No niin!Nyt on vuoden odotetuin PPV taas täällä.
Tänne voi kirjoittaa veikkauksia Royal Rumble 2007 voittajasta.Itse uskon että viimeiset 4 kehässä on knae,undertaker,hbk & orton.Yhdessä Undertaker ja kane eliminoi Ortonin ja sen jälkeen kanen selän takaa tulee HBK joka pudottaa Kanen köysien yli.Jäljelle jää enää UT ja HBK .Michaels ja UT vaihtavat iskuja kunnes UT on aivan köysien vieressä hoiperrellen .HBK ottaa vauhtia sweet chin musiciin mutta Taker reversaa tämän ja heittää michaelssin köysien yli .Eli Taker menee Maniaan batua vastaan (kun batista on kääntynyt heeliksi)ja hänestä tulee uusi WHC !
ROYAL RUMBLE -07
5
264
Vastaukset
- Mad#1
...että Orton rumblea vie koska häntä on uskottu jo -05 , -06 ja -07 rumblien voittajaksi enkä näe syytä miksi hän voittaisi tämänkään!!
- Gary J. Dahlman
MNM häviää Hardy Boyzille!
Lashley voittaa Testin.
Cena (ikävä kyllä) biittaa odsit taas -.-
Ja Batu voittaa Kennedyn!
Uskoisin että RR matsin lopetus menee JUURI noin!!!
Toivoisin kyllä että Randy Orton voittaisi,mutta kun ei voittanut 04:sta,05:sta eikä 06:stakaan,niin ei voita tätäkäään!Mutta uskon että pari R-KO:ta tullaan näkemään!!!Ja veikkaisin että Undertaker ja Orton kohtaavat keskellä RR matsia ja menevät tuhoamaan toisiaan kehän ulkopuolelle!!
RANDY ORTON RULEZZ!!!!!!!!!!!!!! - Mad#1
voittaja oli undertaker ja viimeiset kehässä oli HBK JA TAKER
- dx fan
Mä veikkasin hbkta mutta ei munkaan veikkaus menny ihan mönkään hbk oli viimenen jonka taker elimnoi. Luulen että hbkin saa title shotin.
- Mad#1
dx fan kirjoitti:
Mä veikkasin hbkta mutta ei munkaan veikkaus menny ihan mönkään hbk oli viimenen jonka taker elimnoi. Luulen että hbkin saa title shotin.
ei minulla ole mitään Cenaa vastaan mutta hän on pitänyt vyötä jo ainakin vuoden supermiehenä!
Olisi mukava nähdä Cena taas heelinä mutta hän on niin over face että tätä ei tulla näkemään ennenkuin cenan luovuttaa vyönsä loukkaantumisen takia(kuten toivon) ja tulee takaisin heelinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar912386Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5681808- 91533
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011491Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671187Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331128Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3968Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64967