kerro mielipiteesi/kokemuksesi kyseessä olevasta veneestä. miten kulkee, mitä kulkee,mitä kuluttaa ja muuta hyvää tietoa. myös kuvat kiinnostaa etenkin sisä kuvat
telfa cat 27
7
3799
Vastaukset
- kokemusta
Viime syksystä lähtien omistanut kyseisen veneen ja jonkin verran kerennyt testaamaankin. Kulutus ei ainakaan vie rahojasi, koneena perkins 76 hv diesel, matkanopeus n. 7-9 solmua, kulutus muutama litra tunnissa. Erittäin tilava sisältä sekä vakaa ajettava. Voin laitta kuvia sähköpostiin...
- utelias
kerro veneestäsi mahdollisimman paljon. olen todella kiinnostunut kyseisestä veneestä ja kiinnostunut ostamaan jos jossain myytävänä
- erittäin tyytyväinen
Kaiva esille Kippari nro 1/1998. Osastossa "Kokemuksia veneestäni" on neljä sivua Telfasta. Itse luin sen ennen kuin päädyin ostoon v. 2005. Kahden pitkän veneilykauden kokemuksella olen edelleen erittäin tyytyväinen hankintaan. Tilaa ja mukavuutta 7,5 solmun matkanopeudella.
- jallissassss
on hyvä ja vakaa vene suosittelen .
omistin kyseisen veneen 8v.
nykyinen purjehtija. - telffuuni
telfa 27 on vakaa ja merikelpoinen vene suosittelen .... joka euron väärtti.
15 000e saa hyviä esim. ruotsista.
heja sverige :) - jokerit88
hyvä ja kestävä vene,ei nitise ja natise.
- paavo64
hyvä vene kippari 1/98 ssa on tietoa veneestä, kaverilla oli kyseinen vene.
oli tilava ja hyvävene kaikinpuolin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180