Testiä pukkaa;)

hymy:)

sanokaa vuan suoraan jos nää miun testit alakaa kyllästyttään???

Millainen rakastaja sie oot?

http://www.vaahtokylpy.net/parisuhde/peli.shtml

Anna ensin oma arvio, ennenkö teet testin, vaihtoehtoina:

Eroottinen romantikko
Leikittelevä iloittelija
Ystävyydellisyyttä ja toveruutta arvostava
Maaninen Rakkauden janoaja
Harkitseva realisti
Kaikkensa antava uhrautuja

oman testituloksen annan myöhemmin, jos annan;))

41

2323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos testit, kyselyt, aloitukset tai kommentit ärsyttävät, niin pakkoko niihin on vastata. Niin että jatka vaan entiseen malliin.

Testin mukaan olen eroottinen romantikko, vaikka olin kuvitellut olevani harkitseva realisti.

• "Kaikkensa antava uhrautuja", hemmetin marttyyri tuli sitten. Kuvittelin jotain 2-3 vaihtoehtoa noisa :|. Maanikko tuli kakkosvaihtoehdoksi.

• Papeete1

En hokannut antaa sitä etukäteisarvausta mutta tiesin entuudestaan että olen romantikko. Toi eroottinen tuli yllätyksenä *wirn*
      Toi uhrautuja ottaa päähän, en mä tuommoinen halua olla.. :D

Parhaiten sinua kuvaava rakastumistyyppi on
      Eroottinen romantikko

Olet tyypiltäsi myös

Eroottinen romantikko
      Eroottisen romantikon rakastuminen ja rakkaus perustuu fyysiseen miellyttävyyteen ja voimakkaaseen seksuaaliseen vetovoimaan. Siinä on romantiikkaa ja ylittämätöntä intohimoa. Eroottisen romantikon ja rakastetun ensitapaamisessa on usein voimakasta tunnistuksen ja toivon kokemusta. Hän asettaa erityiset vaatimukset kumppanin ulkoiselle olemukselle, ja kun hän kohtaa tällaisen henkilön, rakkaus syttyy vauhdilla ja roihuaa täydellä liekillä. Voimakkaalle tunteelle antaudutaan estoitta ja tunneriskeistä välittämättä. Rakkauden tunnetta arvostetaan ja sitoutuminen on vahvaa. Rakkautta myös ilmaistaan monin eri tavoin välttäen kuitenkin omistavaa tai takertuvaa otetta. Eroottisen romantikon itsetunto on yleensä hyvä, hänen lapsuutensa on ollut tasapainoinen ja hän nauttii työstään.

Perustuu traditionaaliseen kristilliseen näkemykseen rakkaudesta pyyteettömänä, kärsivällisenä, kauniina ja ikuisesti kestävänä. Kaikkensa antava uhrautuja on epäitsekäs rakastaja, joka on valmis uhrauksiin rakastettunsa puolesta. Pyhimysmäisen puhtaat uhrautujatyypit ovat harvinaisia; kyse onkin ehkä enemmän ihanteesta kuin todellisesta rakkauden tyypistä.

Ps. Minua ei haittaa nämä kyssärit. Nää on mukavia ja ilmapiiriä/oloa kohentavia, kiitos :)

• Kaikkensa antava uhrautuja ja toiseks eroottinen romantikko. No kai sitä sitt ollaan niitä. Ei haittaa kyssärit kyllähän näihin joutaa vastata piristää vain eikös tämä perustu vapaehtosuuteen

• arvannut

Olet tyypiltäsi myös
      Eroottinen romantikko

ehkä sit niin / -n-

• Naikkonen_sanoo

harkitseva realisti, mutta olenkin:

Eroottinen romantikko

Olet tyypiltäsi myös
      Maaninen rakkauden janoaja

Tyypit:

Eroottinen romantikko
      Eroottisen romantikon rakastuminen ja rakkaus perustuu fyysiseen miellyttävyyteen ja voimakkaaseen seksuaaliseen vetovoimaan. Siinä on romantiikkaa ja ylittämätöntä intohimoa. Eroottisen romantikon ja rakastetun ensitapaamisessa on usein voimakasta tunnistuksen ja toivon kokemusta. Hän asettaa erityiset vaatimukset kumppanin ulkoiselle olemukselle, ja kun hän kohtaa tällaisen henkilön, rakkaus syttyy vauhdilla ja roihuaa täydellä liekillä. Voimakkaalle tunteelle antaudutaan estoitta ja tunneriskeistä välittämättä. Rakkauden tunnetta arvostetaan ja sitoutuminen on vahvaa. Rakkautta myös ilmaistaan monin eri tavoin välttäen kuitenkin omistavaa tai takertuvaa otetta. Eroottisen romantikon itsetunto on yleensä hyvä, hänen lapsuutensa on ollut tasapainoinen ja hän nauttii työstään.

• Naikkonen_sanoo

ihan hauskoja :)

• -k32v-

tää luuli, et tää olis realisti.

mut tää saiki, et tää olis uhrautuja. pöh. nii ja sen lisäks tää olis ystävyydellisyytta ja toveruutta arvostava.

et tälleen.

• ensimmäistä

siitä kuitenkin tulisi. En viitsi testata. Ihmistä testataan yleensäkin ihan liikaa. Ja eikös SE ole inspiraatiota ja itsensä toteuttamista, mitä?

• fiksaatio

"kaikkensa antava uhrautuja". Ajattelin olevani realistinen iloittelija

• kewi

helskutti..

mie kun luulin ett miul on vaan nivelet kippeenä..

taitaapi tuo piä olla kans kun näin testit kerta kertoo..

luulin olevan vain Erroottinen romantikko,tai senhän mie jo tiesin..
      mut konhe väitti jot mie oon ensteks..

Kaikkens antava uhrautuja..ja viel lisäks..

Erroottinen romantikko...

kas kun ei kertonut jot viel skitsofreenikko .....

• väliaika

nämä testit. Olin tämän muistaakseni joskus ennenkin tehnyt ja tulos oli sama silloinkin, eli:

- Ystävyydellisyyttä arvostava

Ystävyydellisyyttä ja toveruutta arvostavan rakkaus on lämpöä ja tunnetta, jota voidaan kuvailla rakkaudeksi ilman kuumetta ja kuohuntaa. Se syntyy ystävyyden tai työtoveruuden pohjalta pikku hiljaa ilman, että sillä välttämättä on selvää identifioitavaa lähtöpistettä, jolloin henkilöt huomaisivat rakastuneensa. Ystävyys ja rakkaus sekoittuvat toisiinsa. Tähän rakkauden tyyppiin ei välttämättä liity kovin vakavia kriisejä, ja siitä puuttuu myöskin dramaattinen intohimo. Rakkaus on vakaata, maassa kiinni ja sellaisena luultavasti kestävää. Tämä tyyppi on elänyt lapsuutensa yleensä turvallisessa ja tukea antavassa perheessä ja/tai yhteisössä, hän nauttii ystävistään ja on tyytyväinen elämäänsä.

• lilylioneye

olevani romantikko, mut olinkin harkitseva realisti. Nähtävästi viime vuosien pettymykset on karistanu turhat hömpötykset meikäläisenkin mielestä.

• Hähäää ei vaitiskaan

Testi väittää minusta seuraavaa:

Parhaiten minua kuvaava rakastumistyyppi on testin mukaan, Kaikkensa antava uhrautuja
      (No tuossa on kyllä vähän liioittelun makua.)

Testin mukaan olen tyypiltäni myös, Eroottinen romantikko
      (Tää ei ollu mikään yllätys, mutta yhtä hyvin ois varmaan osunut leikittelevä iloittelija. Muut vaihtoehdot on täysin pois suljettuja)

• ja olen n

Eroottinen romantikko(tätä itsekin ajattelin olevani)

Olet tyypiltäsi myös

• Hossi-68

Oma arvio pasahti pahasti metsikköön :)
      Iise ajattelin ensiksi että olen ystävyyttä ja toveruutta arvostavaa tyyppiä mut harhaluulo.

Testi tulos parhaiten minua kuvastava rakastumistyyppi on kaikkensa antava uhrautuja.

Olen myös eroottinen romantikko.

No voe höh ;) tämäkin vielä

• IngallsinLaura

mehän ollaan sitten kuin kaksi marjaa!

• Hossi-68
        IngallsinLaura kirjoitti:

mehän ollaan sitten kuin kaksi marjaa!

Ja vielä lisäksi kaikkien muidenkin palstalaisien kanssa ? Kummallista. Täälläkö kaikki paatuneet romantikot viettää vapaa-aikaa.

Keksisin siihen kyllä paljon mukavampiakin vaihto-ehtoja :) romantiikan merkeissä luonnollisesti ;)

• väliaika

enkä täyttänyt yhteenkään kohtaan mitään, vaan klikkasin suoraan tulos-nappulaa.

Eroottinen romantikkohan sieltä putkahti. Oliskohan jokin oletusarvo testissä pohjalla? Monille ainakin näyttää tuota samaa puskevan.

• väliaika

kenenkään ilo ei vaan tästä epäilevän eetun testin testaamisesta laantunut.

• hymy:)

nyt sie narraat, yritin samaa toisen kerran ku tein testi, eipäs pirulauta antanu mittään tulosta, vuan pyys vastaamaan kaikkiin kysymyksiin

*ihan hyvällä*

• Ruutuun...
        hymy:) kirjoitti:

nyt sie narraat, yritin samaa toisen kerran ku tein testi, eipäs pirulauta antanu mittään tulosta, vuan pyys vastaamaan kaikkiin kysymyksiin

*ihan hyvällä*

...ilmestyi laatikko, jossa luki "täytä kaikki kohdat" ja laatikko sisälsi myös OK-painikkeen.

Tuota painiketta näpäyttämällä testin tulokseksi rävähtää ruutuun eroottinen romantikko vaikka testikysymykset on edelleen tyhjiä. Näin ainakin tässä osoitteessa toimii.

• hymy:)
        Ruutuun... kirjoitti:

...ilmestyi laatikko, jossa luki "täytä kaikki kohdat" ja laatikko sisälsi myös OK-painikkeen.

Tuota painiketta näpäyttämällä testin tulokseksi rävähtää ruutuun eroottinen romantikko vaikka testikysymykset on edelleen tyhjiä. Näin ainakin tässä osoitteessa toimii.

kaik jokka on eroottisesti romantikkoja ei oo vastannunna kysymyksiin;)) jaahas, mie oon pettynynnä teijän rehellisyyseen................"itku"

ku kaikkiin mie oon uskonununna:(((

• IngallsinLaura

Olet tyypiltäsi myös
      Eroottinen romantikko

Noinhan se varmaankin on.

• IngallsinLaura

Täällähän meitä uhrautujia (sekä eroottisia romantikkoja) on ihan pilvin pimein!

Kertooko jotain testistä vai kenties palstalaisista? Vai peräti suomalaisista..?!?

• lilylioneye

ihme, et täällä on vaan yks harkitseva realisti ja sekin on nainen. Epäilen et testissä on jotain vikaa (tai minussa).

• mies 30+

että tämä testi oli omalta osaltani täyttä totta!

Omasta mielestäni olen: harkitseva realisti

mutta testin mukaan: Parhaiten sinua kuvaava
      rakastumistyyppi on:

Ystävyydellisyyttä arvostava -->

”Ystävyydellisyyttä ja toveruutta arvostavan rakkaus on lämpöä ja tunnetta, jota voidaan kuvailla rakkaudeksi ilman kuumetta ja kuohuntaa. Se syntyy ystävyyden tai työtoveruuden pohjalta pikku hiljaa ilman, että sillä välttämättä on selvää identifioitavaa lähtöpistettä, jolloin henkilöt huomaisivat rakastuneensa. Ystävyys ja rakkaus sekoittuvat toisiinsa. Tähän rakkauden tyyppiin ei välttämättä liity kovin vakavia kriisejä, ja siitä puuttuu myöskin dramaattinen intohimo. Rakkaus on vakaata, maassa kiinni ja sellaisena luultavasti kestävää. Tämä tyyppi on elänyt lapsuutensa yleensä turvallisessa ja tukea antavassa perheessä ja/tai yhteisössä, hän nauttii ystävistään ja on tyytyväinen elämäänsä.”

NOH, mutta oikeasti odotankin tässä jo huomista työpäivää, jolloin pääsen taas naurattamaan yhtä työpaikkani tytsyä :))

Kiitokset hymylle tästä testistä!

• ystävyydellisyyttä?

Vastaava sana voisi olla kenties ystävällisyyttä?

Heh =)

• Pörröpää

Aika hyvin osu tuo oma arvaus kohillee :) eli veikkaus oli eroottinen romantikko =D ja testin tulos on:

Eroottinen romantikko

Olet tyypiltäsi myös
      Eroottinen romantikko

Tyypit:

Eroottinen romantikko

• hymy;)

olen vastannut kolme kertaa,eikä mikään ole tullut perille..................olisiko ollunna bittiavaruudella jottain tekemistä;)

Olet tyypiltäsi myös
      Ystävyydellisyyttä arvostava

Perustuu traditionaaliseen kristilliseen näkemykseen rakkaudesta pyyteettömänä, kärsivällisenä, kauniina ja ikuisesti kestävänä. Kaikkensa antava uhrautuja on epäitsekäs rakastaja, joka on valmis uhrauksiin rakastettunsa puolesta. Pyhimysmäisen puhtaat uhrautujatyypit ovat harvinaisia; kyse onkin ehkä enemmän ihanteesta kuin todellisesta rakkauden tyypistä.

• Tyttis79

Joo elikkä arvelin, että olen toi eroottinen romantikko. Ja niin kävi. (Se leikittelijätyyppi tai uhrautuja olis ollu mun mielestä kans ehkä vähän lähellä). Juu tunnetta piisaa, varsinkin romantiikkaa. Tuo antautuminen tunneriskeistä välittämättä ei ehkä pidä niin paikkaansa mun kohdalla...varsinkaan jos oon tuntenut tyypin vasta vähä aikaa.

Eroottinen romantikko

Olet tyypiltäsi myös
      Eroottinen romantikko

Tyypit:

Eroottinen romantikko

• iloittelija ripauksella kaikkensa antavaa uhrautujaa. Noo, miksei se noinkin voi olla.

• Parhaiten sinua kuvaava rakastumistyyppi on
      Eroottinen romantikko

Olet tyypiltäsi myös

(Luulen että hieman nuorempana olisin ollut ehdottomasti Maaninen Rakkauden janoaja, mutta kokemukset kaiketi muuttavat ihmistä.. Ihan realisuuteenkaan asti en ole romantikkona päässyt :I)

• Rowen82

Eroottinen romantikko

Olet tyypiltäsi myös

Osasin odottaa tuollaista tulosta, mutta vaikka eroottinen romantikko kuvaa minua parhaiten, niin silti senkin kuvaus kuvaa minua osittain vähän huonosti. Rakastumiseni ja rakkauteni kun perustuvat kyllä enemmän sisäisiin asioihin kuin fyysiseen miellyttävyyteen, enkä ole asettanut erityisiä vaatimuksia kumppanin ulkonäölle siitä huolimatta, että kumppanini sattuu olemaan minusta hyvinkin kaunis ja seksikäs. Rakastuin häneen silti muista syistä.

Lisäksi se ei pidä paikkaansa, etten olisi omistava tai takertuva. Jossain määrin olen.

• scale

Sanoo eroottinen romantikko, jolla on pikkuisen tuota uhrautujan vikaakin.

• kokenutM

Ennen testiä olin itse sitä mieltä että olen se miksi osottautuikin, eli Ystävyydellisyyttä arvostava, yllätys sen sijaan oli, että olen testin mukaan myös Kaikkensa antava uhrautuja. :)

• naineeeen

Siis tän testin tulos kyllä yllätti... olenko mä ainut nainen täällä, jota kuvaa parhaiten toi leikittelevä iloittelija?! ;) no huh huh... en tienny olevani noin paha... ;)

• Emmanuele

olin eroottinen romantikko ja myös leikittelevä iloittelija. olisin voinu arvata saman.

• Miestennielijä.

Leikittelevä iloittelija, osin myös eroottinen romantikko. Arvasin tuloksen etukäteen, sillä sellanenhan mie oon ;)

• SuperiMies

Eroottinen romantikko

• SuperiMies

Kaikkensa antava eroottinen romantikko. Jep ja kun tää mies antaa kaikkensa omalle naiselleen, niin liki samalle tasolle voi ehkä päästä eräs toinenkin mies oman naisensa kanssa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe