ETSITÄÄN lapinkoiraurosta isäksi pennuille. Koiran oltava terve, kiltti ja silmät ja lonkat tutkittu ja todettu terveiksi!!!Kaikki huomioidaan
ASTUTUKSEEN lapinkoirauros
8
847
Vastaukset
- Kaixuliini
Mitä jos pyytäisitte lappalaiskoirat ry:ltä urossuositusta? :)
- Juuli ja nappe
Ette luultavasti tarvitse enää urosta? vai? minulla olisi yksi :)
- Slk.....
Missä päin Suomea asutte? Meillä musta, vaalein merkein oleva uros. Tosi ihanan luonteen omaava yksilö. Laita numeroa, niin voin soitella ja kertoa lisää. On "paperikoira".
- SOOSI9484
LAITTAKAA IHMISET MISTÄ HAETTE JA MIST¨Ä TARJOATTE!
- Liikaa vaadittu?
Minäkin toivoisin löytäväni uroksen nartulleni.
Tosin haaveilen löytäväni terveen uroksen,hyvällä luonteella,komealla ulkonäöllä ja plussaa olis jos koiralla ei olis aikasempia jälkeläisiä.
Sekin ois plussaa et ei uros ois mistään tusina kennelistä.
Toivon että uros olisi rodunomainen , ei tarvitse olla mikään näyttely koira
.
Toivon uroksen jolla on jalat eikä mikään yli paksu turkki niin ja mielellään sen kuntoinen uros et se jaksaa hoitaa "hommansa" :) - LaPiNkOiRaT
Mulla olis kohta viisi vuotta täyttävä uros lapinkoira. Paperit on koiralla ja passaa ulkonäöltään ja luonteeltaan noihin sun vaatimuksiin. Laittele sposti- osotetta, niin voin kertoa enemmän tästä meidän koirulista.
- Uroksen_omistaja
Moi!
Minulla on kolme vuotias lapinkoira uros.
Lonkat: B/B
Silmät: Ok
Nly: EH
PRA- (a) terve
Koirani on kermanvärinen mittasuhteiltaan oikea uros. Luonne on erinomainen, koira asuukin isossa lapsiperheessä ja on oikein sosiaallinen ihmisiin sekä yleensä muihin koiriinkin:) on hieman yliseksuaalinen joten eiköhän "homma hoidu". Lisätietoja uroksestani saat sen kotisivuilta: saraharjunfalakki.nettisivu.org tai minulta: [email protected] - lappalaiska
Etsin minäkin lapinkoiranartulleni rekisteröityä ja tutkittua urosta astutukseen. Turun suunnalta. Postia voi laittaa osoitteeseen kiituri74 (at) hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513525Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1042296Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5912252Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192006- 201638
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431638KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar721600Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1351491- 281436
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?921391