mihin se seksi katosi.??

hmm.. :)

Olen jo pitkään ihmetellyt mihin mieheni seksihalut ovat kadonneet. Hänellä ei seiso minun kansani.
En voi uskoa että se vaan loppui, tai erektio ongelma yllättää yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta. Minua kyllä haluttaisi ja paljon. Mies ei enää edes koske minuun sillä tavalla, ei halauksia, ei pusuja, niin että mies itse tekisi aloitteen. Ennen kyllä oli aina kimpussani nykyään ei koskaan ja kaikki tämä loppui ihan ylättäen. Olen kyllä puhunut hänelle että menisi lääkäriin ja hakisi jotain apua ongelmaansa mutta eipä ole vielä saanut mitään aikaiseksi. Minua jo rupeaa arvelluttamaan että haluaako hän edes seksiä minun kanssani enää koskaan. En haluaisi luopua tästä suhteesta jossa kaikki muu on niin hyvin. Seksiä ei vain ole se satuttaa minua todella paljon. Toisaalta en kestä enään yhtään tälläistä. Minä tahdon tuntea itseni halutuksi

Miten voi olla mahdollista että yhteinen ihana seksi katosi jälkiä jättämättä?
Onko muilla ollut tälläistä, miten 'ongelma' ratkesi?

3

1325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tee37_2

      että meillä seksi loppu koska hellyys katosi, tai ainakin minun osaltani. En tiedä teidän tapauksesta mutta meillä saan vain haukkuja, kokoajan vähintää parikertaa päivässä kuulen että en ole jotain tehnyt, tai jos tehnyt niin väärin. Näin yli 35v sitä jo hiukan turtuu moiseen.
      Oli rakentaminen, siinä ei saanut kannustusta..piti vain jaksaa kun muutkin ovat kuulema jaksaneet. Tee nyt kuten kaikki muutkin.. kuten kaikki muut. No joo, kunhan hiukan murheitani puren.

      On niin monia asioita miksi seksi katoaa, mutta joko se on jokin ongelma miehellä tai sitten parisuhteessa on ongelmia. Ainakin yleisesti näin. Mutta poikkeuksia on. Joten eikun sänkyyn vaan siitä ja pistät miehesi liikkeelle. Voi voi saisipa itse joskus vielä sellaisen kokea.

      tsemppii siis

    • Kenziner.

      Olisikohan sillä toinen nainen? Vaikutta meniaan vähän epäilyttävältä, jos ne halut loppui miehellä kuin seinään. Voi sillä olla myös omia murheita ja on stressaantunut jostain syystä.

      • hölmö99

        Sillä miehelle tärkein asia maailmassa on muna ja sen seisominen. Sama se mihin sitä yrittää tupata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1877
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1286
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1224
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1222
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1186
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1150
    Aihe