Kumpaan pesumerkintään olette luottaneet äitiyspakkauksen makuupussin kohdalla, pussissa olevaan 60C vai Kelan ohjeessa olevaan 40C?
Äitiyspakkauksen pesuohjeet
5
3303
Vastaukset
- vaikka mitä sanottais
kaikki lastenvaatteet ja makuupussit ja alustat 60asteessa,riepuja 95aste,lakanat myös!!
alustoissa lukee 30-40 silti pesin 60:ssä,ei ne mikskään mennyt.
Makuupussi on melkein kuin tavallinen täkki,täkiss lupaa pestää kans 60:ssä. - +tiipi+
kyllä minä luottaisin siihen pussissa olevaan ohjeeseen. itsellenikin tuli viime viikolla pakkaus, mutten ole kummemmin siihen ehtinyt perehtyä..
silti sanoisin, että tekstiilissä itsessään kiinni oleva ohje on se paras vaihtoehto :D - ...
Pesin 60C. Ihan näyttää samalle kuin ennen pesua. 60C siksi että pölypunkit kuolevat vasta 60C pesussa.
- Äiti 0806
ennen kuin otin sen käyttöön, mutta muuten pesin kaikki 40 asteessa ja lisähuuhtelulla.
Enkä muuten pessyt haalareitakaan. Tuuletin kaikki toppavaatteet kyllä huolella,
monta päivää mökillä raikkaassa ilmassa.
Eihän se vauvan iho kovinkaan paljon koske makuupussiin,
joten kannattaa miettiä onko tarpeellista. Tietenkin jos itse on hyvin arkaihoinen,
niin kannattaa pestä, koska vauva voi olla samanlainen.- kans meinaa
pestä makuupussia tai toppapukua. Menettävät lämmönpitokykyään ihan turhaan. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621164
- 701152
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii86960Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?48838Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p56742Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko72718Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25697- 56682
Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28675Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol148664