Neuvoja..cipralexista

Onko kellään kokemusta Cipralex lääkkeestä ja sen aiheuttamasta haluttomuudesta orgasmikyvyttömyydestä? Auttaisko vaihtaa johonkin toiseen lääkkeeseen? Olotila kyllä parempi mutta toi ukko säälittää kun en kykene seksiin hänen kans, en edes soloseksiin enää. Mitä tekisin? Siis en sinällään ees kaipaa mitään seksiin liittyvää ja voisin olla vaikka loppuelämäni ilman, mutta syyllinen olo tulee..
5694
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Näin se menee. Tosin minulla eivät nykyisellä annostuksella (20 mg) ole juuri haluihin vaikuttanut, mutta kyky orgasmiin on kadonnut.
Nautin kuitenkin siitä läheisyydestä, jonka yhteiset hetket tuovat ja olen tyytyväinen siitä, että voin tyydyttää mieheni. Periaatteessa kaikki toimii, mutta finaaliin en vaan pääse.

Lääkkeen vaihtaminen tuskin auttaa, koska ymmärtääkseni kaikilla psyyken lääkkeillä on samansuuntaisia vaikutuksia.

Äänestä

Voihan olla, että lääke aiheuttaa haluttomuutta.
Minulla sen aiheuttaja oli kuitenkin sairaus, kun nyt on asiat selvinneet ja olo parantunut ja enään ylläpitävä 10mg, niin löytyy seksihalujakin.

Äänestä

lääkkeen vaihto ei auta, kaikki lääkkeet sen tekevät. mulla ei ole lääkitystä, (vielä) mutta jo pelkkä elämän kurjuus ja masennus aiheuttaa sen ettei pysty nauttimaan seksistä, vaan itku meinaa tulla kesken aktin. Eikä kyllä ees kiinnosta koko touhu, mut ku tuo toinen puolikkaani taas sitä vähän kaipaisi, enemmän ku kerran kahessa viikossa...ja kyllä ymmärränkin sen.

Äänestä

Cipralex sinällään aiheuttaa haluttomuutta, ja miehillä vaikeitakin potenssi vaikeuksia. Mutta jos käyttää yhdessä esim. mirtsa lääkitystä se kumoaa kaikki Cipralexin oireet. Ja tämä on lääketieteellisesti todistettu. Mirtsoja määrätään miehille jopa pelkästään sen takia jotta potenssi palautuisi. Kysy lääkäriltäsi, ei tarvitse jäädä kärsimään eikä lopettaa Cipran ottamista.

Äänestä
  • Myös minulle (nainen) kirjoitettiin vastaavista syistä Mirzaa. Olen lykännyt sen aloittamista, koska pelkään sen sivuvaikutuksia, kuten huomattava painon nousu, mistä tälläkin palstalla on ollut hurjia esimerkkejä. Koitan tässä sinnitellä ja odottaa toiveikkaana milloin noista Ciproista pikkuhiljaa pääsisi eroon ja voisi palata normaaliin elämään kaikilla rintamilla.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


lexix kirjoitti:

Onko kellään kokemusta Cipralex lääkkeestä ja sen aiheuttamasta haluttomuudesta orgasmikyvyttömyydestä? Auttaisko vaihtaa johonkin toiseen lääkkeeseen? Olotila kyllä parempi mutta toi ukko säälittää kun en kykene seksiin hänen kans, en edes soloseksiin enää. Mitä tekisin? Siis en sinällään ees kaipaa mitään seksiin liittyvää ja voisin olla vaikka loppuelämäni ilman, mutta syyllinen olo tulee..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu