Kärsin suunympärysihottumasta (perioraalidermatiitti) ja kaikkia mahdollisia voiteita olen kokeillut, mutta mikään ei tunnu auttavan lopullisesti. Tetralysal-kuurin olen syönyt kolme kertaa, mutta en enää halua syödä kuuria (ovat antibiootteja). Ja vaiva on uusiutunut aina kuurin jälkeen.
Näkyvimmät oireet ovat nenän alla: iho hilseilee, punottaa ja tulee pieniä "finnejä". Myös suun ympärillä on kuivuutta ja muutamia finnejä. Auttaisiko HELOSAN-voide tähän vaivaan? Se on tarkoitettu kuivalle iholle, ja on myös miedosti antiseptinen. Kertokaa, mitä tykkäätte Helosanista, jos käytätte sitä.
Helosan-voidetta
2
3661
Vastaukset
- Tummelia
Maitotaloustuottajat siis lypsykarjanhoitajat ovat Helosanin ja Tummelin käyttäjiä.Heillä on aina niin siloset kädet ja posket.Käyttävät varmaankin muuallekin tätä voidetta kun lehmän utareisiin.Eivät sisällä ainakaan mitään allergisoivaa ainetta.
- Jaana vaan
Moi!
Lääkäri teki minulle saman diagnoosin muutama vuosi sitten. Sain silloin tuon samaisen lääkekuurin sekä likäksi paikallishoitona Rosex-geeliä.
Aina silloin tällöin näpyt yrittävät uusiutua, mutta pelkkä geeli on riittänyt rahoittamaan ärtyneen ihon.
Jotenkin kuvittelisin, ettei Helosan ole hyvä tuohon tarkoitukseen. Sehän jättää ikäänkuin kalvon iholle eikä näin ollen näpyt pääse hengittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743