Hei!
Suunnittelemme matkustavamme maailmanympäri perheemme kanssa (vauva ja 4-vuotias mukana). Nyt en löydä mistään sellaisia valmiita lentoreittejä, joista voisi valita. Onko niitä enää vai pitääkö kysellä matkatoimistosta? Monet lentoyhtiötkin näyttävät netissä vain lennot yhteen kohteeseen ja takaisin eikä hyppymatkaa paikasta toiseen.
Mistä lennot pysähdyksineen maailmanympärysmatkalle?
9
3096
Vastaukset
- veikkaus^
Osaisikohan lentoyhtiö auttaa asiassa.. Reittiä eivät kyllä puolestasi valitse, se täytyy tehdä itse.
- nimetön...
Miksi pitää kaksi lasta saada sinne reissuun mukaan?
Eikö loma ole lomaa myös arjesta ja lapsista...
Mukulat vanhemmille hoitoon ja kahdestaan tai yksin reissuun.
Nimimerkillä pikkuvauvan itkua lentokoneessa 4 tuntia kuunnellut. - eikö ole
joutavia sillä sinä ja mukulat ette ole lähdössä mihinkään.
- Kuala-karhu
Suomi Seuran matkatoimisto järjesti meidän Australian matkan - voin suositella.
Aktiv-resor (www.aktiv-resor.fi)tekee kanssa reissuja, mutta siitä ei ole kokemusta (ei saatu tarjousta..)
- Megamatkaaja
Onkohan tämä trolli vai oletteko tosissanne suunnittelemassa ko. matkaa LASTEN KANSSA? Mikäli olette tosissanne niin suosittelen vielä harkitsemaan asiaa. Tulette viettämään suurimman osan aikaa lentokoneessa tai -asemilla. Saattaapa käydä niin, ettei loman jälkeen ole kovin rentoutunut olo...
- jkhjslkjs
Kilroy travelsin sivuilta löytyy valmiita reittejä, ja voi myös suunnitella oman.
- lasten kanssa
lasten kanssa kiva ja helppo matkustaa, kun on oikean asenteen kanssa reissun päällä. omani on ollut 4kk vanha ekalla matkallaan. monenlaista on lasten kanssa nähty ja koettu, vauva myös nauttii lämmöstä ja hyväntuulisista vanhemmista!lentomatkoille voi varautua hyvän lääkearsenaalin kera, ettei lapsia tarvitse itsettää koneessa.
- maailmanmatkaaja4
hei kilroy travelsilla on niitä maailmanympärysmatkoja valmiina, käteviä
onks jollain kokemuksia maaimanympärysmatkasta? oon lähös just kilroyn kautta, mut en oo koskaan ollut moisella matkalla, niin kaikki kokemukset ja vinkit ois tervetulleita!! kiitti jo etukäteen:):) http://mukavamutkatonhotelli.wordpress.com/2014/04/11/kun-maailma-kutsuu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734