myydäänkö wwe magazinea missään suomessa???
WWE magazine
5
320
Vastaukset
- Badass
Lehtipisteissä.
- kastanja'83
Ei vissiin lehtipisteistä saa enää kun lehdet yhdisty wwe magazineks. Joku jossain forumilla sanoi ostaneensa Akateemisesta kirjakaupasta Helsingissä, mutten tiiä saako muualta.
- Imekää paskaa d
kastanja'83 kirjoitti:
Ei vissiin lehtipisteistä saa enää kun lehdet yhdisty wwe magazineks. Joku jossain forumilla sanoi ostaneensa Akateemisesta kirjakaupasta Helsingissä, mutten tiiä saako muualta.
mä ostin sen stadista itiksen stockmann kaupasta ihan paska lehti mutt hyviä kuvia diivoista
- Badass
kastanja'83 kirjoitti:
Lehtipisteistä saa vieläkin, vaikka nuo lehdet yhdistyivätkin.
- Kastanja'83
Badass kirjoitti:
Lehtipisteistä saa vieläkin, vaikka nuo lehdet yhdistyivätkin.
Tuolla WA:n forumilla oli eri tietoa. Ite en tiiä, kun täälä meijän tuppukylässä ei niitä lehtiä ärrältä löytyny aikasemminkaan..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020