ENNEN kuin allekirjoitat mitään sovi/tinkaa että saat normaalin 260 huonekorkeuden SAMAAN hintaan.
Itse tein niin ystävän neuvosta ja säästin RAHAA.
Kyllä ne siihen samaan hintaan pystyy.
Eihän se hullu ole joka pyytää..
Joten TIUKKANA hintaneuvoteluissa
Kastellin huonekorkeus
3
722
Vastaukset
- olevan
5000 - 10000 tinkivaran voi kohdentaa mihin paketin kohtaan vain.
Useimmat haluaa jotain muutoksia, ek-kipsit, kattoasennuksen tikkaineen ja reunatiilineen tms.
On vain neuvottelukysymys mihin se laitetaan vai tyytyykö hinnanalennukseen.
Mikään tarjoushinta ei ole lopullinen. - Alaslasku
Itse otin Kastellin 268cm huonekorkeudella sekä ala, että yläkertaan. Alunperin pyysivät paria sataa euroa tuosta korotuksesta per kerros, mutta lopulta sain tingattua samaan hintaan. 268cm:n etu on se, että kun tulee pakollisia alaslaskuja esim. ilmastoinnin vuoksi niin jää "mataliin" kohtiinkin vielä kohtuullinen 250cm huonekorkeus. Ylipäätänsäkin pitäisin, että uusia taloja ei kannata tehdä liian matalalla huonekorkeudella; siitä tulee jotenkin halpa vaikutelma. Reilummalla huonekorkeudella saa lamputkin nätisti kattoon ilman, että heti osuu otikkoon.. Ainakin Kastellilla huonekorkeus on ihan sopimusjuttu, korkeutta saa lisää vaikka puoli metriä, jos siltä tuntuu. Toki jokainen sentti maksaa jotain jollekin (kannattaa tinkiä), mutta mitäpä tässä maailmassa ilmaiseksi saa.
- kuin minä
Samaan hintaan sain 340, se kannatta niin ei tule klaustrofobiaa. Alaslaskutkin menee jouheammin ja wc:n kaadot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532504Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736