Kuu

ravun planeetta

Haluaisin tietää, johtuuko kuuhulluutteni siitä että olen rapu? Olen huomannut että täysikuun aikana olen pirteämpi kuin muut..

18

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      tuskin on väliä,syy on jossain muualla...Minä olen Neitsyt.

      • pöllö pöllömpi...

        Miks täyskuu valvottaa? Mun mielestä se on vaan pelkkää huuhaata, mut pakko se on myöntää, et en saa unta täysikuulla. En edes seuraa kuun vaiheita, mut kun unettomuus iskee (kestää pvän täysikuun molemmin puolin), niin poikkeuksetta siellä aina mollottaa kuu täytenä, kun kurkkaan taivaalle.

        Onko sille olemassa mitään tieteellistä selitystä ja mikä se mahrollisesti on?


      • AROSUSI-09
        pöllö pöllömpi... kirjoitti:

        Miks täyskuu valvottaa? Mun mielestä se on vaan pelkkää huuhaata, mut pakko se on myöntää, et en saa unta täysikuulla. En edes seuraa kuun vaiheita, mut kun unettomuus iskee (kestää pvän täysikuun molemmin puolin), niin poikkeuksetta siellä aina mollottaa kuu täytenä, kun kurkkaan taivaalle.

        Onko sille olemassa mitään tieteellistä selitystä ja mikä se mahrollisesti on?

        Jotkut vain ovat herkempiä luonnonilmiöille,kuten kuun vaiheille.Täysikuulla ylivireä ihmissusivaihe,mustalla kuulla suunnilleen sovittamassa hamppuköyttä kaulaan.On hyvä ymmärtää,että se johtuu vain kuusta ja menee ohi./Niin ja sitten kuun vaiheita voi juhlistaa omilla menoillaan. Se on hauskaa:) Täydelläkuulla poltan kynttilöitä ja suitsukkeita ja kuuntelen CCR-ää:Bad Moon Risin ja sellaista.Jos asioita ei voi muuttaa,niin niistä on otettava kaikki ilo irti.


      • Neitsykkä*
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Jotkut vain ovat herkempiä luonnonilmiöille,kuten kuun vaiheille.Täysikuulla ylivireä ihmissusivaihe,mustalla kuulla suunnilleen sovittamassa hamppuköyttä kaulaan.On hyvä ymmärtää,että se johtuu vain kuusta ja menee ohi./Niin ja sitten kuun vaiheita voi juhlistaa omilla menoillaan. Se on hauskaa:) Täydelläkuulla poltan kynttilöitä ja suitsukkeita ja kuuntelen CCR-ää:Bad Moon Risin ja sellaista.Jos asioita ei voi muuttaa,niin niistä on otettava kaikki ilo irti.

        Te, jotka unettomia täysikuun aikana...niin...lisääntyykö myös seksuaalinen himo/halukkuus täyden kuun aikana ??
        Minä ainakin käyn aivan ylikierroksilla. Muita ??


      • AROSUSI-09
        Neitsykkä* kirjoitti:

        Te, jotka unettomia täysikuun aikana...niin...lisääntyykö myös seksuaalinen himo/halukkuus täyden kuun aikana ??
        Minä ainakin käyn aivan ylikierroksilla. Muita ??

        Lisääntyy.On olennainen osa kuuhulluus-pakettia:)Jos ei parempaa seuraa ole tarjolla ja kumiankatkin pantu puhki,niin duunaan vaikka naapurin postiluukun:D


      • Neitsykkä*
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Lisääntyy.On olennainen osa kuuhulluus-pakettia:)Jos ei parempaa seuraa ole tarjolla ja kumiankatkin pantu puhki,niin duunaan vaikka naapurin postiluukun:D

        sainpahan varmistuksen, huh....


      • AROSUSI-09
        Neitsykkä* kirjoitti:

        sainpahan varmistuksen, huh....

        niin se ei välttämättä ole Hesarin jakaja:P


    • Q hullu

      Kuu on ravun hallitsijaplaneetta. Missä sulla kuu on? Ja kuukautiset ovat Kuun kiertoajan mittaisia. Tsekkitutkimus on osoittanut, että nainen on hedelmällisin kun aurinko ja kuu ovat samoissa asemissa kuin syntymähetkellä. Mielisairaaloissa lisätään lääkitystä täyden kuun aikaan....

      • ymmärrä mitä meinaat mutta

        miulle sanotaa et merkurius. selitäs paremmi :D


    • kuu ja rapu

      ovat yhteydessä toisiinsa.

      Rapu on tunteisiin ja alitajuntaan vaikuttavan kuun hallitsema vesielementin merkki..

    • NoitaNainen

      mutta en usko tuohon siltikään. Sama pätee kyllä minuunkin ja olen rapu. Viikkoa ennen täysikuuta olen levoton enkä saa unta. Menee monta yötä pyörimiseksi, muutaman tunnin yöunilla. Joskus on pakko nousta klo 03 keittämään kahvia. Lisäksi sen vetovoima on niin maagista, että pakottaa ikkunaan tuijottamaan sitä.

      Syntymähetkelläni on ollut täysikuu, että vaikuttaako tämä siihen mitenkään. Nouseva merkkini on myös rapu ja planeettani kuu!

      • AROSUSI-09

        Terve,Noita:) Luin eilen Sandman-kirjaa "Kindly Ones" ja siinä oli hieno kuva keskiajalta,missä noidat/kuuhullut tanssivat kuun alla ja kuunsäteet heitä hyväilivät.Nyt pitäisi löytää se kuva jostain.Printata ja laittaa kehyksiin seinälle.Ei sulla sattus olemaan k.o kuvaa takataskussa?


      • NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Terve,Noita:) Luin eilen Sandman-kirjaa "Kindly Ones" ja siinä oli hieno kuva keskiajalta,missä noidat/kuuhullut tanssivat kuun alla ja kuunsäteet heitä hyväilivät.Nyt pitäisi löytää se kuva jostain.Printata ja laittaa kehyksiin seinälle.Ei sulla sattus olemaan k.o kuvaa takataskussa?

        Eipä ole Noidalla semmosta kuvaa ei. Hei kerroppas mulle siitä "KALACHAKRAMANDELASTA" Miten sen kuvion saa pyörimään oikealle ja mistä sen ees löytää??


      • AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

        Eipä ole Noidalla semmosta kuvaa ei. Hei kerroppas mulle siitä "KALACHAKRAMANDELASTA" Miten sen kuvion saa pyörimään oikealle ja mistä sen ees löytää??

        Rakas Noita,löydät Kalachakran tästä: http://www.tibetanpaintings.com/gallery/kalachakramandala.htm Vizualisoi pyörimään oikealle niin kovaa,että tunnet sen aiheuttaman ilmavirran ja kuinka se pöllyttää pois kaikki huolet ja harmit:)/Äsken oli kuussa tomumyrsky ja yritin huutaa sinulle myrskyn läpi ja melkein jo luovutin,mutta sainpa viestin perille.Nyt hyvä.Pitää mennä beduiinien kanssa kahville.Moi:) P.S:Olen siirtämässä Siriukselle tuota linkkiliiteriäni,jos ihmettelit...eli vaihdan vanhan homeensyömän liiterin kuussa asiallisen kokoiseen ja nykyaikaiseen varastoon Siriuksella. Vieläpä ikiomaan!*Onnesta soikeena*


    • Rapuliini

      Minä puolestani nukun täydenkuun aikaan paljon paremmin kuin muulloin. Sikeämmin, ja unimaailma on huomattavasti rikkaampi täydenkuun aikaan.

    • Moonchild number 2

      Kuu on aina ravun planeetta, kotimaa. Se ottaa yhteyttä rapuihin ja vaikuttaa heihin. En tiedä mistä johtuu, mutta tunnen oloni turvallisemmaksi, kun kuu paistaa, eikä ole piilossa. kerran heräsin ikkunani vierestä, keskellä yötä kun paleli. silloin oli täysikuu. Mietityttää, se, että lapsena karkailin aina kun täysikuu paistoi. menin ulos pakkaseen pelkillä toppakengillä. Mistä moinen johtuu? Olen myös huomannut oloni vahvemmaksi täysikuun aikaan, ja tuntuu että kahliinnun kuuhun jotenkin. Tuntuu että näen vain ja ainoastaan kuun. Silloin kun kuu on piilossa, olen aika äreän oloinen. suorastaan paiskon ovia. Mie olen pirtsakimmillaan kun kuu ei ole täysikuu. mutta on silti näkyvillä. mutta joskus jop väsynyt (yleensä, ku tulee ulkoiltua) Olen jopa nähnyt enneunia. Mut, kertokaas, miten miun olo tuntuu väliltä ihan sudelta? :o

    • Kuunvalssi

      Olen huomannut omaavani yliluonnollisia kykyjä täydenkuun aikaan. ja olevani lumoutunut kuusta kuin hypnotisoitu. Kyllä se johtuu. Kuu on ravun planeetta. Kaikki sen tietää ;D

    • myöhäpuoliin mutta

      öh, voi kuullostaa tyhmältä, mutta tunnen oloni turvalliseksi kuun läsnäollessa paistaen näkyvillä. Saatan olla valveilla, eikä väsytä, vaan katselen aurinkoon ja tunnen turvallisuuden oloa. Tai sitten nukun syävässä unessa, ja silloinkii on turvallinen olo. hmh.. olen itsekkin rapu, siis.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe