Aloe Vera Geeli, Juoma

niina_fili

Ostin ALOE VERA GEL juomaa. Joten kysyisin, onko kukaan käyttänyt sitä raskauden aikana ja mikä prosentti määrä on päivän saanti annoksena, jos ottaa sitä 30ml per päivä? Tarkoitan siis kun kaikissa tablettipurkeissa on aina vaikka kalkki 100prosenttia (vertailuarvo)... Toivon mukaan joku ymmärsi mitä tarkoitin.. :D

12

6281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontoihminen

En suosittele imetyksen- enkä raskaudenaikana. Jos kuitenkin aijot lähteä kokeilemaan, niin kannattaa neuvotella ensin lääkärisi kanssa.

• Luontoihminen

Synnytyksen jälkeen ei ole vaaraa päinvastoin, mutta neuvottele lääkärisikanssa mitä hän on miltä tuosta raskaudenaikana nauttimisesta.

• OMGaad!
        Luontoihminen kirjoitti:

Synnytyksen jälkeen ei ole vaaraa päinvastoin, mutta neuvottele lääkärisikanssa mitä hän on miltä tuosta raskaudenaikana nauttimisesta.

Näytä minulle lääkäri, joka tietäisi yhtään mitään aloe veran vaikutteista...?

• Luontoihminen

• käytän

Niin kehoitus olla käyttämättä raskauden aikana koskee tietääkseni sitä asiaa että aloeveran käyttämisen aloittaminen käynistää elimistössä usein voimakkaan puhdistusreaktion joten keskenmenon vaara kasvaa...

Toki tiedän niitäkin jotka on käyttäneet raskausajan mutta käyttäneet jo ennen raskautta.

T:Taru

• kiinnostunut2

Mitä se juoma maksaa ja mistä sitä saisi edullisemmin?

• tilaaja

ostettuna LR:n Aloe vera juoma on 31,50€ / pll (1L). Voit kuitenkin rekisteröitymällä LR:lle saada juomaa todella paljon halvemmalla... Kysy enemmän tästä mahdollisuudesta; [email protected] ;)

• niina_fili

• tietoa

• Kliinisesti testatut
        tilaaja kirjoitti:

ostettuna LR:n Aloe vera juoma on 31,50€ / pll (1L). Voit kuitenkin rekisteröitymällä LR:lle saada juomaa todella paljon halvemmalla... Kysy enemmän tästä mahdollisuudesta; [email protected] ;)

Saat Aloe Vera laatua täältä tukkuhinnalla:
        [email protected]

• sinulle.mahdollisuutta@suom...

Just ostin myyjältäni 100 ml Aloe Vera hammastahnaa jossa 40% Aloe Veraa sekä myös fluoria ja maksoin siitä myyjälle ovh:n 4,90. Hyvä hinta/laatu suhede

• Nimetön

Käytin aikaisemmin jenkkien verkostomarkkinointi firman, se oli flp hammastahnaa joka oli paljon kalliimpaa, 10 euroa tuubi ja siinä oli vähemmän Aloe Veraa. Tämä LR:n Aloe Veralla aftat häipyi jo viikossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe