnelia mutta uskoisin että on hyvä :D

        no mä tarttisin aika lailla apua ku siinä Pippa Funnelin "Take The Reins" pelis on se tehtävä johna pitää osata se koodi jotta sais sen Estebanin huoneen "avaimen" ja mä ymmärrän ne vihjeet (kai :D ) mutt silti ei onnistu... :/ Joten joka tietää ja viitsii auttaa niin olisin tosi kiitollinen...


      • moiiiips

        ei toimi rosemond hillin perintö vaikka vasta toimi. lukee siin et Win95 , Win98 , Win 2000 tai uudempi ???? auttakkaa. ;)


      • henna92
        moiiiips kirjoitti:

        ei toimi rosemond hillin perintö vaikka vasta toimi. lukee siin et Win95 , Win98 , Win 2000 tai uudempi ???? auttakkaa. ;)

        osaako joku auttaa minua. olen jäännyt jumittaan kohtaan jossa pitää etsiä sen hepun puh num ja talo? en löydä millään sitä taloa kylästä.


      • help me
        henna92 kirjoitti:

        osaako joku auttaa minua. olen jäännyt jumittaan kohtaan jossa pitää etsiä sen hepun puh num ja talo? en löydä millään sitä taloa kylästä.

        Osaako joku auttaa mitä teen kun mun pelissä tulee puu vastaan ni koko ruutu muuttuu vihreäks?


      • мuuмipää
        Horse92 kirjoitti:

        no mä tarttisin aika lailla apua ku siinä Pippa Funnelin "Take The Reins" pelis on se tehtävä johna pitää osata se koodi jotta sais sen Estebanin huoneen "avaimen" ja mä ymmärrän ne vihjeet (kai :D ) mutt silti ei onnistu... :/ Joten joka tietää ja viitsii auttaa niin olisin tosi kiitollinen...

        se on muistaakseni 4224 tai 2442. ennoo iha varma ku siitä on nii kaua ku viimeks pelasin sitä.


    • platjaa

      elikkä kannattaa kokeilla HevonenjaPoni pelejä... ja sit voisko joku ystävällinen kertoo mistä muualta starstable pelin saa muualta kuin pollux kerhosta???

      • 1+5

        Kannattaa kokeilla huuto.nettiä, joku on saattunut kyllästyä/ tai ei omista tietokonetta ja myy oman(omat) pelin(pelinsä). En tiedä saako muualta, se aikaisempi sarja jota sai polluxista, starshine legacy vai mikä olikaan, niin sitä löytyy silloin tällöin myös kirpputoreilta(hankin sieltä kolme ekaa osaa ja vimpan huutonetistä), hyvällä mäihällä voi löytyä tuotakin sarjaa joskus kirpparilta jos joku vie myyntiin.


    • kysyj'

      onk netiss' jotain hevos pellii niikun starshine

      • Babababbaaaaa

        http://www.starstable.com/news


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe