Smackdownin paras joukkue on ehdottomasti Paul London ja Kendrick niillä kova lento päällä ja ne tuoo mieleen rockersin.
Rawin paras joukkue on tietenkin dx.
2006 paras joukkue
6
382
Vastaukset
- eieieieieieieieieieiiii
smackdownin paras joukkue on brothers of destruction
rawin on dx tai cryme tyme- dx fan
Mä olisin pistänyt noi samat tänä vuonna.
- The X-Flash
dx fan kirjoitti:
Mä olisin pistänyt noi samat tänä vuonna.
Riitelet ittes kanssa??C'mon,kaikki älys et lähetit kaikki kolome viestii!!!Jotain rajaa hei,HAJOO!!!
- Badass
Tämän pytin vie ehdottomasti D Generation X. Syy tähän on se, että jaksoivat vielä vetää monia hienoja juttuja, vaikka herroilla alkaa jo olla ikää. Miinusta tuo tähän se, että välillä mentiin vessakakka-huumorin puolelle, mutta muuten tekivät nättiä työtä kehässä ja sen ulkopuolella.
/mark-out - Striper
Oli mielestäni 2006....Rated R-KO!!!
- Raidmania
Nelikymppiset miehet yrittää leikkiä teini-ikäsiä.. oikeastikin tuo uusi DX on paska. Tylsää..
Paras joukkue Blue Bloods eli William Regal ja Dave Taylor. Mukava nähdä old school tag team.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512