Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

21.6

kesänlapsi216

onko ketään,jotka ovat syntyneet 21.6? kumpiako koette enemmän olevanne rapu tai kaksonen?

7

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmonen

      Hej, Sulle

      Hauska tavata =)

      Olen syntynyt samana päivänä. Aina pienestä kuulin että olen rapu. Näin lähemmäs neljääkymppiä mulle selvisi että en ole aito rapu. Mutta mulla on aina mahtavan ihana ja hyvä kommunikaatio rapujen kanssa. Puhun samaa tunnekieltä heidän kanssaan. Rakkaani on rapu, enkä haluaisi muun merkkistä miestä. Tänään sanoisin että olen 75 % kaksonen sekä 25% rapu, tapaan sanoa itseäni kolmoseksi.

      Olen nimittäin paljon elävämpi, iloisempi, ja enemmän ekstrovertti sekä introvertti kun rapu. (selvemmin kaksi persoonaa yhdessä- sisäänpäinkääntynyt sekä toisaalta ulossuuntautunut seuraihminen) Olen myös todella sellainen ikuinen lapsi - kuten kaksosista sanotaan- nuorekkaammaan oloinen sisältä (ja hieman ulkoapäinkin) kuin moni ikäiseni muun merkin edustaja.

      Se mikä minussa eniten on rapua on empaattisuuteni, herkkyyteni (pitkät tuntosarvet) sekä lojaalisuuteni ystäviäni kohtaan.

      Kummaksi Sinä tunnet itsesi enemmän?

      • kesänlapsij

        samajuttu kummittelee kuin sullakin. eli, toisinaan tunnen oloni kaksoseksi,toisinaan ravuksi... rapua muistuttavat piirteet:herkkyys (liian herkkä),vahvan "suojapanssarin pitävä".. taas kaksos-luonnettani: pakko olla kaikkea kaksi kappaletta,luonteesta,esineisiin... tosin,ainut sama,joka on vahvasti esillä on: IKUISIA PETER PANIA! (Kaksosilla ja ravuilla)


      • ccancer
        kesänlapsij kirjoitti:

        samajuttu kummittelee kuin sullakin. eli, toisinaan tunnen oloni kaksoseksi,toisinaan ravuksi... rapua muistuttavat piirteet:herkkyys (liian herkkä),vahvan "suojapanssarin pitävä".. taas kaksos-luonnettani: pakko olla kaikkea kaksi kappaletta,luonteesta,esineisiin... tosin,ainut sama,joka on vahvasti esillä on: IKUISIA PETER PANIA! (Kaksosilla ja ravuilla)

        tosin,ainut sama,joka on vahvasti esillä on: IKUISIA PETER PANIA! (Kaksosilla ja ravuilla)


        Puhut ihan täyttäpaskaa nyt! Tuo pätee rapuihin, ei mitään tekemistä kaksosten kanssa! Tunen myötähäpeää moisen tyhmyyden keskellä. T. RAPU


    • rapukaksonen

      n.15 vuotiaax asti en tienny olevani kuin kaksonen, mut iltäpäivälehdissähän me ollaan toisessa rapu ja toisessa kaksonen, ja siitä sit kiinnostuin ottaamaan selvää kumpi sitä oikein onkaan..
      Ei siihen mitään selkeyttä saanu. :)
      Mut hyvä näin, molemmilla merkeillä on paljon kaikkea hyvää, ja ne kaikki pätee!(Kyl ne huonotki ominaisuudet välil)
      Aina kun ei itekkään pysy ajatuksissaan mukana mut silti vaaan porskuttaa huolettomana eteenpäin! Mä oon satasella molempia, riippuu tilanteesta..

      • kesänlapsi....

        olen itsekin yrittänyt ottaa selvää,huonolla menestyksellä. nuorempana pidin itseäni kaksosena,mut nyt 36-v. suurimmiltani,lähes täysin pidän itseä rapuna. ainakin 100% pätee. mukana jonkin verran kaksosen tyyliä.


      • sfdszw
        kesänlapsi.... kirjoitti:

        olen itsekin yrittänyt ottaa selvää,huonolla menestyksellä. nuorempana pidin itseäni kaksosena,mut nyt 36-v. suurimmiltani,lähes täysin pidän itseä rapuna. ainakin 100% pätee. mukana jonkin verran kaksosen tyyliä.

        Olen syntynyt21.6 eli olen rapu. Jos olisin synt. 20.6 olisin kaksonen, näin yksinkertaista.


      • dgdgx
        sfdszw kirjoitti:

        Olen syntynyt21.6 eli olen rapu. Jos olisin synt. 20.6 olisin kaksonen, näin yksinkertaista.

        Meinasin siis 22.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe