Smackdownin paras joukkue on ehdottomasti Paul London ja Kendrick niillä kova lento päällä ja ne tuoo mieleen rockersin.
Rawin paras joukkue on tietenkin dx.
2006 paras joukkue
6
359
Vastaukset
- eieieieieieieieieieiiii
smackdownin paras joukkue on brothers of destruction
rawin on dx tai cryme tyme- dx fan
Mä olisin pistänyt noi samat tänä vuonna.
- The X-Flash
dx fan kirjoitti:
Mä olisin pistänyt noi samat tänä vuonna.
Riitelet ittes kanssa??C'mon,kaikki älys et lähetit kaikki kolome viestii!!!Jotain rajaa hei,HAJOO!!!
- Badass
Tämän pytin vie ehdottomasti D Generation X. Syy tähän on se, että jaksoivat vielä vetää monia hienoja juttuja, vaikka herroilla alkaa jo olla ikää. Miinusta tuo tähän se, että välillä mentiin vessakakka-huumorin puolelle, mutta muuten tekivät nättiä työtä kehässä ja sen ulkopuolella.
/mark-out - Striper
Oli mielestäni 2006....Rated R-KO!!!
- Raidmania
Nelikymppiset miehet yrittää leikkiä teini-ikäsiä.. oikeastikin tuo uusi DX on paska. Tylsää..
Paras joukkue Blue Bloods eli William Regal ja Dave Taylor. Mukava nähdä old school tag team.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903346Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3362952Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911586Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2421374Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621292Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791017
- 741010
- 117980
- 72934