Mieheni haaveilee, että toinen mies naisi minua

vaimo34v.

Usein rakastellessa mieheni fantasioi 3. pyörästä (siis mies) tai vieraasta miehestä panemassa minua. Joskus vanhempi mies tai tummaihoinen esim. Onko tällainen yleistä?

Alussa vähän ihmettelin tätä, mutta nyt olen mennyt vähän mukaankin näihin "fantasialeikkeihin". Siis juttujen tasolla...

Toisaalta viime aikoina ajatus on alkanut vähä vähältä kiihottaa itseäkin. Pitäisikö antaa ukon maistaa omaa lääkettään ja toteuttaa tuo fantasia...:)

46

15830

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elonsuolaa

Eipä näistä liioin puhuta mutta hyvin yleistä kuitenkin. Viimeaikoina seksi on paljonkin vapautunut ja ihmiset alkaneet toteuttaa omia mielihalujaan eikä siinä ole mitään pahaa ellei pakoteta ketään mihinkään eikä mennä laittomuuksiin.
      Ainoa mikä jarruttaa kaikkea on yleinenmielipide mutta sitä on aivan turha kuunnella sillä jokainen elää omaa elämäänsä ja tekee päätökset itse. Aina löytyy joku joka haluaa tuomita nää jutut mutta syynä voi olla kateus tai oma henkinen pimeys. Kellään ei ole annettu oikeasti oikeutta tuomita ketään.
      Meillä oli kauan sama haave(miehellä enemmän myös) ja viimein tehtiin se oikeasti vaikka vaimo alussa aristeli aikansa. Nyt ollut monta vierasta miestä vuosienmittaan ja ovat rikastuttaneet tätä arkielämän puurtamista ja vuorotyötä.
      Vaimo tykkää pukeentua sexysti ja nauttia illan ja yön miesten huomiosta, kai jokin "prinsessarooli" mutta on kuin toinen ihminen kun saa olla hetken valokeilassa. Vaikea joskus löytää fiksua ja sivistynyttä miestä joka ymmärtää mistä on kyse, paljon feikkejä ja ala-arvoista käytöstä kuten pervojakin. Itse otamme mukaamme vain poikamiehiä sillä emme halua rikkoa kenenkään suhteita.
      Aina kannattaa aluksi tutustua vaikka puhelimessa ja kysellä elämänarvoista sillä niin sivistys punnitaan. Me aloitamme aina eka kerran tutustamalla vaikka jossain hyvän ruuan ääressä ja jos natsaa niin tanssimaan vieraan kanssa eli esileikin esileikkkiä. Säännöt on hyvä sopia aina ensin ja etenkin naisen kunnioitus muistettava.

• Vierastarouvaa

Vaimoni haluaa nykyään useammin kuin minä, että häntä panisi toinen mies minun lisäksi.
        Ensimmäisen kerran jälkeen on jäänyt aivan koukkuun tähän uuteen kokeiluuun. Mutta niitä hyvin varustettuja miehiä on vaikea löytää, meillä on yksi vakituinen mies.
        Hän on naimisissa ja nyt aiomme kokeilla nelistään miten homma toimii, olemme aivan innoissamme.

• AnneHelsinki34

Itse olen harrastanut kimppaa jo useamman vuoden. Ekan kerran kokeilin sitä 23vuotiaana. Olin silloin vaihdossa Amerikassa ja siellä kun ei kukaan tiennyt niin oli hyvä kokeilla. Sain 2 miestä ekan kerran yhtäaikaa. Kokemus oli niin ihana että sen jälkeen oon kimpannut enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Nykyisen miehenikin löysin kimppakuvioista. Sinuna kokeilisin, kimpan ehkä ainoa haittapuoli on että siihen jää kiinni. Yksi mies ei sen jälkeen enää tunnu oikein miltään. Mullakin on nälkä kasvanut syödessä ja nykyään ei monesti 2miestä riitä mihinkään vaan haluan kalua oikein kunnolla...

• Tyttis....

Eikö se ole aika vaikea käytännössä toeuttaa. Eikö ole vaikea löytää asentoja jne.

• kokeiltu

sitä että miehesi on saanut kahta naista?Vai otatteko huomioon vain sun halut?

• tupla-ja-kuitti-
        Tyttis.... kirjoitti:

Eikö se ole aika vaikea käytännössä toeuttaa. Eikö ole vaikea löytää asentoja jne.

Moi!Voin asiaa harrastaneena naisena sanoa, että homma toimii kunnolla, mikäli miehet osaavat hommansa sekä jokainen kolmen kimppa omaa mielellään kohtuullisen notkeuden..Monesti ensikertalaismiehet eivät löydä oikeaa asentoa, jossa molemmille löytyisi riittävä "työskentelytila" rittävän nopeasti, vaan tunnelma ja erektiotkin alkavat hiipua..Mutta kun homma toimii ja rytmi löytyy (omasta mielestä "pumppaava" rytmi on paras, jossa toinen miehistä vetää ulospäin toisen työntyessä sisään), niin tuplapano on parasta mitä olen tähän ikään mennessä kokeillut. Missä asennossa kysymykseen sanoisin, että riippuu hyvin paljon peppuseksikokemuksestasi, mitä asentoa kannattaa käyttää..Itse "kokeneempana" peppuseksin harrastajan pidän asennosta, jossa istun kasvot alla olevaan mieheen päin (joka hoitelee ykkösrappua) ja pyllistän peppuni takana olevalle miehelle, joka hoitelee peppuni. Tässä asennossa takana oleva mies pääsee varsin tehokkaasti työstämään peppua, joten ei ole ehkä paras asento kokemattomalle pepulle..Liukuvoiteita pitää olla reilusti, aina mieluummin vaikka liikaa kuin liian vähän-onhan se liukkarin litinän ääni jo kiihottavakin

• Anne34Helsinki
        tupla-ja-kuitti- kirjoitti:

Moi!Voin asiaa harrastaneena naisena sanoa, että homma toimii kunnolla, mikäli miehet osaavat hommansa sekä jokainen kolmen kimppa omaa mielellään kohtuullisen notkeuden..Monesti ensikertalaismiehet eivät löydä oikeaa asentoa, jossa molemmille löytyisi riittävä "työskentelytila" rittävän nopeasti, vaan tunnelma ja erektiotkin alkavat hiipua..Mutta kun homma toimii ja rytmi löytyy (omasta mielestä "pumppaava" rytmi on paras, jossa toinen miehistä vetää ulospäin toisen työntyessä sisään), niin tuplapano on parasta mitä olen tähän ikään mennessä kokeillut. Missä asennossa kysymykseen sanoisin, että riippuu hyvin paljon peppuseksikokemuksestasi, mitä asentoa kannattaa käyttää..Itse "kokeneempana" peppuseksin harrastajan pidän asennosta, jossa istun kasvot alla olevaan mieheen päin (joka hoitelee ykkösrappua) ja pyllistän peppuni takana olevalle miehelle, joka hoitelee peppuni. Tässä asennossa takana oleva mies pääsee varsin tehokkaasti työstämään peppua, joten ei ole ehkä paras asento kokemattomalle pepulle..Liukuvoiteita pitää olla reilusti, aina mieluummin vaikka liikaa kuin liian vähän-onhan se liukkarin litinän ääni jo kiihottavakin

Olen 34v nainen ja samanlaisia kokemuksia. Pumppaus on ihanaa, jos on taitavat miehet ja saa rytmistä kii...;) Ite tosin tykkään enemmän siitä että molemmat menee ulos ja sisään samaan tahtiin. Se se vastaa ihanaa on!

• kunnollinen..

Ei muuta voi sanoa

• kjhyut6
        Anne34Helsinki kirjoitti:

Olen 34v nainen ja samanlaisia kokemuksia. Pumppaus on ihanaa, jos on taitavat miehet ja saa rytmistä kii...;) Ite tosin tykkään enemmän siitä että molemmat menee ulos ja sisään samaan tahtiin. Se se vastaa ihanaa on!

Alkoi just Panettaan...!

• väärin ymmärretty
        kokeiltu kirjoitti:

sitä että miehesi on saanut kahta naista?Vai otatteko huomioon vain sun halut?

En ole aiempi kirjoittaja, mutta kommentoin silti.

Mun mieheni ei ollut kiinnostunut edes fantasioissaan muista naisista. Minä vieraan miehen kanssa nimenomaan oli miehen halu ja miehen halujen tyydyttämistä.

Minä en halunnut sitä toteuttaa oikeasti. Yhden miehen nainen kun olen.

• rypsiä pyllyyn

"..takana oleva mies pääsee varsin tehokkaasti työstämään peppuani" LOL Kuulostaa aika tekniseltä.

Mutta vakavasti puhuen, miten tuollaiseen uskaltautuu? Kun miehet himoissaan touhuavat, niin eikö se voi mennä ihan överiksi? On se peräsuoli sentään sen verran herkkä paikka, että miten se kestää jos vallankin kalu on valtava? Entä peräaukko, eikö se voi kärsiä aivan peruuttamattomasti, siis sehän voi vaurioitua, pidätyskyky voi mennä. En uskaltaisi. Olen kokeillut ihan yhden miehen kanssa hieman, ei tuntunut kivalta.

• Vaippoja ostamaan...

No, peppuseksiä harrastava voi sitten varautua vaippoihin, kun peräaukko
        ei enää pidä vaan kaikki tulee housuihin.

• Kunnollinen nainen

Hyi helvetti mitä juttuja. Miehissä on aina ollut kaikenlaisia pervertikkoja mutta että naisetkin tälläiseen ryhtyvät, ei voi kuin ihmetellä. Kahden miehen kanssa, aivan sairasta. Tuolla joku jo sanoikin että tälläinen keskutelu kuuluu aivan muualla, pervertikkojen palstalla!

• Onnellinen nainen........

On tuplat koettu useastikin, vieras edessä (alla) ja oma takana (peppuun).
      Myös triplan olen kokenut eli kolmas mies oli suussa, huh, silloin sitä tunsi olevansa täynnä!
      Pienenä vinkkinä sanoisin ettei kannata ottaa kaverin kaveria mukaan vaan mieluimmin joku vieras. Vieraaseenkin voi luottaa kun se oma kumppani on samassa tilanteessa mukana. Liian tutusta kaverista tulee vain harmia, usko pois.

• Normaali Vaimo

Olette sairaita ihmisiä, sairaine haluinenne

• Normaali Vaimo

• suvaitsematon
        Normaali Vaimo kirjoitti:

sulla on omat halusi omat mielipiteesi, et suvaitse muita erilaisia, omistasi eroavia. paljosta vetoa, oma miehesikin haaveilee kimppapanoista???

• kimpan ystävä

Siksi varmaan miehesikin notkuu tuolla seksipalstoilla hakien kimppa kokemuksia kun olet noin ahdasmielinen.... ei millään pahalla ajattele se asia noinpäin, mitä ehkä miehesi tekee muiden kanssa kun sä ajattelet noin.

• Haju

Mielestäni olet sinä :)

• Stondis

Itse olet sairas kun tuomitset muita etkä edes tiedä miksi

• kunnollinen n

Aivan Tänne on kokoontunu suomen suurimmat huorat ja huorapukit.Niil on varmaa jonkinlainen kokoontumispano tääl suunnitteille.Kymmenen äijää painaa yhtä huoraa ja taas uusiksi.Olette kuvottavia.Tule lähinnä mieleen sanat oksettava, alhainen, likainen, tautinen, ruma, kehittymätön, patatyhmä ja sen jälkeen lunttu, luuska, lehmä, pukki ja kaikki mahdolliset niihin liittyvät sanat.Yäk, pysykää kaukana kunnollisista ihmisistä.Yhteiskunnalle tulee tollanen huoraaminen kalliiksi kun teille oksetuksille joutuu antamaan likaisiin tauteihinne lääkkeet ilmaiseksi-.Tuskin teillä niihin varaa olisikaan.Voisinko enää enmpää halveksi tätä ihmisryhmää.

• ::)))
        kimpan ystävä kirjoitti:

Siksi varmaan miehesikin notkuu tuolla seksipalstoilla hakien kimppa kokemuksia kun olet noin ahdasmielinen.... ei millään pahalla ajattele se asia noinpäin, mitä ehkä miehesi tekee muiden kanssa kun sä ajattelet noin.

Huora turpa kii

• vaimomyös

Meilläkin haaveiltu samasta, aluksi olin vähän hämmentynyt, mutta nyt jo tosi kiinnostunut kokeilemaan. Kiinnostaisi sekä toinen nainen että toinen mies....

• ehkä ..

kuuluu toiselle palstalle, tuonne seksi puolelle. Siis tämä koko aihe.. mutta ..

Aikoinaan mieheni (nyk.ex) olisi halunnut niin että minä ja joku toinen nainen oltaisiin sekstailtu ja hän katsellut. Ikinä sitä ei toteutettu.
      Tämä taitaa olla monen miehen salainen fantasia.

Myöhemmin olen kyllä ollut kimpassa missä kaksi naista ja mies. Ja ihan kivaa oli. Kuten myös olen ollut vain naisen kanssa.
      Ja olen kyllä edelleenkin kiinnostunut miehistä :). Mutta kaikkea voi kokeilla. Ehkä joskus vielä kahden miehen kanssa.
      Sen näkee jos kokee ...ja varmasti tuntee :)).

• ljbnmji

Ilman muuta mukaan vaan !

• tiina*

melko yleistä, mutta vain siellä fantasiamaailmassa. Käytännössä asiat menevät melko yleisesti pieleen. Etenkin naisen taholta; hänen tunteensa harvoin kohtaavat miehensä fantasioiden kanssa.

Oma muuten niin vapaamielinen ajattelutapani on vastaan vain tällaisia reaalimaailman fantasialeikkejä, joita toteutetaan kolmisin. Seksikimppana se menisi, muttei oman kumppanin kanssa. Mieluummin molemmat vieraissa kuin kolmistaan.

• YÖKKKK

Väärä palsta. Nämä jutut kuuluvat tuonne sairaiden palstalle.

• Miettikääs
    • saanko sut itelleni

mä haaveilen et naisin sua kans ilman miestäsi.

• Toteuttaja22

Minulla on ollut sama fantasia päässä että haluaisin jonkun panemaan naistani ja puhuin siitä naiselleni eikä innostunut aluksi mutta sanoi myöhemmin että ei laita vastaan jos niin käy.sitten vieraassa kaupugissa yössä ollessamme sain baarista houkuteltua miehen että menee iskemään naistani ja nainen pitkän jutustelun jälkeen lämpesi vieraan idealle että mennään kolmistaan hotelliin. Aluksi se oli varovaista kun naiseni ei ollut aikaisemmin ollut kahden miehen kanssa. Se on nyt kokeiltu ei vaikuttanut suhteeseen ja ei tarvitse uudestaa kokeilla ja ei voi sanoa että on kokeilematta;)

• jhufrtsr

Vähän sama homma, vaimoni ei alkuunsa olisi millään halunnut kimppaa. Onnistui kumminkin kun saunaillassa saatiin hyvän kaverini kanssa vaimoni melkoiseen humalaan. Olihan se kulta kamalassa kunnossa, hyvä kun kontilleen päälleni saatiin ratsastamaan. Eipä tiennyt kyllä mitä olisi vielä tarjolla. Näin kaveri tulevan vaimoni taakse, todella suuren ja liukkarilla voidellun suonikkaan parrunsa kanssa. Kyllä siinä naisellinen perä vavahti, kun sinne alettiin tunkemaan toista vehjettä samaan koloon. Onneksi oli liukkaria paljon, muuten ei olisi kyllä mennyt sisään, hämmästelin kuinka käsittämättömän venyviä naiset ovat ainakin alapäästään. Siinä sitten pantiin vaimoani kumpaankin reikään vuorotellen ja yhtä aikaa. Täytyy sanoa, että kun vauhtiin päästiin niin loppua ei meinannut tulla. Kyllä siinä alkoi humala saamaan yliotetta rouvastani ja rupesi mokoma valitteleen väsymystä. Hylkäsi meidät kummankin herrasmiehen kullit pystyssä, itse siirtyen lattialle sammuen unten maille.
        Hetken mietittyämme tilannetta, kapusin eukkoni päällle, tyhjensin itseni sinne ykkösrapun puolelle ja kaverini hoiteli tämän jälkeen tuon toisen paikan.
        Kovin nahkeasti vaimoni on selvinpäin suhtautunut uusintaan, mutta kun saa viinaaksia niin ääni kellossa muuttuu.
        Kyllä ne kaikki naiset tykkää, kun useampi mies panee samaan aikaan ja joka reikään.
        Suosittelen kokeilemaan...

• iku
        jhufrtsr kirjoitti:

Vähän sama homma, vaimoni ei alkuunsa olisi millään halunnut kimppaa. Onnistui kumminkin kun saunaillassa saatiin hyvän kaverini kanssa vaimoni melkoiseen humalaan. Olihan se kulta kamalassa kunnossa, hyvä kun kontilleen päälleni saatiin ratsastamaan. Eipä tiennyt kyllä mitä olisi vielä tarjolla. Näin kaveri tulevan vaimoni taakse, todella suuren ja liukkarilla voidellun suonikkaan parrunsa kanssa. Kyllä siinä naisellinen perä vavahti, kun sinne alettiin tunkemaan toista vehjettä samaan koloon. Onneksi oli liukkaria paljon, muuten ei olisi kyllä mennyt sisään, hämmästelin kuinka käsittämättömän venyviä naiset ovat ainakin alapäästään. Siinä sitten pantiin vaimoani kumpaankin reikään vuorotellen ja yhtä aikaa. Täytyy sanoa, että kun vauhtiin päästiin niin loppua ei meinannut tulla. Kyllä siinä alkoi humala saamaan yliotetta rouvastani ja rupesi mokoma valitteleen väsymystä. Hylkäsi meidät kummankin herrasmiehen kullit pystyssä, itse siirtyen lattialle sammuen unten maille.
        Hetken mietittyämme tilannetta, kapusin eukkoni päällle, tyhjensin itseni sinne ykkösrapun puolelle ja kaverini hoiteli tämän jälkeen tuon toisen paikan.
        Kovin nahkeasti vaimoni on selvinpäin suhtautunut uusintaan, mutta kun saa viinaaksia niin ääni kellossa muuttuu.
        Kyllä ne kaikki naiset tykkää, kun useampi mies panee samaan aikaan ja joka reikään.

Nastaa on kyllä !

• Kesäkumi
        jhufrtsr kirjoitti:

Komppaan edellistä.
        Humala vaikuttaa naista rentouttavasti sekä fyysisesti että henkisesti, mutta suosittelen seuraavan kerran pienemmällä ainemäärällä, parempi jos ilman, alkoholia.
        Tekotapa vaatii siltä toiselta "sonnilta" suhteellisen paljon anteeksipyytelemätöntä isäntä -asennetta ja niin onnistuessaan kaikilla = kivaa. Meillä kuviossa toiminut toinen nainen/mies -pari mutta jos sopiva karpaasi jostain löytyy niin siitä sitten vaan....

• opopopopop
        jhufrtsr kirjoitti:

eli hyväksi käytitte, poliisi asia tuo jo on!

• Elias Tapani Karhu
        opopopopop kirjoitti:

eli hyväksi käytitte, poliisi asia tuo jo on!

Ime sykkivää

• yököttää ihan

Miksei tätä sairasta ketjua poisteta täältä??? Tämä ei ole oikea paikka perverssien sairaille jutuille.

• Kesäkumi

Mitäs itse sitten teet täällä? Luepas kiintiöääliö uudestaan se otsikko ja jatka runkkaamista

• et silleen
        Kesäkumi kirjoitti:

Mitäs itse sitten teet täällä? Luepas kiintiöääliö uudestaan se otsikko ja jatka runkkaamista

kesäkumi.Toivon et saat kaikki mahdolliset taudit hiv:stä klamydiaan ja siltä väliltä.Ja te kaikki muutki huorat ja lumput sekä luuseriäijät.Meen oksentamaan,saitte todella huonon olon aikaan jutuillanne

• n34-

Yök. Minä en menisi miehen fantasioihin mukaan vaan ero. Minua ei kiihottaisi. Johan siinä saa sukupuolitaudin,

• Tiinablondi

Meillä on kokemusta kimpasta vieraiden miesten kanssa. Yleensä nain toisen kanssa ja mieheni katselee ja runkkailee vieressä. Sitten jossain vaiheessa hän tulee sisääni kun vieraan miehen spermat on sisälläni. Kuulema spermattu on erituntuinen naidessa. Pidän erityisesti ratsastamisesta ja takaapäin asennosta. Meillä on pitkä suhde ja kokemuksia vieraista on noin viitisenkymmentä. Mieheni on sopeutunut tähän hyvin ja se toimii.

• M.a05e

missäpäin ? käviskö m35 05a:lta.??

• kaksin kait.....

oli miten oli! naiminen on on mukavaa joka tapuksessa!! mut harvemmin yksin.... :)

• Moi.

Tuo on aivan normaalia. Minäkin olen tuota samaa kysynyt..... vaan vastaus on meillä ollut kieltävä. Tietysi jos löytäisin parin....... Voisin lähteä mukaan.

• Parin m

Meillä on ollut myös vieraita miehiä kolmantena vuosien saatossa ja homma on toiminut aivan hyvin. Kivaa vaihtelua arkeen.

• Kati 19v

Meillä kävi kaverini vanhempi kaveri kai 50-60v. Ehdottili kerran et voitai olla kimpassa. Mies oli kännissä lähennellyt ja tissejä puristellut mistä en pitänyt. Mieheni oli suostuvainen. Sanoin että halun viettää ensin viikonlopun sen kaverin kanssa kaksistaan. Vei hotelliin kun ei kotiansa voinut viedä. Oli kuiteskin kova naimaan ja isompi kun kaverillani, pari kertaa oltiin kolmistaan. Sen jälkeen olinkin ukon naitavana usein.

• jartsa28

Miksipä et nauttisi siitä että saat kunnolla munaa? Olen itsekkin nauttinut kun olen saanut katsoa kun tyttöystäväni ulisee ja vikisee nautinnosta kun häntä pannaan isolla mustalla munalla.Kyllä joka Naisen pitäisi se saada ainakin kerran kokea.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7746
    2. Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata

Manneja, vaiko matuja?
      Mikkeli
      110
      5997
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5177
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4546
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3220
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2977
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2938
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2444
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2437
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2056
    Aihe