Meidän 7 timanttitetraa alkavat olla sen kokoisia, että sukupuolista pian alkanee saada selvää. Epäilen, että sakissa on vain kaksi naarasta koon ja muodon perusteella.
Millaista näiden kalojen kutukäyttäytyminen on ?
Yhtenä päivänä yksi timpsuista pyöri ympyrää korkeussuunnassa vähän väliä. Se pyöri tietyssä paikassa aina, aika isoa ympyrää. Saattoi siinä olla yksi lajitoverikin ympyrän keskellä välilä. Voiko tuommoinen käytös liittyä näihin juttuihin ?
Timanttitetroista
Ms.x
2
411
Vastaukset
- fish KING
Koiraat kiehnäävät naaraita ja koittavat saada niitä kudulle, kantoihin, kasvien lehtiin. Kutevat lehden alle tai kannon pinnalle juurikin tuolla lailla kuin kerroit niiden käyttäytymistä. Tarkistappa onko paikalla kuturyppäitä.
- Ms.x
No sitä se sitten oli.
Tuosta on kyllä jo monta päivää, oiskohan kutu jo syöty. Täytyy tiirailla jos löytyisi.
Meillä taistot taas on kuteneet. Kummatkin naaraat päässeet miekkosemme syleilyyn taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512