29/1 2007Maanantai

En ota etyyliä tänään.

14

654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitista maanataita meinaan elellä, nyt uuninpankolle syrjälleen.

• Papio1

Raitis maanantai tänään.

• Cettuz!

menen raittiina maate, tuli oltuu taas tuolla chatissa!

• karbidi
        Cettuz! kirjoitti:

menen raittiina maate, tuli oltuu taas tuolla chatissa!

aion määki viettää nykysen päivän, vaan kiinnostaa, mistäkö Sut tapaa sielt chatista?

Ehkä ollu puhetta, mutku toi... toi... ai niin, joku tementia tai semmone.

Pistäkkö vaikka SP:iin, jollet haluu julkistaa nikkiis?

Olihan kyse S24:sen chatista?

• Cettuz!
        karbidi kirjoitti:

aion määki viettää nykysen päivän, vaan kiinnostaa, mistäkö Sut tapaa sielt chatista?

Ehkä ollu puhetta, mutku toi... toi... ai niin, joku tementia tai semmone.

Pistäkkö vaikka SP:iin, jollet haluu julkistaa nikkiis?

Olihan kyse S24:sen chatista?

Karbiiti olen tuolla jossain? eli suomi24/50 tai 50 /2. Olen siellä luuhannut jo kauan.

• ma-sa

Raitis ja raikas päivä pyörähti käyntiin.Työvikkokin alakaa maanantailla tällä kertaa.Ei muuta ko välihousut jalakaan ja baanalle.

• åpoi

ulukona näyttäs olevan toppahousukeli
      ns. sisäistä villapuseroa en kuiten tarvi

• raitistelijasuotuuuli

Raittiina tänään, seitsemäs raitis viikko alkamassa. Sielussa on ikirouta, ihan kuin ulkonakin, -31. Mutta jospa tästä sulan.

• Lavitsa päivää olen vietellyt. Täytynee pistää vielä tulet piisiin, niin tarkenee ensi yökin. Pitelee öisin kuivahkoja ilmoja, meinaten pikku-pakkasia (sellaista -kahtakymmentä, -kahtakymmentäviittä astetta). Tärkeintä kuitenkin että tääpäivä on promilliton osaltani. Jatketaan yhdessä tipattomuutta. t, joonatan11

• ambivalenttineN

raitis maanantai tänään. Eilen tissuttelin bisseä, mut en enää tänään. Harmittaa vähän, kun ei ollu töitä tänään tiedossa, mut huomen aamulla pääsen taas töihin :)

Olin eilen hiihtämässä ekan kerran tänä talvena :) Tänäänkin piti mennä, mut en mennyt, koska ulkona on liian kylmä.

Mulla on ollu tosi tylsä päivä tänään, mut onneks tv:stä tulee illalla käenpesä ja poikkeustila- ohjelmat :)

• mussukka1

Minäkin jo aamulla pienet tulet panin ja hieman pisti huhhuttamaan, kun postilaatikolla kävin kylpytakissa. Autokin pitää pistää narun päähän, mutta silti tämä pakkanen on mukavampaa kuin lieju ja vesisade. On ihanaa viihtyä kotona, ei tarvitse miettiä taxikyytejä kapakkiin.

• veska58

päivä on menny tähän asti raittiina,joten menee se ny loppuunki.Tsemppiä kaikille!!!

• ext

Raittiisti on kulunu tämäki päivä. Tosi raittiisti siis! Vaikka meillä ei pakkasta ookkaan kuin alle kaksikymmentä astetta. Mutta kaikin puolin hyvä päivä taas.

• vietetty maanantai alkaa olla lopuillaan.
      Tiistaista tulee tipaton.Hyvää yötä toivottelen.t pörri

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      207
      7108
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4672
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4494
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3302
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1965
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      26
      1717
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1690
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      41
      1590
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1479
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe