ISOT KUMPPARIT

pietarinpoika

Löytyykö täältä muita miespuolisia, joita kiinnostaa mahollisimman isot kumisaappaat? Käytetyt? Tietysti.

49

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpas menny aikaa, kaksitoista vuotta. Vieläkö aihe kiinnostaa? Nimmari oli ISOT KUMPPARIT
      Mulla olis vanhat, vähän käytetyt, mutta erittäin hyväkuntoiset Nokian mustat kahluusaappaat, kokoa 47. Niitä ei saa enää mistään. Voisin vaikka vaihtaa isoihin nokialaisiin vaikkapa numeroa 50, jos vielä löytyy.

      • Anonyymi

        Mitkähän on Barbourit?,tosin en ole tiennyt,että Nokia tehnyt kahluitakin...😯
        Olisi kiva tavata vanhempi saappaita (myös nahka- ja kumiasuja??) harrastava mies H:gistä... vai onko vaan ’maalaismiesten’ viehtymys??? Itse 53Um hesa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkähän on Barbourit?,tosin en ole tiennyt,että Nokia tehnyt kahluitakin...😯
        Olisi kiva tavata vanhempi saappaita (myös nahka- ja kumiasuja??) harrastava mies H:gistä... vai onko vaan ’maalaismiesten’ viehtymys??? Itse 53Um hesa.

        Siihen sitten hyytyi keskustelu...😏


      • Anonyymi

        olen vain harvakseltaan täällä, joten ei kai hyytymisestä ole kysymys. Barboureista en tiedä mitään, mutta Nokia on tehnyt kahluusaappaita 1960- 70- luvuilla, myös rakennus- ym. miesten käyttöön. .. jatketaan vain juttua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen vain harvakseltaan täällä, joten ei kai hyytymisestä ole kysymys. Barboureista en tiedä mitään, mutta Nokia on tehnyt kahluusaappaita 1960- 70- luvuilla, myös rakennus- ym. miesten käyttöön. .. jatketaan vain juttua...

        Omistatko moisia,tai onko edes kuvia moisista?,mulle ihan uus juttu... missäpäin itse saapastelet?,vai harrastatko itse? Privana olis tietysti mukavampi jutskata ; )
        T.um53 Hesa


      • Anonyymi

        Kyllä mulla on 47-numeroiset Nokian kahluusaappaat ja voisinpa pistää ne kiertoon. .. Kuvia ei ole vielä. Olen suunnitellu laittaa ne vaikka huutonettiin, mutta on ollu mukamas aina muuta hommaa, niin on jäänyt. Onhan sitä tullu saapasteltua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistatko moisia,tai onko edes kuvia moisista?,mulle ihan uus juttu... missäpäin itse saapastelet?,vai harrastatko itse? Privana olis tietysti mukavampi jutskata ; )
        T.um53 Hesa

        Et vaan viittiny laittaa yhteystietoja.
        No, ei mitiä hätiä. Onneksi on muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan viittiny laittaa yhteystietoja.
        No, ei mitiä hätiä. Onneksi on muita.

        laitan ne saappaat vaikka huutonettiin ensi viikolla, kuvien kanssa. Kun haet nimimerkin jussi-0506, niin pääset viestittelemään. Yritän ehtiä ensi viikolla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laitan ne saappaat vaikka huutonettiin ensi viikolla, kuvien kanssa. Kun haet nimimerkin jussi-0506, niin pääset viestittelemään. Yritän ehtiä ensi viikolla...

        Onko tuo 0506 suuntaa antava siitä missä olet? Olisi kelvannut ihan live esittelykin....
        Mut mä Hesassa...


    • Täällä on böndellä kumisaappaat joka päivä jalassa.

    • Anonyymi

      Löytyyyyy.
      Mulla on 57 numeron wanhat hai saappaat. On tapanani paskantaa ne ripulikurat täyteen ja sitte runkata vielä. Kiihottaako?

      • Anonyymi

        Taas yksi lapsen asteelle jäänyt, jolle se peräpää on tärkeä.


    • Anonyymi

      Väljät, isot, 50-kokoiset Kontiot jalassa niin kuin yleensäkin tietsikan äärellä istuessani kirjoittelen tätäkin parasta aikaa. Joo, kyllä esim. nuo 47-numeroiset Nokian mustat kahluusaappaat kiinnostavat vaikka vaihtona.

      • Anonyymi

        No jo on Kontioilla kokoa😉 harrastatko muita tamineita,esim. nahka/kumi? Missäpäin olet/ikäsi? Itse 50v um pääkaupungista...


      • Anonyymi

        Terve vaan sinä " 50v um pääkaupungista" ja minä olen se 19.5.19, klo 21.53 kirjoitellut 50-kokoisten Kontioitten omistaja. Kyllä kiinnostaa minua myös nahka/kumi ylipäätäänkin. Minä olen bi-henkinen eläkeläisäijä yli sata kilsaa H:gstä. Tätä nykyä hankaluutta tapaamisen järjestämisessä. Mielelläni tuumiskelisin tilannetta ja totta kai samalla saapasasioita sinun kanssasi. Saanko sinuun yhteyden jollakin sopivalla tavalla? Suoran sähköpostin julkistamista olen omasta puolestani varonut näin kaikkien nähtävillä olevilla palstoilla. Iskuri-treffien reitti olisi yksi mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jo on Kontioilla kokoa😉 harrastatko muita tamineita,esim. nahka/kumi? Missäpäin olet/ikäsi? Itse 50v um pääkaupungista...

        No,eikö Hesassa asu ja saapasharrastajia?
        Nahka/kumi/pvc,wetlook... miel. vanhempi mies,tutustuttais,ja myöh. mun vaimokin mukaan? Um53


    • Anonyymi

      Muakin kiinnostaa isot kumpparit.
      Löysin varaston kätköistä isot ja resut kontiot joita on aikanaan paikattu kymmenillä tip top paikoilla. Vähän ku mustat kärpässienet.
      Kumppareita oon tuijotellut pitkiä aikoja. Tuolla ne on pihalla kannon päällä.
      Kävin yks ilta töräyttämässä kunnon ripulipaskat toiseen kontioon. Vissiin vanhat paikat eivät kestäneet lämmintä ruikulivelliä ku alkoi vihreä rapakko tihkumaan paikkojen välistä rei'istä. Mutta mukavahan noita on tuijotella ku ei muutakaan harrastusta oo. Tai on mulla toinen harrastuskin. Finnejä puristelen.
      Mutta tätähän ei kysytty. Moi....

      • Anonyymi

        No, olipas se.....


    • Anonyymi

      Itse käytän 46 kontioita vaikka 42-43 olisi sopiva. Ne lompsuu vaan niin mukavasti. Olen 37v bi poika vantaalta

      • Anonyymi

        Mulla 41 numeron jalka mut kerran hommasin koon 47 käytetyt kontiot ja olihan ne kivat. Kävely tosin oli vähän hidasta niitten kanssa. T. sadeasupoika Uudeltamaalta.


      • Anonyymi

        Onpas sulla söpön kokonen jalka...


      • Anonyymi

        Niin no kai 41 menee söpö-osastoon... Mut onhan isot saappaat aina komeet. T. sadeasupoika


      • Anonyymi

        Mieti miltä tuntuu, kun painat tuon pikkuisen jalkapohjasi kunnon miehen 46 jalkaa vasten. Ajattele, kuinka vähälle olet jäänyt. Ja haluat kitisti nuolla ja hoitaa ison sedän isoja jalkoja.


      • Anonyymi

        Hah, kumppareita voisin nuolla, en jalkoja.


    • Anonyymi

      Aiheeseen liittyen,mistä pitkä paksusta materiaalista tehty sadetakki?

      • Anonyymi

        Mulla on ainakin ollu sellainen musta, vanha kuminen sadetakki... Pitäisköhän kaivella mökin komeroita. Muuten, ne mustat kahluusaappaat 47 - kokoa, on vielä pari päivää huuto.netissä myynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ainakin ollu sellainen musta, vanha kuminen sadetakki... Pitäisköhän kaivella mökin komeroita. Muuten, ne mustat kahluusaappaat 47 - kokoa, on vielä pari päivää huuto.netissä myynnissä.

        Mitä niitä myymään😯,saappaat jalkaan,kumitakki päälle,pyydä kylään ja pidä kunnon ’esittely’...😉
        T. Um53Hki


    • Anonyymi

      Kyllä löytyy. Minulla on koon 49 Kontiot, melkein 48 senttiä pitkät varret. Ihan liian isot, mutta ei auta kun mahdollisimman pitkät varret on oltava.

    • Anonyymi

      Olen se 50-numeroisten Kontioitten omistaja ja tosiaan tykkäisin vaikka vaihtaa nämä saappaani 47-kokoisiin kahluusaappaisiin. Ja jälleen normaaliin tapaan parasta aikaa minulla on jalat näissä tilavissa Kontioissani tätä kirjoitellessa. Mukavan lämpimät ovat nämä kunnon Kontio-kumisapapaat. Vanhassa rintamamiestyyppisessä puutalossa ei tunne lattiavetokaan, kun on Kontiot jalassa. Sen huutonetin jätän väliin. Emailia voi minulle laittaa suomi24-postiini, jossa alkupuoli on "waskihanska@" eli loppupuolisko luonnollisesti "suomi24.fi" eikä tietenkään lainausmerkkejä postiosoitteessa ole.

      Ehkä toteutumattomana haaveena minulla on osallistuminen pienehköön miesten ryhmään ja tietysti meillä kaikilla olisi kumisaappaat jalassa. Voisimme ihan vaan oleskella ja jos siltä tuntuisi, niin runkattaisiin ja vaikkapa otettaisiin suihinkin ja niitä askareita ainakin minä tekisin mieluiten kumihanskakäsin.

      • Anonyymi

        Missäpäin sinä ja Kontiot olette?


    • Anonyymi

      Minun ja 50-numeroisten Kontioitteni tukikohta sijaitsee yli sata kilsaa Helsingistä itäkoilliseen. Mahdollisen kontaktoinnin pitää tapahtua luottamuksellisesti ja henkilökohtaisin perustein hitaan etenemisen menetelmällä.

      • Anonyymi

        Voi voi vaan kun olet kaukana...☹️


    • Anonyymi

      No haluaisitko sadeasupoika päästä nuolemaan niitä toisen miehen kumppareita?

      Botti poistaa täältä yhteystiedot, aina joku keino keksitään, jos kiinnostaa. ;)

      • Anonyymi

        Um53Hki ainakin tuossa kyselin esittelyä... asujen,saappaiden ja... eihän tiedä mihin kaikkeen se sitten johtaisi... kiiltävien puhtaiden saappaiden haistelu ja nuoleminen... ...hmm ; ) niitä yht.tietoja?


      • Anonyymi

        No mahdollisesti, riippuu millanen tyyppi, millaset kumpparit ja missä? T. Sadeasupoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mahdollisesti, riippuu millanen tyyppi, millaset kumpparit ja missä? T. Sadeasupoika

        No kerro speksit, jotka sulle kelpaisi. Aletaan sen jälkeen miettiä, että onnistuuko järjestelyt.

        Ei tänne julkisesti viitsi itsestään hirveästi kertoa, edes anonyyminä...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro speksit, jotka sulle kelpaisi. Aletaan sen jälkeen miettiä, että onnistuuko järjestelyt.

        Ei tänne julkisesti viitsi itsestään hirveästi kertoa, edes anonyyminä...

        Comments to: Jpw@luukku piste com
        Toivottavasti kustu pratar inte engelska😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro speksit, jotka sulle kelpaisi. Aletaan sen jälkeen miettiä, että onnistuuko järjestelyt.

        Ei tänne julkisesti viitsi itsestään hirveästi kertoa, edes anonyyminä...

        Sijaintina mieluiten Helsinki-Uusimaa, Kontiot tai kumiset kahluusaappaat ja nuorempi parempi. Eli nää on toivelistalla mutta ei ihan ehdoton vaatimus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sijaintina mieluiten Helsinki-Uusimaa, Kontiot tai kumiset kahluusaappaat ja nuorempi parempi. Eli nää on toivelistalla mutta ei ihan ehdoton vaatimus.

        Ota yhtteyttä ylläolevaan ; ) olen H:gistä


      • Anonyymi

        No pystyks laittaa säpoa tänne? T. Sadeasupoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pystyks laittaa säpoa tänne? T. Sadeasupoika

        Siinähän tuo luukkuosoite on ylempänä ; )


      • Anonyymi
        M52Hki kirjoitti:

        Comments to: Jpw@luukku piste com
        Toivottavasti kustu pratar inte engelska😆

        Toki vanhempi mies kiiltävissä kahluusaappaissa ja pitkässä mustassa? kumi/sade/nahkatakissa olisi mahtavaa ihailtavaa, kosketeltavaa,ja ...
        Tuskin löytyy Hesasta...🙁


    • Anonyymi

      Minulla olisi todella pienet saappaat. Ostettu ulkomailta.
      Saapas on tietysti synonyymi'

      • Anonyymi

        Onko ne kiiltävät kiinalsiset?


    • Anonyymi

      Joo, määkin tykkään paskantaa saappaaseen. Mitä isompi kumppari sitä parempi. Oon suunnitellu paskantaa seuraavaksi kahluusaappaaseen...ONko muilla kokemuksia?

    • Anonyymi

      Jep. Löytyy kokemus.
      Kerran lapin sateisella kalareisulla unohtu virveli kotiin ja olinki ottanut mukaan kassin jossa olikin mun banjo. Oon siis muusikko.
      Siinä minä sitte sain ajatuksen että kahlaan keskelle jokea soittamaan banjoa musta sadeviitta päällä ja ajankuluksi samalla paskannan kahluusaappaisiini.
      Kun olin jonkin aikaa soitellut ja paskantanut, alkoipa saappaat kuumottaa ja tuntuivat painavilta. Samaan aikaan toiselle rannalle ilmestyi muuan miespari kukkopillin ja sorsapillin kans. Arvatkaa mitä he touhusi viltin alla. Aika sairasta.
      Samalle rannalle ku minä ilmestyi myös yllättäen pari kaveria virvelöimään. Yritin hipsiä karkuun vaan miten sitä nyt täysissä saappaissa kiirettä pitäs. Kaaduin kivikossa ja ei ku uimaan vaan.
      Siinä minä sitte polskin kahluusaappaat paskaa täynnä, viitta selässä ja banjo kaulassa.
      Kuulin ku toinen kalastajista sanoi kaverilleen että : "kato, bätmänni uimassa".

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe