korvajalkaa rekassa...

SweetNineteen

Kirosin Kristiania, jätkä oli luvannut tulla hakemaan, ja olikin tullut, mutta sai kamalan raivokohtauksen mitättömästä asiasta ja jätti minut kävelemään keskelle ei mitään. Kävelin paljain jaloin, korkokengät toisessa kädessä ja toisessa puoliksi palanut savuke. Matka taittui hitaasti ja ilma viileni. Kylmissäni jatkoin kävelyä. Ehkä joku ottaisi minut kyytiin, mielessäni välähti kun ohitseni meni henkilöauto.

Pian kuului uuden auton ääni ja käännyin. Se oli suuri, mustaksi maalattu rekka. Kuskia ei näkynyt mutta auto pysähtyi. Tartuin määrätietoisesti oven kahvaan ja avasin oven. Nousin askelmalta askelmalle ja vihdoin olin istumassa pehmeällä penkillä. Kiskaisin oven kiinni ja moikkasin ja kiitin että ohän oli ottanut minut kyytiin. silloin katsoin kuskia ensimmäisen kerran. Mies ei ollut hyvännäköinen. Piirteet oli teräviä ja mies näytti vähän julmaltakin. Tummat kulmat varjosti kasvoja ja silmät oli melkein mustat. Esittelin itseni ja epäluuloni miehen hyvyyttä vastaan lähti, kun hän hymyili. Hän kaunistui silmin nähtävästi. Hymy oli niin aito ja iloinen, kaikki se julmuus joka äsken oli vielä kasvoilla ollut, oli nyt poissa. Juttelimme niitä näitä ja sain tietää että hän oli minua 12 vuotta vanhempi, eli 29, nimi oli Korvajalka.

Yhden aikoihin yöllä pysähdyimme levähdyspaikalle. Kotikaupunkiini olisi vielä matkaa muutama sata kilometri, ja Korvajalka lupasi heittää minut sinne. Levähdyspaikalla joimme kahvit ja minä vähensin vaatteitani. Muka lämmityksen takia, mutta mieleeni oli kehittynyt idea. Päälläni oli vain alusvaatteet, tiukka toppi ja minihame. Tarkoitukseni oli mennä bileisiin, mutta poikaystäväni ansiosta voisin pitää omat privatebileet rekassa, jos Korvajalka vain olisi suostuvainen. Ja sen sain selville kun jatkoimme matkaa. Vähän väliä Korvajalka vilkuili minua ja minä nautin tilanteesta. Käännyin mieheen päin ja nojasin oveen. Juttelin samalla ja levitin hiukan jalkojani. Niin että jos Korvajalka oikein katsoisi, hän näkisi tumman vihreät satiinipikkarini. Niin hän näkikin. Ja samalla hetkellä hän ajoi auton tien sivuun. "Teetsä ton tahallas?" mies kysyi ja hymyili. "Ai minkä?" sanoin ja nuolaisin huuliani ja avasin hiukseni. Mies tuli ihan lähelle minua ja painoi huulensa vaativina omilleni. Olin heti valmis menemään pidemmälle. Niin pitkälle kuin tilanne vaatisi. Bileet saisi alkaa.

Suutelimme kauan. Kiihotuin ja tunsin hänenkin kiihottuneen. Farkkujen etumus oli koholla ja kun koskin siihen, mies ynähti. Naurahdin ja levitin jalkani. Nojasin oveen ja samassa tunsin Korvajalkan käden menevän reittni pitkin ylemmäs. Pian suuri ja osaavalta tuntuva käsi oli pillullani ja tunnusteli poimuja ohuen kankaan läpi. oihkin ja huokailin kun Korvajalka pujotti sormensa pikkareiden sisään ja liikutti sitä klitoriksella. Hän tiesi mitä hän teki. Pian hän olikin jo kielensä ja sormiensa kanssa kimpussani ja minä olin myyty.

Tajusin saaneeni elämäni ensimmäisen kunnollisen orgasmin kun havahduin makaamasta rekan penkiltä, minihame nostettuna lantiolle, toppi puoliksi päältä pois ja pikkuhousuitta. Muistin mitä oli tapahtunut ja muistin kuinka orgasmi oli saanut koko vartaloni tärisemään nautinnosta. Mitään sellaista en Krisun kanssa ollut kokenut. Korvajalka istui kuskin paikalla ja katseli minua. Hymy kareli hänen huulillaan kun hän alkoi hyväilemään reittäni. Pian tunsin taas taitavat kädet pillullani ja olin valmis mihin hyvänsä. Korvajalka tuli päälleni makaamaan ja suuteli minua. Karhea parran sänki raapi leukaani kun Korvajalka suuteli minua. Levitin jalkani ja kiedoin ne miehen ympärille. Korvajalka laski housunsa ja työntyi kovana ja vaativana kiimaiseen ja kosteaan pilluuni. Voihkaisin kun hän työntyi pohjaan asti ja alkoi rakastelemaan minua hellästi ja vaativasti. Pian hän nopeensi tahtiaan ja aikansa liikuttuaan vitussani hän laukesi ja lennätti mällinsä pillulleni. Minun orgasmini jäi puolitiehen, ja Korvajalkakin huomasi sen. Muutama taitava sormitemppu klitoriksella ja minäkin sain taas.

Yllättävää miten montaa eri asentoa rekassa voi käyttää. Rekassa oli penkkien takana kapea sängyn tapainen, missä juuri ja juuri mahduin ratsastamaan. Saimme samaan aikaan orgasmin ja olin vähällä pudota penkin ja sängyn väliin. Korvajalka kuitenkin sai minusta otteen ja veti minut päällensä makaamaan. Makasimme hetken kunnes Korvajalka keksi mielestään mainion idean. Hän otti minua kädestä ja nousimme ylös. Sitten hän avasi rekan oven ja hyppäsi alas, ja minä perässä. Vasta ulkoilmassa ollessamme tajusin alastomuuteni. Päälläni oli vain rintsikat, joita Korvajalka alkoi määrätietoisesti riisumaan.

Annoin kaiken tapahtua ja pian olin jalat Korvajalkan vyötäisillä, selkä rekan kylkeä vasten ja Korvajalkan kyrpä sisälläni. Liikutin lantiotani ja Korvajalka selvästi nautti. Hän keskitti voimansa pystyssä pysymiseen ja minun kannattelemiseen, ja minä hoidin rakastelun. Pyöritin lantiota, välillä hitaasti, välillä nopeasti. Välillä pysäytin vauhdin ja olin vain ja suutelin Korvajalkaa. Annoin lopulta kuitenkin periksi ja laukesimme molemmat. Lyyhistyimme maahan ja suutelimme.

Pian kuitenkin kuulimme takaa tulevan auton ja kiireellä juoksimme rekan hyttiin. Nauroimme ja suutelimme. Sitten puimme vaatteet ja matka jatkui. Korvajalka jätti minut talomme eteen ja kotiini minua odottamaan tullut Kristian ihmetteli kyytiäni ja sottaista asuani. Hymähdin vain ja menin suihkuun. Sovimme Kristianin kanssa ja illalla hän vain ihmetteli miksen tahtonut rakastella. Vetosin vain väsymykseen. Vaivuin uneen haaveillen taitavasta rakastajastani, ehkä saisin tuntea hänet uudestaan?

5

6305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rekkamies

      tuo oli tosi hyvä fantasia, voi olla ihan todellinenkin. Mietin vain itse rekkaa ajavana, että miksei oikeasti ole tuollaisia liftareita koskaan ainakaa minun kohdalla..:) Kyllähän pojat aina puhuu ja puhuu mutta mulla ei ole ollut kuin kerran Italiassa tällainen hieno tapaus, jos haluat voin kirjoittaa sen tänne?

      • vaikka

        HETI!!!!!! eli: kirjoitappa hetipaikallasetänne! ...kyl sille ainaskin yks lukija löytyy, jossei useempiakin.. :)


      • rekkamies
        vaikka kirjoitti:

        HETI!!!!!! eli: kirjoitappa hetipaikallasetänne! ...kyl sille ainaskin yks lukija löytyy, jossei useempiakin.. :)

        Joo kirjoitan, olen nyt paljon reissussa mutta pääsiäispyhien aikana eli tod. näk. perj. tai lauantaina laitan kaiken ylös siitä italian keikasta myös teidän luettavaks..:)


      • rekkamies
        vaikka kirjoitti:

        HETI!!!!!! eli: kirjoitappa hetipaikallasetänne! ...kyl sille ainaskin yks lukija löytyy, jossei useempiakin.. :)

        no nyt kirjoitin sen jutun, eli se on uutena juttuna tässä seksiä työpaikalla palstalla kerran italiassa rekassa..
        t: rekkamies


    • rekkamies

      Moi!
      Käy katsomassa oma rekkakokemukseni, sinun oli tosi hyvä!
      Eli seksinovellit->seksiä työpaikalla->kerran italiassa rekassa

      T:rekkamies.:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe