http://www.erectionphotos.com/visitorsPix/Jake5-18-03-page4/JakeP1-06.htm
Miksi jotkut miehet haluavat vaimokseen neitsyitä?
23
1125
Vastaukset
- vladimir@
Neitsyitä halutaan siksi, että niillä on tiukat paikat!
ps. Linkki ei toimi- .......................
laita sun kulli oveen väliin ja heitä ovi lujaa kiinni, siinä oikein tiukkaa sulle.
- jo pelkkä
....................... kirjoitti:
laita sun kulli oveen väliin ja heitä ovi lujaa kiinni, siinä oikein tiukkaa sulle.
ajatuskin sattuu :(
- scale
jo pelkkä kirjoitti:
ajatuskin sattuu :(
mulla jäi sormi oven väliin saranapuolelle ja sekin teki höpöö.
- .......
....................... kirjoitti:
Oikeasti tämä aloitus on näpäytys niille miehille, joiden mielestä naisten pitäisi olla koskematon ennenkuin HÄN, MIES ITSE TULEE pienen munansa ja vielä pienemmän itsetuntonsa kanssa itseään tyydyttämään naiseen ja... :D Se motiivi, onhan se aika selvä. Voi voi.
No ok, onhan noi miehet pikkunen vähemmistö, muttä öliseviä ovat netissä. - lesti---
....... kirjoitti:
Oikeasti tämä aloitus on näpäytys niille miehille, joiden mielestä naisten pitäisi olla koskematon ennenkuin HÄN, MIES ITSE TULEE pienen munansa ja vielä pienemmän itsetuntonsa kanssa itseään tyydyttämään naiseen ja... :D Se motiivi, onhan se aika selvä. Voi voi.
No ok, onhan noi miehet pikkunen vähemmistö, muttä öliseviä ovat netissä.Miksi jotkut naiset muuten loukkaantuvat niin paljon jostain neitsyiden ihailemisesta vaikkeivät kuitenkaan pidä näitä miehiä minään?
- .........
lesti--- kirjoitti:
Miksi jotkut naiset muuten loukkaantuvat niin paljon jostain neitsyiden ihailemisesta vaikkeivät kuitenkaan pidä näitä miehiä minään?
En oikeasti irl, ole semmoisia tavannutkaan. Relaa.
- lesti---
......... kirjoitti:
En oikeasti irl, ole semmoisia tavannutkaan. Relaa.
Tuskin kovin moni kuitenkaan tosissaan neitsyttä vaatii. Ja noi pienimunaisetmiehet ja mieshuora jutut ei kyllä ärsytä ketään, on ne niin läpinäkyviä.
- ..........
lesti--- kirjoitti:
Tuskin kovin moni kuitenkaan tosissaan neitsyttä vaatii. Ja noi pienimunaisetmiehet ja mieshuora jutut ei kyllä ärsytä ketään, on ne niin läpinäkyviä.
Sellaisikin vai?
Mistähän ne tautiset naiset saavat tautinsa? No mutta, ei ainakan sinulta. Peace, kultsu. - lesti---
.......... kirjoitti:
Sellaisikin vai?
Mistähän ne tautiset naiset saavat tautinsa? No mutta, ei ainakan sinulta. Peace, kultsu.Naisetkin dissaa täysillä miehiä jotka on niiden mielestä jotenkin epämiehekkäitä. Tuskin kukaan kovin ihastunut on kumppaninsa tauteihin.
Alussa kuvailemasi miehen luulisi ainakin olevan helppo lähestyä "kokenutta naista" kun ei ainakaan luulisi hirveästi stressaavan semmoisen mielipiteistä. - ..........
lesti--- kirjoitti:
Naisetkin dissaa täysillä miehiä jotka on niiden mielestä jotenkin epämiehekkäitä. Tuskin kukaan kovin ihastunut on kumppaninsa tauteihin.
Alussa kuvailemasi miehen luulisi ainakin olevan helppo lähestyä "kokenutta naista" kun ei ainakaan luulisi hirveästi stressaavan semmoisen mielipiteistä.Niin että miehet ne vasta lutkia ovatkin.
- ........
lesti--- kirjoitti:
Naisetkin dissaa täysillä miehiä jotka on niiden mielestä jotenkin epämiehekkäitä. Tuskin kukaan kovin ihastunut on kumppaninsa tauteihin.
Alussa kuvailemasi miehen luulisi ainakin olevan helppo lähestyä "kokenutta naista" kun ei ainakaan luulisi hirveästi stressaavan semmoisen mielipiteistä.Onko Tuiskun Antti epä/miehekäs?
- lesti---
.......... kirjoitti:
Niin että miehet ne vasta lutkia ovatkin.
Naiset siis itse vaativat mieheltä jotain itsevarmuutta mutta käyttäytyvät itse tavalla jota ei ainakaan suurimmassa osassa maailmaa pidetä mitenkään naisellisena. Ja naisillahan on enemmän valtaa esim yhdenillan suhteissa. Vallan mukana tulee vastuu.
Ei Antista yleensä muut kuin 12-vuotiaat edes tykkää. Eikä naiset muutenkaan (pahemmin) homoja hauku. - ........
lesti--- kirjoitti:
Naiset siis itse vaativat mieheltä jotain itsevarmuutta mutta käyttäytyvät itse tavalla jota ei ainakaan suurimmassa osassa maailmaa pidetä mitenkään naisellisena. Ja naisillahan on enemmän valtaa esim yhdenillan suhteissa. Vallan mukana tulee vastuu.
Ei Antista yleensä muut kuin 12-vuotiaat edes tykkää. Eikä naiset muutenkaan (pahemmin) homoja hauku.Syö paskaa luuseri. Vika on sinussa. Ihan oikein, juuri sinussa. Ei äidissä, eikä muissa naissa, vaan sinussa. Tutkaile itseäsi ja koita kehittyä, lantakasa.
Siinä :) - lesti---
........ kirjoitti:
Syö paskaa luuseri. Vika on sinussa. Ihan oikein, juuri sinussa. Ei äidissä, eikä muissa naissa, vaan sinussa. Tutkaile itseäsi ja koita kehittyä, lantakasa.
Siinä :)moinen purkaus? Osui arkaan paikkaan? ::))))
Mä olen oikeassa. - .....
lesti--- kirjoitti:
moinen purkaus? Osui arkaan paikkaan? ::))))
Mä olen oikeassa.Ja pehmenithän sä. :) Mitä tästä opimme?
- lesti---
..... kirjoitti:
Ja pehmenithän sä. :) Mitä tästä opimme?
Millä lailla pehmenin?
- .........
lesti--- kirjoitti:
Millä lailla pehmenin?
nyt häippäsen. Teoriani oli se, että naiset useammin tulevat vastaan kiistatilanteissa, tai kun joku oikein vittuilee rankasti. Mutta miten lie. Kokeilin tossa vähän vittuilua ja johan vaan sultakin irtosi hymiöitä.
Niin, että haukkaa paskaa, kultaseni. Elämä hymyilee. - tautinen mies
lesti--- kirjoitti:
hyi ..hlvetti..mistä ne taudit sikiäää pilluissako?
Minulle ei kelpaisi.
- ...
Neitsyttä sen olla pitää.
- ......
No ei kai sitä miehen logiikalla kaikkea voi ymmärtää. Mutta älä kultasein huoli, me naiset käymme yli ymmärryksen.
- .....
...... kirjoitti:
No ei kai sitä miehen logiikalla kaikkea voi ymmärtää. Mutta älä kultasein huoli, me naiset käymme yli ymmärryksen.
yli miehen ymmärryksen. hah.
Kuten vanha vitsi menee..
Naiset pitävät yksinkertaisista asioista, kuten miehistä... ( muttei liian yksinkertaisista )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192482
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211532- 1291468
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3471155Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?611037- 891025
- 122851
- 79825