Virheet Akkasen

kirjassa...

Lukaisin eilen Riku-Matti Akkasen Queen: yhtyeen julkisuuskuvan muodostuminen angloamerikkalaisessa rocklehdistössä vuosina 1973-1992-kirjan. Kirja oli hyvä, mutta aikaisemmissa keskusteluissa monet ovat valitelleet kirjassa olevan liikaa asiavirheitä (kirjoitusvirheiden lisäksi). Oma Queen-innostukseni on tähän mennessä rajoittunut lähinnä Queenin musiikin kuunteluun ja senpä vuoksi ainakin minulta kirjan asiavirheet menivät ohi. Nyt olisikin mielenkiintoista kuulla teiltä kirjan lukeneilta, oikeilta Queen-guruilta, millaisia virheitä bongasitte kirjaa lukiessa?

4

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupiter68

Omituista kun Queenista ei tule kunnon kirjaa suomennettuna. Muista suurista bändeistähän niitä riittää. Enitenhän Queen on myynyt cd-levyjä Suomessa.. Omituista!!

• tottahan toi on

Todella harmi, Queen as it begun julkaistiin 1992, mutta vieläkään sitä ei saa suomenkielellä, harmi ja sitten Freddie Mercuryn elämänkerta olis ihquu saada suomennettuna.

• eikukaan

On niin pitkä aika kun on lukenut, ettei tarkalleen muista, mutta ainakin muutama singlehitti oli tekstissä laitettu väärän säveltäjän nimiin. Lisäksi "A kind of Magic" kappaleen kerrottiin olleen "maailmanlaajuisesti suuri hitti, mutta yhtyeen kotimaassa Britanniassa, se ei noussut edes top-40 listalle".

• muuten nousi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3602
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      2972
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      76
      2433
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2311
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2287
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2177
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2173
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2138
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2020
    Aihe