puolueelleen isoimman puolueen kannatus pronsetit.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 39
Vanhimmat
jo odottanut päivän vitsiä!
on aina jonkun ostama,niin tämäkin.
Vaihda puoluetta!
tämä on?
nytpä mekin äänestämme keskustaa, haluamme olla voittajan puolella.
Sepä kivaa. Miten se liittyy itse aiheeseen?
Unohdin sanoa, että eikös hännystely ole kaikin puolin ikävää?
suurimman puolueen äänestäjä, ja siellä on vielä niin paljon niitä huippuehdokkaita noissa eduskuntavaaleissa, täältäkin ropisee ääniä nyt keskustalle.
ja täällä ekana on heti ilouutinen,että keskusta on suurin puolue. Ompa mukava alkaa päiväntyöt, jippii.
sulla näitä myönteisiäkin uutisia, että keskusta on suurin. Yleensä levität kielteisiä asioita keskustasta.
on kumitus mielessä.
olla surkian pieni .
Jopa monta rosenttia demareita jäljessä.
Nämä gallupit on vain hermostuneiden
kepulien
sielunhoitoa,
ei muuta.
vielä sen 2% suurempi kuin noi sosialistit, kyllä mekin oomma nyt voittajan puolella, hyvä keskusta.
että suuret puolueet saa ylimääräistä.
Tekniikasta johtuen.
Muutaman prosenttiyksikön kun vähentää kepuli-ennusttesta, sanotaan 3-4 %-yksikköä,
ollaan totuutta lähellä.
Kepulien tojellinen kannatus on
21 % luokkaa.
Sekin on tunkio-porukalle
kovan huijauksen takana.
se 4-5% lisätään kallupin päälle niin keskusta saa tojellisuuvessa sen 30%, ollaan kaikki voittajan puolella.
saattaa Haapaveden kohdalla pitää paikkansa,sillä vanhat kepulit ovat nostaneet kytkintä puolueesta ja
luistaneet oikealle.
jarruvalittajiin.
viisastuu.
alkaa hourailee.
on Kepunkenttä houraillut olemassa olonsa ajan.
keskusta on maan suurin puolue.
kuihtunut toiselle tilalle,sillä Kokoomus on ajanut edelle.
kaikki laskettu.
Sillai suureksi kasvatettu.
laskettu.
lehemääkin.
Kepuli on aina kepuli,
siansaparoo kierompi.
niin sano mumosikin.
Vasureihin, koska sinne kuuluvatkin.
ja kaunein, on meidän nuortenkin suosikkipuolue.
Kepulit on haisevin, huijaavin ja typerin puolueemme.
jussille hätä haukkumaan, eikös se oo sanontakin, että koirat haukkuu ja keskusta kulkee voittoon.
sanoi jussin oppi-isä Jeesus.
Niin se on tässä kepuli-puolueessakin.
Mikä on huijaamalla saatu,
sen totuus paljastaa.
mainita sitä, että mummosikin sanoi niin.
kehuu keskustaa suurimmaksi, siltähän nuo kallupitkin näyttää.
Eikö se kannattas ostaa viikko ennen vaaleja. Eihän niillä rosenteilla vielä mittää tee.
Hei Jussi - älä oo naurettava. Suosittelen lopettamaan tuon alituisen vihan. Tiiä vaikka tulis parempi mieliki, ku hymilis joskus ...
Ja varaa ne vihreän- valkoiset nauhat sieltä "Väinön valinnan" katolta vanhantien varresta.Kyllä Jussi sinulle niitä ainaski lainaa jos ei myy.Komeasti hulmuais siellä mäenpäällä.
kyllä se siitä.Tee Jussi vaikka reissu Ouluun.Mites se viime reissu menikään....
pronsetit jottain paijanrinnukseen kiinnitettäviä ja palioko ostivat ja keltä?
Kysyn vaan,että tietäs kajehtia oikiaan suuntaan jos pittää kajehtia.
Jussi hourailee vaikka ei ole kuin 50 niin saas nähdä minkälaista se on sit 10 vuoden päästä.
Onneksi ei ole kepulainen ja saa haukkua kepuja kun kukaan ei vastaisi sille mitään
päällepäin näkee mitä jussi on sisältä päin
Katkera juonikko suuttuu ja kiukuttelee kuin pieni lapsi olen kuullut varmalta taholta.
kaikki gallupit tehdään,että se siitä.