Miksi Pirkko Häli joka istuu kh:ssa vaikenee tässä Broman-jupakassa? Onko hänellä oma lehmä ojassa? Hän on kaupungin työntekijä. Kyllä hänen ensisijassa pitäisi ajaa kaupunkilaisten etua istuessaan kaupunginhallituksessa eikä ainoastaan omia etuja. Mutta omia etujahan hän on ajanut koko sen ajan kun hän on politiikassa ollut mukana. Kahminut valtaa vääryydellä ja viekkaudella. Eikö häntä jo saada pois pelistä? Että tällaista se on kristillisten politiikka täällä Kokkolassa. Valehtelua ja juonittelua.
Miksi Häli vaikenee?
7
1411
Vastaukset
- mikäs se siinä
Joo hehhee... ja vielä heh.
Ettei sulla nyt vaan olisi oma lehmä ojassa?
Vai että vääryydellä ja oikein viekkaudella... Toki en tiedä, mutta sen uskallan väittää, että jos Pirkko niin kyllä sillon muut kahta kauheammin. Mut empä oikein jaksa uskoa, että näin pienen kaupungin tollaisiin virkoihin tarvii oikein viekkautta.
Jos tiedät Pirkon käyttäneen vääryyttä niin kerro toki! Itse voisin sitten kans luetella muutamia muita. - heeh huhhhh
Hälisijä Häli,no comments.Kristillinen vakaumus velvoittaa kertomaan totuuden.Eriasia on mitä totuudella ymmärretään!
- eikd
kd ei pysy totuudessa
- seurapiiri
Muutamia kaupungin luottomiehiä/naisia tuntien,on kaikilla enemmän tai vähemmän omat edut etusijalla.Muista viis kunhan mulle vain piisaa.
- sontasakkia
kyllä olet aivan oikeassa
- o---------------
niinpä näyttää
- oikeusonpäättänyt
kristilliset olivat erottamassa kaupungin entistä henkilöstöpäällikköä korkein hallinto oikeus totesi että erottaminen oli laiton
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415