Pelastakaa ihmiset suomalaiset moottoriradat!!! Moottoriurheilustahan suomelle on paljon positiivista mainetta tullut. On aivan käsittämätöntä kuinka jo kerran ympäristöluvat saaneet moottoriradat yritetään nyt teurastaa yksi toisensajälkeen. Minun oikeuden tajuni ei riitä ymmärtämään sitä, että joku muutama kesämökkiläinen, jotka ovat tulleet paljon radan avaamisen jälkeen, pystyy terrorisoimaan radan toimintaa, ja näin viemään pieniltä kyliltä verorahoja... Kuten esim. Virtasalmen Motopark. Ja terrorisointiahan tuo on. Näissä radoissa on myös joidenkin työpaikat jne. Näitä työpaikkoja ei täällä syrjäseuduilla liikoja ole.
Moottoriratojen puolesta
Niin se vaan on...
1
383
Vastaukset
- vaan joo
Onneksi ainakin Ahveniston tulevaisuus näyttää hyvältä vaikka se kaupungin alueella on. On se kumma kun keskellä metsää oleva rata ei saa toimia vaikka Ahvenistosta on valitettu vuodesta -67 asti ja hyvin porskuttaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733394Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1321111
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84899
- 34830