"Tapastikos". Miehen fantasiat nollattiin taas sillä todisteita uuden 911 turbon ylivoimasta Z06-Corvetteen nähden löytyi enemmän kuin tarpeeksi. Kääntyikö keskustelu taas "asiattomuuksiin" jolloin Tippatapan piti hävitä eetteristä hetkeksi?
No mutta mihin on
8
639
Vastaukset
- hätä
meillä on kun SINÄ olet tullut meitä viihdyttämään, idiootti...
- kertoo ehkä lähinnä
enemmän sinusta kuin minusta. Koska nyt huomasimme että osaat käyttää jo tietokonetta, mutta et vielä tunne kohteliaisuussääntöjä, panosta seuraavalla kerralla viestissäsi nokkeuluuteen ja hyviin sanavalintoihin.
- paljastusta
Tapastikos on alkanut rekisteröidä itselleen nimimerkkejä, joilla kirjoittelee hiukan siistitympiä tekstejä:
http://galleria.suomi24.fi/Impala-59 http://galleria.suomi24.fi/Letukkamies
Todennäköisesti muitakin nimmareita.
Lähes varmasti sama tyyppi, teksteistä ja niiden takaisesta ajatusmaailmasta tunnistaa.- Tapastikokselle
jo kasvotkin! Impala-59 ei vaikuta "käsialaltaan" olevaan puhtainta Tapastikosta, mutta "Letukkamiehen" viestit ovat kyllä essonpaarinmiehineen niin taattua Tapastikosta kuin vain voi olla. Muistakaan ottaa kuva tuolta profiilista talteen jos tämä Piippolasta kotoisin oleva mies päättää vaihtaa sitä yhtäkkiä! :D:D
EIKÄ NÄY AINUTTAKAAN CORVETTEA NOISSA PROFIILEISSTA! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D: - Letukkamies
Tapastikokselle kirjoitti:
jo kasvotkin! Impala-59 ei vaikuta "käsialaltaan" olevaan puhtainta Tapastikosta, mutta "Letukkamiehen" viestit ovat kyllä essonpaarinmiehineen niin taattua Tapastikosta kuin vain voi olla. Muistakaan ottaa kuva tuolta profiilista talteen jos tämä Piippolasta kotoisin oleva mies päättää vaihtaa sitä yhtäkkiä! :D:D
EIKÄ NÄY AINUTTAKAAN CORVETTEA NOISSA PROFIILEISSTA! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:meidän pikku koti-Sherlock,voi helevetin kuustoista sanon minä...ei tuommoselle voi muuta ku nauraa :-) Pitääpä ihan uteliaisuuttaan alkaa joskus jos on niin paljon aikaa,lukemaan noita "Tapastikoksen" kirjoituksia jotta tietäis mitä sitä on itse kirjoittanut :-) ei kyllä sun nyt täytyy mennä vielä takaisin poliisikouluun vähäksi aikaa opiskeleen.Sori,huti tuli tällä kertaa.Corvettea mulla ei ole koskaan ollut,ei porschea eikä tule koskaan olemaankaan.-59 Impala ja -79 Chevy Skotikka tällä hetkellä.Ihan mielenkiinnosta kysyn niin vastatkaa,mä oon kirjoittanu täällä muutaman lauseen,mikä niistä meni yli ymmärryksen?Aiheina oli 5.7DX,pellin ruostuminen ja jotain yleistä jenkkiautoista...
- Letukkamies
Letukkamies kirjoitti:
meidän pikku koti-Sherlock,voi helevetin kuustoista sanon minä...ei tuommoselle voi muuta ku nauraa :-) Pitääpä ihan uteliaisuuttaan alkaa joskus jos on niin paljon aikaa,lukemaan noita "Tapastikoksen" kirjoituksia jotta tietäis mitä sitä on itse kirjoittanut :-) ei kyllä sun nyt täytyy mennä vielä takaisin poliisikouluun vähäksi aikaa opiskeleen.Sori,huti tuli tällä kertaa.Corvettea mulla ei ole koskaan ollut,ei porschea eikä tule koskaan olemaankaan.-59 Impala ja -79 Chevy Skotikka tällä hetkellä.Ihan mielenkiinnosta kysyn niin vastatkaa,mä oon kirjoittanu täällä muutaman lauseen,mikä niistä meni yli ymmärryksen?Aiheina oli 5.7DX,pellin ruostuminen ja jotain yleistä jenkkiautoista...
hetken aikaa ihmetelläkin että mitä vittua nämä sössötykset ja sekoilut mitä mun profiiliin on yhdistetty,jään mielekiinnolla odottamaan mitä tästä seuraa...
- sinä:
Letukkamies kirjoitti:
hetken aikaa ihmetelläkin että mitä vittua nämä sössötykset ja sekoilut mitä mun profiiliin on yhdistetty,jään mielekiinnolla odottamaan mitä tästä seuraa...
Nytkään ei tarvitse kuin lukaista aamuyöllä noin klo yhden aikoihin kirjoitettuja viestejä näille autopalstoille ,niin huomaa Tapastikoksen olleen asialla...
:D - Letukkamies
sinä: kirjoitti:
Nytkään ei tarvitse kuin lukaista aamuyöllä noin klo yhden aikoihin kirjoitettuja viestejä näille autopalstoille ,niin huomaa Tapastikoksen olleen asialla...
:Don,minkä poliisin kyvyn maailma sinussa menettääkään :-) minä olen noilla perusteluilla sitte varmaan ainoa maailmassa joka käyttää nettiä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191642
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36884Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673