Ollaan pääsiäisenä lähdössä reissuun 3 pariskunnan kanssa ja kovasti kaipailisin vinkkejä missä käydä,se on vähän niinku mun hommani joten kovasti kaipailisin muutaman vinkin,pari ideaa on jo itellänikin. beatles museoon ainakin.
Ikä haarukka 30-50 ja Emmerdale fani löytyy myös joukosta joten kaikki käy.
Museot ei kovasti kiinnosta mutta linnat ym. kylläkin. Meillä on auto aika varmasti käytössä. Junalla sitten ainakin..
LIVERPOOLIN
1
457
Vastaukset
- nähtävyyksistä
Beatlesmuseosta en tiedä kun en ole käynyt, mutta Mathew Streetin Beatles-fiilikset (Cavern pub/club, beatleskauppa, Wall of Fame...) on kokemisen arvoiset.
Albert´s Docksin alue kannattaa tsekata, siellä ainakin joku merimuseo, ja Tate gallery ovat ilmaisia. Muutakin sälää löytyy sieltä.
ja kuten varmaan muuallakin on sanottu, Anglikaanikatedraali on aivan ehdoton!! Ja sen vieressä oleva puiston ja vanhan hautausmaan yhdistelmä.. Kannattaa yrittää mennä katedraaliin kun siellä on kuoroharjoitukset tai -esitys käynnissä, se on täydellisen henkeä salpaava kokemus!!!
Ympäsristöstä en kyllä sitten tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868