Eli oltaisiin lähdössä perheen voimin 2 aikuikuista, ja 2 14-vuotiasta lasta.
Joten nyt kysyisin että mitä paikkaa te kokeeneemmat suosittelisitte?
Kaipaisimme nähtävyyksiä, rantoja, hienoja hotelleja ja pieni hienoja matkamuisto kauppoja :)
Ja upeat ravintolat!
IXIA VAI RODOKSEN KAUPUNKI VAI FALIRAKI?
8
2153
Vastaukset
- Warcult
Siis nuo matkakohteethan oli, IXIA, RODOKSEN KAUPUNKI, ja FALIRAKI
- kaupunki
Sitä suosittelisin. Kaupungista on erinomaiset bussiyhteydet Falirakin rannoille ja moniin muihin paikkoihin. 14-vuotiaille kaupungista löytyy enemmän kiinnostavaa, kuin pelkästä rantapaikasta.
Kaupunki on kaunis ja monipuolinen. Ehdoton ykkönen on Mandrakin satama. Kivoja ruokapaikkoja kaupungissa on joka lähtöön ja shoppailijalle se on erityisen sopiva paikka. Kun seuraavan kerran Rodokselle menen, ehdottomasti asetun kaupunkiin.
Hyvä tukikohta muulle liikkumiselle. Rantafanien kannattaa mennä Falirakiin.
- rodosfanittaja
Kaikilla noista on hyvät puolensa. Falirakissa parhaat rannant ja vesipuisto, muuten pelkkä turistikylä. Ixiassa näistä hienoimmat hotellit. Rodoksen kaupungissa taas parhaimmat ostosmahdollisuudet ja näistä eniten nähtävyyksiä. Minun tyttäreni 14-vuotiaana, ja nyt myöhemminkin, oli kaupungin kannalla.
- käynyt
minäkin kaupunkia suosittelen teini-ikäisille. Pienempien lasten kanssa nuo rantakohteet ovat sopivampia. Viime kesänä poikkesimme saarella pikapikaa perheen kanssa ja olin yllättynyt miten siisti kaupunki oli. Viimeksi olemme siellä olleet joskus -90 ja muistikuvat paikasta olivat aika erilaiset. Kaupunkihan on kaunis!
- suosittelen
käynyt kirjoitti:
minäkin kaupunkia suosittelen teini-ikäisille. Pienempien lasten kanssa nuo rantakohteet ovat sopivampia. Viime kesänä poikkesimme saarella pikapikaa perheen kanssa ja olin yllättynyt miten siisti kaupunki oli. Viimeksi olemme siellä olleet joskus -90 ja muistikuvat paikasta olivat aika erilaiset. Kaupunkihan on kaunis!
kaupunkia.
- Warcult
Katselin noita rodoksen kaupungin hotelleja.
Ei näytä kovin hääppöisiltä nuo hotellit kaupungissa.
Ixiaa katselin ja se näyttäisi näistä paikoista kaikkein mielenkiintoisimmalta.
Voitteko kertoa jotain kivoja palveluja Ixiasta, kauppojen määrää ja nähävyyksistä. - Warcult
Warcult kirjoitti:
Katselin noita rodoksen kaupungin hotelleja.
Ei näytä kovin hääppöisiltä nuo hotellit kaupungissa.
Ixiaa katselin ja se näyttäisi näistä paikoista kaikkein mielenkiintoisimmalta.
Voitteko kertoa jotain kivoja palveluja Ixiasta, kauppojen määrää ja nähävyyksistä.Että mitä mieltä olette Dionysos hotellista.
Olisi muutaman kilometrin päässä rodoksen kaupungista, ja viakuttaa aivan täydelliseltä. - kreikka-fani
Warcult kirjoitti:
Että mitä mieltä olette Dionysos hotellista.
Olisi muutaman kilometrin päässä rodoksen kaupungista, ja viakuttaa aivan täydelliseltä.dionysos hotellia voin suositella lämpimästi!!
Olen käynyt Rodoksella kolme kertaa ja dionysos on ollut hotelleista parhain. Rodos on niin pieni saari, että on nähtävyyksien kannalta aivan sama kummalle puolelle saarta matkustaa. Ero on suurin ehkä, että toista puolta kutsutaan tuuliseksi rannaksi. Meitä ei ole tuuli haitannut, päinvastoin ehkä helpottanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733