HAAPAVEDEN APTEEKISSA

olis varaa parantaa

asiakaspalvelua, vaikka onkin monopoli asema niin kait sitä vois silti ystävällistä palvelua saada, mitä nyt harvakseen joutuu puljussa poikkeamaan niin kyllä on niin vastenmielisen tuntuista palvelua, tulee pakosta fiilis että sori kun tulin teidän päivänviettoanne häiritsemään. ja tätä ei ole sattunut vain yksi tai kaksi kertaa vaan vuosia, käynkin mieluummin naapurikunnan apteekissa jos on muutakin asiaa...
onko muilla samanlaisia kokemuksia ?

76

6900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sieltä se

rouva Majuri niin on ystävällistä palvelua, hän voi ollakkin joku päivä meitin apteekkari !

• on iso ongelma

mutta KUN RAHALLA OSTAA, SAA VALITA. Älä mene Haapaveden apteekkiin.

• on saanu

..kuitenkin aina tarvitsemansa lääkkeen heti mukaansa, toisin kuin naapurikunnan apteekista, johon lääkkeet aina tilataan kun asiakas niitä kysyy ja niitä joutuu odottamaan, ihan tavallisia lääkärinmäärämiä lääkkeitä ei taho saada.

• onkin hyvä
        on saanu kirjoitti:

..kuitenkin aina tarvitsemansa lääkkeen heti mukaansa, toisin kuin naapurikunnan apteekista, johon lääkkeet aina tilataan kun asiakas niitä kysyy ja niitä joutuu odottamaan, ihan tavallisia lääkärinmäärämiä lääkkeitä ei taho saada.

mutta mikä estää farmaseuttia edes pikkasen hymyilemään palvellessaan asiakasta.

• aina saanut

hyvää ja ystävällistä palvelua Haapaveden apteekista kiitos ammattitaitoiselle henkilökunnalle.

• mutta

postin palvelu on täysin hanurista. Olen itse ollut joku vuosi sitten postilla töissä, eikä silloin Haapaveden postin palvelun kaltainen toiminta olisi tullut kuuloonkaan.

- asiakas saa kantaa itse painavat paketit hyllyyn - asiakas saa osakseen tiuskintaa
      - asiakkaalle kerrotaan mieluummin, että "ei sitä noin tehdä", kun sen sijaan voitaisiin neuvoa, että miten se sitten tehdään!!

Minä olen niin kypsä saamaani palveluun, että pitäisi varmaan laittaa palautetta postin nettisivujen kautta.

• Nivaln postia

sielä on monta virkailijaa ja superystävällinen palvelu sekä runsas paperimyymälä, kuten Ylivieskassa ja Oulaisissakin.

Ei Haapaveden posti ole posti vaan pieni palvelupiste, etkö ole tajunnut?

• kirjoitus

pitää paikkansa, palvelu on ihan perseestä.

• tet
        kirjoitus kirjoitti:

pitää paikkansa, palvelu on ihan perseestä.

haapavetiset ootta. Minkäs sille voi?

• HAAPAVEDELLÄ
        tet kirjoitti:

kun haapavesi on mielestänne niin huono ja paha paikka asua voithan hakea paremman asuin paikan asuttavaksenne.

• jjjjjjjj
        Nivaln postia kirjoitti:

sielä on monta virkailijaa ja superystävällinen palvelu sekä runsas paperimyymälä, kuten Ylivieskassa ja Oulaisissakin.

Ei Haapaveden posti ole posti vaan pieni palvelupiste, etkö ole tajunnut?

että se on ihan sama onko se kaupungin pääposti vai pieni palvelupiste, niin palvelu pitää olla aina ystävällistä ja avuliasta. Vai saako sinun mielestäsi kyläkauppias haistattaa asiakkaille pitkät vain, koska kauppa on niin pieni??

Olin itsekin kioskin yhteydessä olleessa postin palvelupisteessä töissä, eikä tullut mieleenkään tarjota huonoa palvelua koon vuoksi.

• ihmettelen,,,
        HAAPAVEDELLÄ kirjoitti:

kun haapavesi on mielestänne niin huono ja paha paikka asua voithan hakea paremman asuin paikan asuttavaksenne.

välillä itsekin, miksi asun täällä. Syynsä tietysti on olemassa...

Ennen ihmettelin, miksi täällä keskustelupalstalla on koko ajan niin negatiivinen tunnelma. Nyt puoli vuotta täällä asuneena tiedän.

• saneerausta

sivaan niin kullä alkaa posti kulkeen ja kusti polkeen

• niin että pienessä
        jjjjjjjj kirjoitti:

että se on ihan sama onko se kaupungin pääposti vai pieni palvelupiste, niin palvelu pitää olla aina ystävällistä ja avuliasta. Vai saako sinun mielestäsi kyläkauppias haistattaa asiakkaille pitkät vain, koska kauppa on niin pieni??

Olin itsekin kioskin yhteydessä olleessa postin palvelupisteessä töissä, eikä tullut mieleenkään tarjota huonoa palvelua koon vuoksi.

yksikössä saa parempaa palvelua, miksi se ei sitten toteutunut postin siiryttyä sivaan johtuu ehkä henkilökunnan valmennuksesta tehtävään

• ehdottomasti
        tet kirjoitti:

pärjääkkö täällä vai ei

• et kyllä
        jjjjjjjj kirjoitti:

kovin ystävälliseltä vaikuta. Olen TAJUNNUT ajat sitten, mitä on haapavetinen palvelu. En kerro esimerkkejä, ettei kukaan tule henkilökohtaisesti loukatuksi.

• olen palveluiden
        et kyllä kirjoitti:

kovin ystävälliseltä vaikuta. Olen TAJUNNUT ajat sitten, mitä on haapavetinen palvelu. En kerro esimerkkejä, ettei kukaan tule henkilökohtaisesti loukatuksi.

käyttäjä en palvelija, että turhaan minua arvostelet

• huolehdit
        HAAPAVEDELLÄ kirjoitti:

poismuuttajia riittää kyllä.

• puolestani
        olen palveluiden kirjoitti:

käyttäjä en palvelija, että turhaan minua arvostelet

ihan mikä haluat.

• etkä tiedä
        puolestani kirjoitti:

ihan mikä haluat.

kelle huudat

• olet runollinen
        etkä tiedä kirjoitti:

kelle huudat

henkilö

• jjjjjjj
        et kyllä kirjoitti:

vastata, mutta nähtävästi tarkoitat minua. Miksi minun pitäisi lokaa ottaa vastaan yleisellä keskustelupalstalla. En ole töissä nyt, vaan kirjoitan yksityishenkilönä. Lienee aika vanhakantaista ajatella, että ihmisten pitäisi elää siviilielämäänsä ammattinsa mukaan.

• ei oo kauaa
        jjjjjjj kirjoitti:

vastata, mutta nähtävästi tarkoitat minua. Miksi minun pitäisi lokaa ottaa vastaan yleisellä keskustelupalstalla. En ole töissä nyt, vaan kirjoitan yksityishenkilönä. Lienee aika vanhakantaista ajatella, että ihmisten pitäisi elää siviilielämäänsä ammattinsa mukaan.

viihtyny täälä loka - laitisten seurasa heko hee e...

• taiteellinen
        olet runollinen kirjoitti:

henkilö

muutenkin

• totinen vissiin
        taiteellinen kirjoitti:

muutenkin

minun puolesta ihan vapaasti vaan

• myönnät vappauksia
        totinen vissiin kirjoitti:

minun puolesta ihan vapaasti vaan

tuon tuostakin

• nivalassa....
        HAAPAVEDELLÄ kirjoitti:

uhkarohkea joka haapavedellä

• suurimmasta
        saneerausta kirjoitti:

sivaan niin kullä alkaa posti kulkeen ja kusti polkeen

kannattaa aloittaa

• haapavetisen perikuva
        suurimmasta kirjoitti:

kannattaa aloittaa

että kehtaatte haukkua tunnistettavia henkilöitä

• lähti suurin pomo
        ehdottomasti kirjoitti:

pärjääkkö täällä vai ei

huilimaan, ei kai jaksanu alaisiaan opettaa?

• KAUNIS -----
        nivalassa.... kirjoitti:

uhkarohkea joka haapavedellä

Haapavesi is the Best!

• oikeen englantia
        KAUNIS ----- kirjoitti:

Haapavesi is the Best!

osataan kaks sannaa. rohkeeta on ja kaunista.

• vähennetään
        haapavetisen perikuva kirjoitti:

että kehtaatte haukkua tunnistettavia henkilöitä

prosenttuaalisesti niin isosta kannattaa aloittaa silloin lukumäärä laskee,puhdasta laskuoppia

• enklantia -----
        oikeen englantia kirjoitti:

No kaks osasin, en tiiä ossaanko enempää :))

• tarkootti
        oikeen englantia kirjoitti:

rumia ja arkoja, se vaan ny käännähti näin päin

• seuraavan kerran
        vähennetään kirjoitti:

prosenttuaalisesti niin isosta kannattaa aloittaa silloin lukumäärä laskee,puhdasta laskuoppia

aloitetaan sinusta? pienimmästä.

• Hyvä Haapavesi
        lähti suurin pomo kirjoitti:

huilimaan, ei kai jaksanu alaisiaan opettaa?

Eipäs oo lähtenyt. Voi jäädä lain sallimalle vuorotteluvapaalle syyspuoleen.
        Se hänelle suotakoon, kiitos!

• kyllä ilimotti
        Hyvä Haapavesi kirjoitti:

Eipäs oo lähtenyt. Voi jäädä lain sallimalle vuorotteluvapaalle syyspuoleen.
        Se hänelle suotakoon, kiitos!

sapattivappaastaan. Haapavesi on ainoa kunta tässä lajissa.

• niin hatarasti
        kyllä ilimotti kirjoitti:

sapattivappaastaan. Haapavesi on ainoa kunta tässä lajissa.

sen lehtijutuin luit. Mulle jäi selvästi mieleen, että hänen tuttunsa kunnanjohtaja jostain oli parhaillaan vuorotteluvapaalla. Sitä paitsi vasta oli lehdessä juttu Raahen entisestä kaupunginjohtajasta, joka kertoi olleensa vuorotteluvapaalla.

• markettiin heti

siellä otetaan rahat pois asiakkaalta hymyssäsuin

• samaan kassiin

illalla nautittavat ja aamulla nautittavat

• jos vielä saapi
        samaan kassiin kirjoitti:

illalla nautittavat ja aamulla nautittavat

ja jussille vois laskun esittää

• saaha kun sammu
        jos vielä saapi kirjoitti:

ja jussille vois laskun esittää

loppu kommentointi,vai alkoiko se täyttään hakemuksia sinne luostariin

• tarkkailija-hsi

Aina olen saanut hyvää ja asiantuntevaa palvelua Haapaveden apteekissa. Ihmettelen taas näitä valituksia.

• määrittyy

pärstäkertoimen mukaan, ne on niin lukeneita immeisiä siellä hyllyjen välissä supattamassa

• "tarkkaillut"

oulusta yliopiston apteekista vois käydä hakemassa mallia jos ei lähempää löydy

• karvareuhka päässä
        määrittyy kirjoitti:

pärstäkertoimen mukaan, ne on niin lukeneita immeisiä siellä hyllyjen välissä supattamassa

ei tyttäret hymyile pervitiinin ostajalle

• saa arvostusta
        määrittyy kirjoitti:

kaivakaa veljet se rippipuku kaapista kun kylille lähette

• desavuu
        määrittyy kirjoitti:

apteekin tyttöjen työnkuvaan kuuluu. EI se ole yksinomaan sitä asiakaspalvelua tiskin takana oleville. Hyllyjen välissä luuraavat touhuavat lääkkeitä kotona oleville asiakkaille, joille sitten eri "instanssit" lääkkeet kuljettavat.
        Sitten on tilaukset isommasta apteekista, tilastoinnit, KELAn kanssa toimittavat paljon asioita, laskutusasiakkaiden laskutus yms.
        Kaikki tämä tehdään asiakkaiden "silmien alla" - mahtaa olla stressaavaa ja keskittymistä vaativaa. Kun oikein keskityt tärkeään, onko suusi hymyssä.

Enpä ole koskaan huomannut eriarvoista kohtelua asiakkaiden ulkonäön vuoksi. Kaikille selittävät lääkkeidenottoohjeet ja sivuvaikutukset, ilman erillistä kyselyä - ohjeen saa myös kirjallisena jos pyytää.

Jos olet käsikauppatavarahyllyn edessä hiemankaan "hukassa olevan" näköinen, jo rientää joku kysymään "voinko auttaa?"

• työnantajan

olemus tarttuu työntekijöihin, ja se on kyllä havaittavissa.... ynseää porukkaa

• miuku mauku

Minä ainakin olen aina ollut TODELLA tyytyväinen apteekin asiakaspalveluun!! Viimeksikin siellä käydessäni farmaseutti sanoi, että toivotaan lääkkeiden auttavan. Ja se tuli sydämestä se toivotus, " kuin apteekin hyllyltä ".

Jospa asiakkaatkin sen ymmärtäisivät, että saamansa kohtelu on paljon itsestä kiinni. Jos sinne menee valmiiksi " perseelle ammuttuna ", on aika vaikea palvella.. ( Tällä huomautuksella en tarkoita ketjun aloittajaa, vaan ihan yleisesti sanon.. )

• ns"perseelle ammuttu...

on kipee ja pahoin voiva kun lääkärin pakeilta hoipertelee rohtoja ostamaan, siinä voi olla pinna tiukalla

• joskus käyvä

aloittajan viesti pitää paikkansa ennen vanhaan, mutta nykyään palvelu on ensiluokkaista, varsinkin jos asiakaspalvelussa on Majuri tai Luomajoki. Palvelu oli tosiaankin ennen kuin henkilökunta olisi ollut jossain lääkehuuruissa.

• olla edelleen

huuruissa

• sakkeus

useimmite erittäin hyvää palvelua Haapaveden apteekissa.Kysymättä ovat selvittäneet esim: yskänlääkkeiden tehot ja vaikutukset....Eipä oo valittamista Sakkeuksella.

• vakijo asiakkaita

ja teitä kohellaan ku kantapaikassa

• Minä myös olen saanut hyvää palvelua, ei valittamista.

• tietty tämän

tuppukylän palvelu ilmapiiriin ja on tyytyväinen kun yleensä aspiriininsa saa ostettua

• sanoit
        tietty tämän kirjoitti:

tuppukylän palvelu ilmapiiriin ja on tyytyväinen kun yleensä aspiriininsa saa ostettua

kyllä se on yhteinen kokemus

• alakonkaan palvelussa

kehumista kyllä sielläkin rahanperintä tuntuu toisinaan niin vaikealta

• apteekkari ?

hällä on pitäjän kannattavin yritys ja on taatusti verokuningas. Sais joskus tarjota kärsiville asiakkailleen kahavit.
        Papat ja muorit sinne eläkkeensä kantaa.

Jos menee niin hyvin, ettei ilikee hymyillä liikaa?

• t.lindholm
        apteekkari ? kirjoitti:

hällä on pitäjän kannattavin yritys ja on taatusti verokuningas. Sais joskus tarjota kärsiville asiakkailleen kahavit.
        Papat ja muorit sinne eläkkeensä kantaa.

Jos menee niin hyvin, ettei ilikee hymyillä liikaa?

ja varmaan rahaa ettei ,,,,,, taivu

• toivon etten
        t.lindholm kirjoitti:

ja varmaan rahaa ettei ,,,,,, taivu

apoteekkia paljon tarttis. Mutta harva ihan iliman rohtoja hauttaan pääsee että apteekin hyllyllä tavataan!

• netistäkin saa
        toivon etten kirjoitti:

apoteekkia paljon tarttis. Mutta harva ihan iliman rohtoja hauttaan pääsee että apteekin hyllyllä tavataan!

rohtoja

• "apteekki"

ja siellä olis kyllä myös parantamisen varaa, menin kerran ostamaan tequilaa ja oli vaan yhtä sorttia, kysäsin nahkapäältä saisko hommattua jotain muutakin niin tyly vastaus oli että sitten kun nuo on tuosta myyty, jos tätä vertais vaikka kodinkone kauppiaaseen niin tuskin onnistuis pidemmän päälle tällä asenteella.

• kyllä

myymälää.

• vitsi
        kyllä kirjoitti:

myymälää.

Vanha alkon mainos (isojen poikien mukaan):
        Käykää myymälässä ja myykää käymälässä!

• jo sanua
        vitsi kirjoitti:

Vanha alkon mainos (isojen poikien mukaan):
        Käykää myymälässä ja myykää käymälässä!

palavelukulttuuriks.

• puhutkohan

nyt jostain muusta apteekista kuin Haapaveden apteekista? Minä olen saanut siellä AINA erinomaista palvelua. Muilla paikkakunnilla totuin siihen, että apteekkiin saa jonottaa kauan ja kaikkea saa odottaa kauan. Täällä kaikki sujuu nopeasti ja saan aina ystävällisen ja asiantuntevan palvelun. en voi mitenkään ymmärtää kirjoitustasi.

• kaamos

Apteekissa on erinomainen palvelu, hymyilevät sekä minulle, että lapsikatraalleni, ja ovat todella ystävällisiä.
      K-kaupassa on myös loistopalvelu, kauppiaspariskunta tosi mukava.
      Kymppärillä on myös tosi mukava se pariskunta, aina ilo asioida.
      Siwassa on mukava ilmapiiri, kuin suoraan kotimaisesta elokuvasta.
      Plussaa myös Revon kukkakaupalle, Grönforssin taksille ja Osuuspankille.
      Itselläni tulee pääasiassa vain noissa asioitua, mutta uskoisinpa muuallakin olevan hyvää palvelua.

• esimerkeistä

muut menee, mutta se kukkakauppa!! ei alkeellisintakaan tietoa asiakaspalvelusta. Siellä käytyään tuntee aina olevansa tyhmä asiakas.

• ois kaikki
        esimerkeistä kirjoitti:

muut menee, mutta se kukkakauppa!! ei alkeellisintakaan tietoa asiakaspalvelusta. Siellä käytyään tuntee aina olevansa tyhmä asiakas.

haukuttu ja kehuttu ?

• hauku pankkeja
        ois kaikki kirjoitti:

haukuttu ja kehuttu ?

sinne ei vissiin oo kellään ollunna asijaa??

• kuulluuttt
        hauku pankkeja kirjoitti:

sinne ei vissiin oo kellään ollunna asijaa??

Haapaveden apteekissa on yksi sellainen pieni tumma harmaja hiuksinen tiukka nainen jolta ei tahdo saada vahingossakaan hymyä
        Ei olisi asiakas palveluammattiin
        Apteekissa näyttävät valitsevan henkilökunta ketä kukin palvelee.

• henkilökunta siellä
        kuulluuttt kirjoitti:

Haapaveden apteekissa on yksi sellainen pieni tumma harmaja hiuksinen tiukka nainen jolta ei tahdo saada vahingossakaan hymyä
        Ei olisi asiakas palveluammattiin
        Apteekissa näyttävät valitsevan henkilökunta ketä kukin palvelee.

todellakin valkkaa asiakkaat ketä palvelemaan menevät,sieltä hyllyjen välistä kurkkivat ja se häiritsee.

• kylmää katsetta

siellä saapi,farmaseutin koulutukseen ei taida kuulua asiakaspalvelua ja oikeastaan sen ymmärtääkin eihän siihen tarvi panostaa kun vaivaisten pitää rohtonsa hakea jokatapauksessa.
      Kannatan että lääkkeet markettiin vaan ja pian

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      319
      2372
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      256
      2216
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1367
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1281
    5. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      21
      1265
    6. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      44
      1231
    7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1226
    8. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1221
    9. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1197
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      86
      1121
    Aihe