Minkälainen lauta pitäisi olla kun oon n.158 pitkä ja painan n. 50kg... ja millainen sen kannattaisi olla!
Miten olette opetelleet laskemaan. Ite vai oletteko menneet johonkin opetukseen.? ite ajattelin mennä sellasen lautakouluun koska ei varmaan tule mitään jos ite opettelee.! ja toisekseen, saako se lauta olla vähän lyhyempi kuin leukaan asti, koska jos nyt ostan laudan niin se saattaa olla pieni jo muutaman vuoden päästä koska kuitenkin kasvan vielä pituutta.! ja voisiko mistä saada halpoja käytettyjä varusteita..?!
millanen lauta...?!
^^alottelija^^
2
489
Vastaukset
- tiiiiiimm
sen laudan oo välttämättä oltava leukaan asti.jotkut laskee pituuden 0.9*oma pituus, mutta esim itse oon 176cm pitkä ja lasken 140 cm laudalla ja ihan hyvä on laskee..
- vastailee:
Eilen aloitti poikamme (n. 146 cm/44 kg) lautailun, otettiin vuokravälineet näin aluks. Koska aiempaa kokemusta ei ole, oli hyvä aloittaa lautakoulussa, jossa asiantuntevat opettajat neuvovat. Se oli ainakin tullut näin eka kerralla esille, että LAUTA EI SAA OLLA LIIAN PITKÄ, MIELUUMMIN LIIAN LYHYT KUIN LIIAN PITKÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180