Miksi Neitsyt?

kissanainen ::)

Miksi Neitsytmies tulee aina elämääni? Eka poikaystäväni oli neitsyt, ja toinen poikaystäväni/ avopuolisoni oli myös neitsyt, jonka kanssa elin avoliitossa melkein 10 vuotta ja sitten tuli mitta täyteen. Ajattelin silloin että ei ikinä enää Herra Neitsyttä elämääni. Mutta kuinkas ollakkaan taas neitsyt pyörii mun ympärilläni. Vaikka horoskooppikirjat sanoo että leijona ja neitsyt eivät sovi yhteen. Onko muilla leijona naisilla samanlaista vetoa Herra Neitsyt merkkiin....

6

1685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LeijonaN ja NeitsytM

      Vähän samaa vikaa täällä... Pitkäaikainen ihastukseni oli Neitsytmies ja nykyinen aviomieheni on Neitsyt - ja olen hänestä eroamassa... En tiedä miksi Neitsyt aina kiinnostaa, mutta oman kokemukseni mukaan leijona / neitsyt -suhteet eivät pääty onnellisesti. Ei enää neitsytmiehiä minullekaan.

      • mies leijona....eikö

        tää tule onnistumaan? En haluaisi uskoa, että kaikki loppuu aikanaan.


      • Jellope
        mies leijona....eikö kirjoitti:

        tää tule onnistumaan? En haluaisi uskoa, että kaikki loppuu aikanaan.

        Karkeista se suhde rakennetaan. Merkit voi antaa osviittaa, mutta ei valtaa merkeille kannata antaa. Merkittävä valta on sokaisevaa ja ruokkii itseään.

        Silloin, kun horoskoopit alkaa muodostua uskonnon kaltaiseksi kokemuksesksi kannattaa jättää lukematta pariksi viikoksi horoskoopit kokonaan.

        -Pete


      • että minäkin vedän aina neitsyt miehiä puoleeni. No ei voi tietää kenenkään horoskooppia mutta joku vika minussa täytyy olla. Olin naimisissa leijonamiehen kanssa yli 10v ja nyt eron jälkeen tullut vastaan vaan neitsyt merkkisiä. Ja aina sama lopputulos,vähän aikaa niitä jaksaa ja sitten menee pinna.....Tästä lähtien kysyn ensin?????


    • miau123

      olen seurustellut monen neitsyen kanssa ja menin yhden kanssa naimisiinkin. kalat on valehtelijoita, niistäkin on monta kokemusta ja kaikki keksi mitä hölmömpiä valheita..vaikka oli tosi läpinäkyvää ei myöntänyt..ihmettelen vieläkin. ihmeen vetovoimaisia neitsyeet on...

    • leomerkkinen nainen

      Ikinä, milloinkaan mun seukkaus-seuraksi ei ole eksynyt neitsyitä, kunnes nyt.. Neitsytnaisia kylläkin on ystäväpiirissä. Yleensä ajaudun kauriiden tai kaksosten seuraan. Olen ihan ihmeissäni tästä neitsytmiehestä, on niin erilainen ihmistyyppi, että on tässä leijonalle purtavaa..;-D . Noissa yleisissä horoskooppikuvauksissa tosiaan leijonat ei "sovi" neitsyeille. Mutta ei niitä liikaa kannata tuijottaa vaan luottaa itseensä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe