Elikäs tämmöinen ongelma :
Roadrunner24 ( dhcp/nat päällä ) takana 2 konetta jossa toisesessa windows 2003 server apache. sisäverkossa palvelin toimii ilman ongelmia. ulkopuolelta ku kokeilee nii modeemi oman sisäänkirjausikkuna vastaa eikä muuta. sen tajusin jo että port forwardilla sen pitäis ohjelmoida ohittamaan sen. Näin vaan en saa sitä toimimaan. Tämmöisten ohjeiden mukaan kokeilin :
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/A-Link/RR24/HTTP.htm
Jos jollakin ois lisääideoita nii olisin kiitollinen. Muita tietoja:
modeemi ulkoinen ip 85.x.x.x
modeemi sisäinen ip 10.0.0.2 samoin siis gateway
koneiden ip:t 10.0.0.3 ja 4
En vaan yksinkertaisesti tiedä enää mitä kokeilisin. varmaan joku rasti jääny huomamatta :D
Apache RR24 takana
1
388
Vastaukset
- diiidiii
Et taida sitä aivan "ulkopuolelta" kokeilla, meinaan tuskin motukka nyt ihan oletuksena jakaa WAN verkkoon sun modeemin asetussivua?
Monissa modeemeissa saa sen hallintasivujen portin vaihdettua, eli laita siihen vaikka 8080. Eli kun otat yhteyttä siihen typoot: http://10.0.0.1:8080
Nyt sulla pitäisi jäädä se portti 80 vapaaksi johon saat sitten sen servun jonka forwardaat natilla. Tai sitten ulkopuolelta forwardaat sille servulle portin 80 -> 8080 jonka sitten sieltä servun puolelta pistät päälle web palveluksi.
Toi nyt ekaksi tuli mieleen että minkä takia sulla se asetussivu näkyy. Mut se ei vielä välttämättä tarkoita että pääsisit sinne servulle vaikka tuo asetussivu sieltä lähtisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797