Miksi Neitsytmies tulee aina elämääni? Eka poikaystäväni oli neitsyt, ja toinen poikaystäväni/ avopuolisoni oli myös neitsyt, jonka kanssa elin avoliitossa melkein 10 vuotta ja sitten tuli mitta täyteen. Ajattelin silloin että ei ikinä enää Herra Neitsyttä elämääni. Mutta kuinkas ollakkaan taas neitsyt pyörii mun ympärilläni. Vaikka horoskooppikirjat sanoo että leijona ja neitsyt eivät sovi yhteen. Onko muilla leijona naisilla samanlaista vetoa Herra Neitsyt merkkiin....
Miksi Neitsyt?
6
1685
Vastaukset
- LeijonaN ja NeitsytM
Vähän samaa vikaa täällä... Pitkäaikainen ihastukseni oli Neitsytmies ja nykyinen aviomieheni on Neitsyt - ja olen hänestä eroamassa... En tiedä miksi Neitsyt aina kiinnostaa, mutta oman kokemukseni mukaan leijona / neitsyt -suhteet eivät pääty onnellisesti. Ei enää neitsytmiehiä minullekaan.
- mies leijona....eikö
tää tule onnistumaan? En haluaisi uskoa, että kaikki loppuu aikanaan.
- Jellope
mies leijona....eikö kirjoitti:
tää tule onnistumaan? En haluaisi uskoa, että kaikki loppuu aikanaan.
Karkeista se suhde rakennetaan. Merkit voi antaa osviittaa, mutta ei valtaa merkeille kannata antaa. Merkittävä valta on sokaisevaa ja ruokkii itseään.
Silloin, kun horoskoopit alkaa muodostua uskonnon kaltaiseksi kokemuksesksi kannattaa jättää lukematta pariksi viikoksi horoskoopit kokonaan.
-Pete että minäkin vedän aina neitsyt miehiä puoleeni. No ei voi tietää kenenkään horoskooppia mutta joku vika minussa täytyy olla. Olin naimisissa leijonamiehen kanssa yli 10v ja nyt eron jälkeen tullut vastaan vaan neitsyt merkkisiä. Ja aina sama lopputulos,vähän aikaa niitä jaksaa ja sitten menee pinna.....Tästä lähtien kysyn ensin?????
- miau123
olen seurustellut monen neitsyen kanssa ja menin yhden kanssa naimisiinkin. kalat on valehtelijoita, niistäkin on monta kokemusta ja kaikki keksi mitä hölmömpiä valheita..vaikka oli tosi läpinäkyvää ei myöntänyt..ihmettelen vieläkin. ihmeen vetovoimaisia neitsyeet on...
- leomerkkinen nainen
Ikinä, milloinkaan mun seukkaus-seuraksi ei ole eksynyt neitsyitä, kunnes nyt.. Neitsytnaisia kylläkin on ystäväpiirissä. Yleensä ajaudun kauriiden tai kaksosten seuraan. Olen ihan ihmeissäni tästä neitsytmiehestä, on niin erilainen ihmistyyppi, että on tässä leijonalle purtavaa..;-D . Noissa yleisissä horoskooppikuvauksissa tosiaan leijonat ei "sovi" neitsyeille. Mutta ei niitä liikaa kannata tuijottaa vaan luottaa itseensä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483