Hei!
Suunnittelemme matkustavamme maailmanympäri perheemme kanssa (vauva ja 4-vuotias mukana). Nyt en löydä mistään sellaisia valmiita lentoreittejä, joista voisi valita. Onko niitä enää vai pitääkö kysellä matkatoimistosta? Monet lentoyhtiötkin näyttävät netissä vain lennot yhteen kohteeseen ja takaisin eikä hyppymatkaa paikasta toiseen.
Mistä lennot pysähdyksineen maailmanympärysmatkalle?
9
3079
Vastaukset
- veikkaus^
Osaisikohan lentoyhtiö auttaa asiassa.. Reittiä eivät kyllä puolestasi valitse, se täytyy tehdä itse.
- nimetön...
Miksi pitää kaksi lasta saada sinne reissuun mukaan?
Eikö loma ole lomaa myös arjesta ja lapsista...
Mukulat vanhemmille hoitoon ja kahdestaan tai yksin reissuun.
Nimimerkillä pikkuvauvan itkua lentokoneessa 4 tuntia kuunnellut. - eikö ole
joutavia sillä sinä ja mukulat ette ole lähdössä mihinkään.
- Kuala-karhu
Suomi Seuran matkatoimisto järjesti meidän Australian matkan - voin suositella.
Aktiv-resor (www.aktiv-resor.fi)tekee kanssa reissuja, mutta siitä ei ole kokemusta (ei saatu tarjousta..)
- Megamatkaaja
Onkohan tämä trolli vai oletteko tosissanne suunnittelemassa ko. matkaa LASTEN KANSSA? Mikäli olette tosissanne niin suosittelen vielä harkitsemaan asiaa. Tulette viettämään suurimman osan aikaa lentokoneessa tai -asemilla. Saattaapa käydä niin, ettei loman jälkeen ole kovin rentoutunut olo...
- jkhjslkjs
Kilroy travelsin sivuilta löytyy valmiita reittejä, ja voi myös suunnitella oman.
- lasten kanssa
lasten kanssa kiva ja helppo matkustaa, kun on oikean asenteen kanssa reissun päällä. omani on ollut 4kk vanha ekalla matkallaan. monenlaista on lasten kanssa nähty ja koettu, vauva myös nauttii lämmöstä ja hyväntuulisista vanhemmista!lentomatkoille voi varautua hyvän lääkearsenaalin kera, ettei lapsia tarvitse itsettää koneessa.
- maailmanmatkaaja4
hei kilroy travelsilla on niitä maailmanympärysmatkoja valmiina, käteviä
onks jollain kokemuksia maaimanympärysmatkasta? oon lähös just kilroyn kautta, mut en oo koskaan ollut moisella matkalla, niin kaikki kokemukset ja vinkit ois tervetulleita!! kiitti jo etukäteen:):) http://mukavamutkatonhotelli.wordpress.com/2014/04/11/kun-maailma-kutsuu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892