97-fiestan lämmityslaitteen moottori

kulunut laakeri

Osaako kukaan neuvoa miten lämmityslaitteen moottori irroitetaan? Alkanut pitään niin pahaa ääntä että taitaa laakerit olla loppu. Ja onko kuin vaikea homma?

6

2173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irrottaa,

mut samallailla pitää vinkunaa, välillä pahemmin, ykkösellä ja kakkosella vähemmän.

Mut kallis toi on uutena, oma auto oli huollossa sieltä kyseltiin niiin uus maksais 170 €. Ei vaihdettu sit, romikselt vois saada viiskymppii.
      Korjata en tiedä voiko, vai tarviiks koko laite vaihtaa.

Kuinka paljon sun autolla on ajettu, et mis kilometreis on vikaa ruvennut ilmenemään?

• jare32

mulla 97 fiesta

piti lämppärin moottori vinkunaa pakkasella....kesällä ei nii pahasti...irrotettii puhalli ja työnnettii rasvaa laakereille...

irrotus tapahtuu konehuoneen puolelta....rintapellin kupeessa raitisilmasuodattime alla puhallin sijaitsee...ei paha purkaa jos lämmin talli...

mulla ajettu semmoset 170 000...

ei vikise puhallin enää...

• kulunut laakeri

105000 on nyt ajettu. Äänsi jo viime talvena jonkin verran pakkasella mut nyt alkaa jo häiritsemään se meteli.

• kulunut laakeri
        jare32 kirjoitti:

mulla 97 fiesta

piti lämppärin moottori vinkunaa pakkasella....kesällä ei nii pahasti...irrotettii puhalli ja työnnettii rasvaa laakereille...

irrotus tapahtuu konehuoneen puolelta....rintapellin kupeessa raitisilmasuodattime alla puhallin sijaitsee...ei paha purkaa jos lämmin talli...

Ai niin.. Kiitokset vastauksista.

• Nimetön
        jare32 kirjoitti:

mulla 97 fiesta

Osaako kukaan valaista asista?

Vaikea vaihtaa?

Lämmityslaite toimii ainoastaan täysillä, ilmeisesti vika esivastuksessa tai sitten itse moottorissa. Ääneltään puhallin normaalin oloinen.

ISO KIITOS VALAISTUKSESTA!

• fiesko vm 96

fiesta vm 96 ei kyllä konehuoneen puolelta lämppärinmootoria näy vaikka kurkkasin raittarin reijästä sisään,oisko jossain hanskalokeron takana oisko jollain varmaa tietoa tästä jutusta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      59
      4034
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      93
      2378
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2052
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1793
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1581
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1536
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1192
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1138
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      110
      1105
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1052
    Aihe