Soneran "Omat Sivut" iso vitsi

paskaakinpaskempielleipaski...

Soneran omat sivut on kyllä ehkä suurin vitsi koko paskasoneran paskojen palveluiden toiminassa. Sivut ovat lähes joko aina nurin, sivuja ei löydy, palveluiden muokkaus ei onnistu tai sitten vaan "tilauksen käsittely kesken" boksi sivulla etkä voi tehdä mitään.

Mitkä ihmeen ääliöt on nämäkin omat sivut koodannut? Myöskin soneran asiakaspalvelu (joka on asiakaspalvun osalta suurin vitsi) on auki ainoastaan arkisin ja arki-lauantaisin.. miten noinkin ison lafkan asiakkaat ovat niin tyhmiä etteivät osaa vaatia 24/7 tukipalveluja?? Onko suomalaiset tyhmiä ja kiltisti vain maksavat paskasta vai mikä mättää. Sonera on edelleen suurin ISP, mutta miksi??

nyt on kyllä mitta loppu ja vaihtuu ISP johonkin muuhun kuin soneraan, ihan sama onko elisa tai saunalahti tai ihan mikä vaan kunhan ei tarvitse tuossa soneran paskassa enää rypeä :)

15

3742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisasta mallia

      Itselläni on nykyisin "olosuhteiden pakosta" Soneran laajakaista. Olen kanssasi täsmälleen samaa mieltä noista "omista sivuista". Todella sekavat ja yllättävän usein nurin. Tuo "tilauksen käsittely kesken" -juttu on tullut myös minun eteeni.

      Aiemmin minulla oli Elisan liittymä ja täytyy sanoa, että Elisan nettisivut (palvelujen hallinta, sähköposti, numerohaku yms.) ovat ihan toista luokkaa. Selkeät ja ymmärrettävät noihin Soneran sekosivuihin verattuna.

      Soneran pitäisi kyllä kiireesti hankkia joku ammattitaitoinen sivunvääntäjä korjaamaan tuo sotku.

    • Netti-_-

      Pelittää, ja hyvin onkin

    • on aika

      iso orkesteri,mutta ei näy olevan varaa/halua tehdä toimivia nettisivuja.En pidä itseäni aivan tumpelona,mutta kyllä Soneran"palvelusivuilla"on mennyt sormi suuhun useamman kerran.

    • Elisaan

      Älä ainakaan Elisaan vaihda, sinne on tulossa samanlainen aloitismaksu kuin Saonerallakin on jo käytössä. Eli kalliita puheluita, siksi vaihdoin Sonerasta koko perheen Saunalahdelle.

      • ei sentään

        Olet tainnut ymmärtää väärin, jos luulet, että on aloitusmaksu laajakaistassa. Tai onhan siellä kytkentämaksu, mutta se on eri asia ja aina välillä on tarjouksia, jolloin kytkentä on ilmainen.


    • isintytto

      Olen kanssasi samaa mieltä noista soneran sivuista. Ongelmia on aina jos ja vaikka sivuille pääsisikin kirjatumaan.Tee niin kuin minä.Sähköposteja on pilvin pimein,mullakin käytössä 4 kpl.kyllä niistä joku pelaa,sekä kaikkia muitakin toimintoja joissa ei ole Sonera lähimaillakaan.Mulla on vain linja jonka Sonera toimittaa kaikki on muualta.Minulla on vielä käytössäni Soneran Nettilinja, joka on jo itsessäänkin niin hidas kuin 32.00 kbps.Jos vielä käyttäisin Soneran muita toimintoja niin minulla ei olisi hermoja ollenkaan.Nimittäin vaatii jo taitoa ja hermoja näin hitaalla yhteydellä surffailla.

    • testattua

      Mitä väliä on toimiiko Soneran aloitussivu vai ei, ei sitä ole pakko käyttää.

      Itse soneran ADSL on kuitenkin itselläni toiminut moitteetta vuosia, hintakilpailunkin tuo kestää.

      Ja mitä sivujen toimimattomuuteen tulee niin tälle Suomi24:lle tuskin mikään vetää vertoja.

    • jeome

      soneralaiset kyykistelevät puskassa, laskutukset päin ptä, vastausta ei saa mistään, karhuamis pilpatusta painaa kännykkään vaikka laskut eivät noudata tehtyjä sopimuksia, vastuuhenkilöitä ei löydy ollenkaan, tosi tuskaista, joten omat sivut ei liene ainut ongelma.
      todella törkeää

    • ss-ss-ss

      Toisinaan tuntuu, että soneran sivut ovat tarkoituksellakin helvetin sekavat ettei kukaan vaan soittaisi asiakaspalveluun.

      • motola

        Ei siinä sen enempää sanottavaa.Vaan omistaahan ne 5mrd:lla ilmaa Saksasata


      • sonera ei vastaa
        motola kirjoitti:

        Ei siinä sen enempää sanottavaa.Vaan omistaahan ne 5mrd:lla ilmaa Saksasata

        Itse tänään sain puhelin-neuvotteluajalla sentään laajakaista puhelimen suljettua, kun eivät osanneet soneralla muutakaan tehdä. Vuodessa ne soneran paskaväki ei saanut saatana yhtä puhelinta toimimaan.
        Jumalauta kun saisi jonkun muun laajakaistan...
        Niiden mielestä oli ihan ok laskuttaa toimiomattomasta puhelimesta, jossa vika on soneran kelvottoman laadun. Itse olen sitä mieltä että kyseessä on petos, laskuttaa toimattomasta palvelusta. Ja jumalauta ei ole asiakkaan tehtävä tehdä sontaran(ent. sonera) töitä. Aika härskiä laskutusta sontaran taitamattomat kyllä itse laskuttaa.
        Ja soneran täti tiesi kertoa että sonerastaa ei juurikaan tule valituksia asiakaspalvelusta, joten olette kaikki muutkin väärässä.

        Toivottavasti sen persläven päivä meni yhtä perseelleen, kuin omanikin menee sontaran kanssa.
        Tämä laajakaista paskapuhelin oli jo kolmas paskatikki, jonka taidoton paskaväki joka peräsuolisonerana pitäisi tuntea paremmin aiheuttaa.
        viidessä vuodessa eivät pystyneet laskutustietoja oikeaksi saamaan. netin katkaisivat vaikka jokaikinen lasku oli ajallaan maksettu, mut sekin heistä ok, ettei tartte ilmoittaa jos sopimuksen katkasee yksipuolisesti, ilman mun aiheuttamaa syytä.

        Ne paskat ei voi osoitetta laittaa koska se firma menisi nurin petossyytteistä, huijauksista ja korvausvaateista. Yksikään ihminen ei mene soneralle töihin.


      • Sonerasoppaa
        sonera ei vastaa kirjoitti:

        Itse tänään sain puhelin-neuvotteluajalla sentään laajakaista puhelimen suljettua, kun eivät osanneet soneralla muutakaan tehdä. Vuodessa ne soneran paskaväki ei saanut saatana yhtä puhelinta toimimaan.
        Jumalauta kun saisi jonkun muun laajakaistan...
        Niiden mielestä oli ihan ok laskuttaa toimiomattomasta puhelimesta, jossa vika on soneran kelvottoman laadun. Itse olen sitä mieltä että kyseessä on petos, laskuttaa toimattomasta palvelusta. Ja jumalauta ei ole asiakkaan tehtävä tehdä sontaran(ent. sonera) töitä. Aika härskiä laskutusta sontaran taitamattomat kyllä itse laskuttaa.
        Ja soneran täti tiesi kertoa että sonerastaa ei juurikaan tule valituksia asiakaspalvelusta, joten olette kaikki muutkin väärässä.

        Toivottavasti sen persläven päivä meni yhtä perseelleen, kuin omanikin menee sontaran kanssa.
        Tämä laajakaista paskapuhelin oli jo kolmas paskatikki, jonka taidoton paskaväki joka peräsuolisonerana pitäisi tuntea paremmin aiheuttaa.
        viidessä vuodessa eivät pystyneet laskutustietoja oikeaksi saamaan. netin katkaisivat vaikka jokaikinen lasku oli ajallaan maksettu, mut sekin heistä ok, ettei tartte ilmoittaa jos sopimuksen katkasee yksipuolisesti, ilman mun aiheuttamaa syytä.

        Ne paskat ei voi osoitetta laittaa koska se firma menisi nurin petossyytteistä, huijauksista ja korvausvaateista. Yksikään ihminen ei mene soneralle töihin.

        Itsekin koitin tilata Soneralta laajakaistapuhelimen. Myyjä ryssi tilauksen heti alkuun niin, ettei liittymää koskaan saatu toimitettua. Peruin tilaukseni, ja otin saman palvelun Elisalta. Hyvin on toiminut. Luin kirjoituksesi ja päättelin, että taisi olla hyvä vain ettei Sonera saanut sitä tilausta toimitettua:D


    • Sonerasoppaa

      Olen jo monena päivänä yrittänyt siirtää laskuni eräpäivää Omilla sivuilla. Palvelu on kyykyssä. Koitin tänään soittaa asiakaspalveluun ja jouduin sellaiseen valikkoralliin että alkoi jo heikottaa. Sain eräpäivän siirrettyä mutta alkoi ihan tosissaan keittää.

      Itselläni on määräaikainen sopimus, joten en voi tuosta vaan vaihtaa operaattoria. Luulenpa että Sonera luottaakin juuri siihen, että tarjouksilla saadaa asiakkaat sidottua ja sen jälkeen asiakaspalvelusta ei tarvitse piitata.

      Tahtoisin lähettää Soneralle reklamaatiota, mutta ketään ei saa puhelimeen, ja omien sivujen kautta ei saa yhteyttä minnekään:(

    • 43434

      Sonera ei vastaa, koska kusettavat ihan tahallisesti tuhansia ihmisiä tekaistuilla mielivaltaisilla laskuilla ja virheitään eivät myönnä saati hyvityksiä suorita.

      Ihan pska laitos.

      Irtisanoin jo laajakaistani monien ongelmien jälkeen ja kuukausia turhaan veloittetuna. TOD surkea asiakaspalvelu, mikäli edes ketään saa kiinni tuntien jälkeen jonossa.

      Ryhmäkanteeseen liittyisin heti, jos sellainen näkyisi.

    • voi myöskin ottaa tunnuksen keskustelupalstalleen ja urputtaa siellä muidenkin kuullen :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe