Kiira Miss Suomi Kisoihin

missimami

Mielestäni Kiiralla olisi aivan hyvät mahdollisuudet päästä miss suomi kisaan sillä tasohan näissä kisoissa on ollut muutenki todella surkea ja sinne päässeet kilpailijat melkeinpä rumimmasta päästä ja Kiiran pituudellakaan ei pitäisi olla mitään merkitystä koska monet ulkomaiset missit saavat osallistua kisaan, vaikka ovat alle 170cm.

Tosin Miss Universum kisoissa Kiiralla olisikin vaikeuksia menestyä koska ei erotu millään erityisellä vaan Kiiran veroisia ja jopa näköisiä riittää myös näissä ulkomaisten missien joukossa enemmän kuin liiaksi asti ja pelkkä vaaleushan ei riitä MU kisoissa enää viemään voitolle kuten on nähty.

Eli misseiltämme pitäisi löytyä "sitä jotain" jota ikävä kyllä meidän misseiltämme ei löydy. Toivottavasti tämän vuoden Miss Suomi kisoissa olisi tasokkaampia missejä.

6

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miu miu

      vitsin murjaisit.eiköhän tää kiira fiksuna tyttönä pysy urheilussa,siinäkun tienaakin paremmin kuin missinä.

      • Theodor

        Samaa minäkin olen ajatellut jo kauan.

        Kiira on niin fiksu, lahjakas ja hyvä luistelija, ettei hänen aikaansa tai mainettaankaan kannata sotkea mihinkään missihömpötyksiin, ei tänä vuonna eikä myöhemminkään. Vaikuttaa siltä, että Kiira tietää tämän hyvin itsekin.

        Taitoluistelijana näemme Kiiran jatkossakin monena vuonna televisiossa ja lehtien sivuilla.


    • Outoa.

      Miksi Kiira menisi missikisoihin, missit eivät ole mitään muuta kuin turhakkeita!

      Kiira menestyy taitoluistelijana ja sen on paljon enemmän kuin jokin misseys. Jos naisella ei ole muuta kuin kauneus, muuten lahjaton, niin silloin missikisa tulee kysymykseen.

      Hah puhut kuin miss Suomi olisi jotain enemmän kuin pärjääminen kansainvälisellä tasolla taitoluistelussa. Kiira on tuhansia kilometrejä missien yläpuolella. Missit ovat paperitähtiä, kulutustavaraa joita syydetään liukuhihnalta.

      • Männistön vaari

        Kiira menisi missikisoihin. Minäkin jossain aikaisemmassa viestissä olin sitä mieltä, että hänen pitäisi mennä missikilpailuihin mukaan.
        Kun tarkemmin ajattelee, niin tuollaisen ehdotuksen pitäisi loukata Korpea, sillä niin paljon korkeammalla lahjakkuustasolla hän on kuin joku tavallinen missi.

        Suomessa misseiksi valitaan vähälihaksisia pullamössötyttöja, jotka hädintuskin pysyvät hevosen selässä.


      • Kiiraa missien tasolle

        Eiköhän Kiiran fanit itse ole Kiiraa missikisoihin tunkemassa kun sitä tungetaan tänne missit palstalle joten menkääpä vähän itseenne ennekuin laitatte Kiira viestejä tänne MISSIT palstalle jossa puuhutaan lähinnä vaan misseistä.


    • ..................

      Arvostan!

      Itse taitoluistelua harrastan ja arvostan huomattavasti enemmän kauniita nuoria naisia jotka osaavat luistella kuin näitä missejä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      92
      2063
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe