ystävä jätti...

lumienkeli

no mun paras kaveri "jätti" mut ja mul on sitä ikävä ku ollaan viel samal luokal ni mul on aika tuskaa haluisin olla viel sen kaveri...joskus se kattoo nua silmii ja ku mä nään sen ni se kääntää katseen pois ja se teki tän ihan naurettavasta syystä... no mut ei lujinkaan ystävyys aina kestä... aina sydämmessäni 4ever...

21

3595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mari

      Mulle kävi aivan samoin kun menin yläasteelle. Sattui tosi paljon ja koskaan en ole ollut niin yksinäinen kuin silloin. Nyt olen jo 20, ja uusia ystäviä on onneksi tullut yläasteen jälkeen. Mua sattui kaikista eniten se, että tää entinen kaveri löysi uuden bestiksen meidän luokalta. Itsellä meni tosi kauan ennen kuin pääsin jutusta yli. Älä sä tee samaa virhettä. Jatka elämää, vaikka se tuntuukin pahalta. Aluksi olin tosi katkera, mutta nyt toivon että sillä on kaikki hyvin elämässään vaikka se paskamainen mulle olikin. Kuten sä sanoitkin pidä teidän yhteiset muistot sydämessä 4ever - se auttaa jaksamaan, mutta älä jää polkemaan paikalleen. Elämä jatkuu!:)

      • SadMoonGirl

        Mullekkin kävi näin... bestis löys uuden parhaan kaveril meidän luokalta vaikka oltiin erottamattomat :( nykyään se kyl moikkaa mua mut sen uus besu haukkuu mua ja kiroilee ja nauraa mulle... se myös juoksee mua karkuun kaikkialla ja puhuu musta pahaa.. mut sellasta se on kun ei lapsilla oo nii isoja aivoja nii ei ees taida älytä mitä tekee :/


    • tommy

      se ei ollut todellinen ystävä jos se jätti sut. löydät paljon parempia

    • C.L

      Mul on jotenkin sama juttu!Mun yks ystävä kuoli kuukaus sit!Ja silloin mun luokkalainen muija meni sanomaan muille et mä kerjään huomiota sillä tavalla et mä oisin pitänyt siitä et mun ystävä kuoli!Mä huusin sil ,koska mä luotin siihen mut se meni puhumaan musta viel vaikka mitä ja mä olin niinku kadottanut mun osan luottamuudesta.
      Mut, mä haluaisin tietää miks teil tapahtui sillain ja miten sul ja hänel menee nykyään?Toivottovasti sä vastaaat pian,ok?Pärjäile

      • lumienkeli

        joo m en tiedä tuleeko viesti perille...mul on tosi vaikeeta ku se mun ex kamu nyt yrittä saada kaikki mun kaverit mua vastaan,laittaa juoruja musta kaikille,mul on tosi tuskaa ja mä en tunne voivani enää luottaa keneenkää! oon ihan lopussa! kunpa saisin ees joskun taas hyvän ystävän, mul on kyl aika hyvä kaveri mua tukemassa mut ku koko maailma on vastaan!!! en edes tiedä kelle puhua. vastaa jos saat tän viestin!? jooko???mä voin sit kertoo lisää mut nyt pitää mennä..


      • C.Lynne
        lumienkeli kirjoitti:

        joo m en tiedä tuleeko viesti perille...mul on tosi vaikeeta ku se mun ex kamu nyt yrittä saada kaikki mun kaverit mua vastaan,laittaa juoruja musta kaikille,mul on tosi tuskaa ja mä en tunne voivani enää luottaa keneenkää! oon ihan lopussa! kunpa saisin ees joskun taas hyvän ystävän, mul on kyl aika hyvä kaveri mua tukemassa mut ku koko maailma on vastaan!!! en edes tiedä kelle puhua. vastaa jos saat tän viestin!? jooko???mä voin sit kertoo lisää mut nyt pitää mennä..

        MOI!sun viesti tuli muutes perille!Kiva kun vastasit,kun olen vähän ajatellut asiaa sun kannalta!Mä ymmärrän kyl mut muista et jos sä olet hyvä ihminen niin varmasti se onni tai toivees toteutuu jonain päivänä!Oot sä yrittänyt puhua sun ystäväsi kanssa?Ehkä se rauhoittaisi teidän välejä!Ja ne jotka ovat osapuolisena siinä asiana niin niiden kannattaisi kuunella sun mielipiteen ensin ennen kuin alkaa syyttämään.Oon pahoillani sun puolesta et sä tunnet olvasi yksinäinen. Onneksi sul on pari hyvää ystävää!Onnea sul. Vastaa pian!Kerro mul miten se teidän riita alkoi ja miksi,ok?


      • lumienkeli
        C.Lynne kirjoitti:

        MOI!sun viesti tuli muutes perille!Kiva kun vastasit,kun olen vähän ajatellut asiaa sun kannalta!Mä ymmärrän kyl mut muista et jos sä olet hyvä ihminen niin varmasti se onni tai toivees toteutuu jonain päivänä!Oot sä yrittänyt puhua sun ystäväsi kanssa?Ehkä se rauhoittaisi teidän välejä!Ja ne jotka ovat osapuolisena siinä asiana niin niiden kannattaisi kuunella sun mielipiteen ensin ennen kuin alkaa syyttämään.Oon pahoillani sun puolesta et sä tunnet olvasi yksinäinen. Onneksi sul on pari hyvää ystävää!Onnea sul. Vastaa pian!Kerro mul miten se teidän riita alkoi ja miksi,ok?

        moi taas! no se meen riita alko siitä ku meil oli koulus hiihtoo ni sen jälkeen yhet tyypit käräytti ne et ne oli oikassu jostain ja sit yx niistä keksi et se olis minä.... voitko käsittää miten tyhmästä syystä ne suuttu mulle?!?! no ne mun mut kaverit sit suuttu mulle jostain en tiiä mistä ja nyt lukee joka pulpetin kannessa et ari on huora tai vastaavaa...siis ja nekin joita mä olin pitäny kavereina ni puhuu musta paskaa kieroilee ja mä en voi enää luottaa keheenkään!!!! et siinä se sit,nyt mä oon riidoissa sen mun hyvän kaverin kaa...APUA!!!
        vastaile jos...???


      • C.Lynne
        lumienkeli kirjoitti:

        moi taas! no se meen riita alko siitä ku meil oli koulus hiihtoo ni sen jälkeen yhet tyypit käräytti ne et ne oli oikassu jostain ja sit yx niistä keksi et se olis minä.... voitko käsittää miten tyhmästä syystä ne suuttu mulle?!?! no ne mun mut kaverit sit suuttu mulle jostain en tiiä mistä ja nyt lukee joka pulpetin kannessa et ari on huora tai vastaavaa...siis ja nekin joita mä olin pitäny kavereina ni puhuu musta paskaa kieroilee ja mä en voi enää luottaa keheenkään!!!! et siinä se sit,nyt mä oon riidoissa sen mun hyvän kaverin kaa...APUA!!!
        vastaile jos...???

        Siis täh?Aika otoja tyyppejä sori vaan!En oiekin ymmärrrä mix ne noin yhest tollasesta asiasta he raivostuvat sul!Ei tossa koko jutussa ole edes mitään järkeä et ne alkaa hitsi esittää ja pelleilemään sun kans.Oot sä ajatellut et mitä sun pitäisi hoitaaa tää juttu yhdellä kerta heitolla pois?Oikeesti musta tuntuu et tässä pelissä on jokin muu asia mukana. Ehkä jokin asia mitä sä et tiedä viel. Mitä sä harrastat vapaa-aikanasi? Ehkä harrastuksista olis apua!Sul on varmaan hyvin paha olla koulussa vai mitä?Vastaa kun ehdit, ok?


      • lumienkeli
        C.Lynne kirjoitti:

        Siis täh?Aika otoja tyyppejä sori vaan!En oiekin ymmärrrä mix ne noin yhest tollasesta asiasta he raivostuvat sul!Ei tossa koko jutussa ole edes mitään järkeä et ne alkaa hitsi esittää ja pelleilemään sun kans.Oot sä ajatellut et mitä sun pitäisi hoitaaa tää juttu yhdellä kerta heitolla pois?Oikeesti musta tuntuu et tässä pelissä on jokin muu asia mukana. Ehkä jokin asia mitä sä et tiedä viel. Mitä sä harrastat vapaa-aikanasi? Ehkä harrastuksista olis apua!Sul on varmaan hyvin paha olla koulussa vai mitä?Vastaa kun ehdit, ok?

        moi... nii voi toki olla et siinä on jotain muutakin mutta en sit tiiä mitä.,on mulla onnex kissa kotona lohduttamassa=) ja sit viel kun mun ex jätkä pilaa mun elämää sillä kun oon jo vuosia tykänny yhest jätkästä ni nyt se on menny sabotoimaan sen mua vastaan... en oikeen harrasta mitään...onx sul muuten sähköpostiossaa???jos voisin kirjottaa siihen ni ei tarvis tänne... mun on [email protected] vastaa jos jaksat...on kiva ku jollekkin voi puhua.......kiitos!


    • Itkiä

      Kävi samoin se ei ehkä ole oikeasti mun ystävä!
      Itken jokaikinen ilta kun on niin ikävä sitä!:(

    • Yhyyy

      Mul on sillee et mun paras kaveri on nyt alkanu "vieraantuu" must, ja alkanu kaveerata enemmä mun yhen tosi hyvän kaverin kaa. ja siis alotin uudessa koulussa ja ne on melkee ainoot jotka tunnen. ei oo kauheen kivaa, tänäänki ne juoksi liikas mua pakoon:( ja siis tää mun paras kaveri on ollu mun paraskaveri jo jonku oisko 5 vuotta ja oon tuntenu sen melkee mun koko ikäni. Joo aika selvä selitys ja vanha keskustelu mut teki mieli avautuu vähä xd

      • Yksinääineen

        Joo vanha viesti on xd mut mullaki on sillee et mun paras kaveri vieraantuu musta koko ajan ja on ihan koko ajan yhen toisen tyypin kaa... Sit tää niin kutsuttu bf sanoo illalla viestillä et joo oot mun bf mut pitääks mut puhuu kokoajan sulle? -,- itken melkeen koko ajan ku oon hereil kun oon oikeesti maailman yksinäisin ihminen... onneks muulla on yks hyvä kaveri mikä tukee mua kun tää paras kaveri "ei jaksa"...


    • Sad alone

      Mullakin kävi näin, mut siihen ei ees ollu mtn syytä. Meiän porukassa oli kolme tyttöä, ja sitten mä jäin siitä ulos. Siitä se lähti pahenemaan. Ollaan samalla luokalla ja tää sattuu sen takia niin paljon. Se ei ollu täydellinen, mutta mulle rakas. Nykyään se ei enää ole edes huomaavinaan mua, ei vastaa viesteihin. Eikä oo mitään syytä. Tää on hirveetä. Oon yksinäin meiän luokalla, kaikilla muilla on parhaat kaverit. Parin päivän päästä on ystävänpäivä, mut siitä tulee varmasti maailman hirvein. Ei yhtään ystävää ystävänpäivänä. Mulla on muutenki vaikeeta (ahdistus, aikasemmin viiltely), eikä tää helpota yhtään! :'(

    • Onko sinulla ystäviä harrastusten kautta tai ylipäänsä muualta kuin koulun kautta?
      Tämä entinen ystäväsi käyttäytyy todella raukkamaisesti sinua kohtaan, hän taitaa olla melko lapsellinen. Ihmiset ovat joskus todella törkeitä toisia kohtaan eivätkä ymmärrä miten se toista voi satuttaa. Ajattele asiaa siten että sinä olet timantti jota maailma nyt murjoo, mutta kestät sen ja tulet näyttämään näille ihmisille että sinä olet heidän lapsellisen käytöksensä yläpuolella. Löydät varmasti itsellesi ystäviä joiden kanssa sinun on aidosti hyvä olla, sellaisia jotka haluavat jakaa kanssasi elämän ilot ja surut.

      Älä viiltele itseäsi, mikään ei ole sen arvoista - ei yksikään ihminen maailmassa.

      • Hyvää ystävänpäivää sad alone.


    • ykstyypi

      Vuos sitte oltii bff. Sit mun toine kamu ja bff oli kahestaa ja oon nyt yksi. Nyt ne vaa juoruilee musta ja mul on koko koulu viel eessä.... Mitä voisin tehä? Luokal ei oo ketää yksinäist mut nyt o kesäloma nii kylhä joku voi muuttaa mut jos ei muuta joudun olee yksin aina

    • Yhyy

      Mullekin kävi silleen, että mä olin yhen tyypin paras kaveri. Meillä on yhteinen harrastus, eikä kukaan muu tiedä että me harrastetaan sitä. Se on siis salaisuus. Me ymmärrettiin toisiamme täydellisesti ja meillä oli hirmu kivaa yhdessä. Sitten tuli sellanen luokkien välinen jalkapallojuttu ja kun me ollaan eri luokilla niin meidän luokka voitti. Sitten seuraavalla välkällä se tuli mun luokse ja sano et sen luokan tytöt vihaa meidän luokan tyttöjä ja sen pitää olla vähän aikaa niiden luokan tyttöjen kanssa että pysyisi piireissä. Mä oon muutenkin niiden mielestä outo kun mun vaatteet on sellasia historiallisia ja tälleen. Sit me sovittiin että esitetään et se on niiden kaa ja oikeesti ollaan parhaita kavereita vieläkin. Jotain 20 min sitten se lähetti mulle viestin että se haluaa olla niiden kanssa oikeestikin ja että se on miettiny tätä jo kauan aikaa. Ja kun mä oon ihan sairaan yksinäinen ilman sitä! Se oli mulle tosi tärkee ja tälleen.... Ennen me tavattiin vapaa - ajalla joka päivä. Nyt se sano et voidaan olla vielä kavereita eikä se tiedä että tapaillaanko enää ollenkaan.

    • KoitaJaksaa

      Yläasteikäiset ovat äkkipikaisia joo, mutta ei voida puhua "lujasta ystävyydestä", jos ystävyyssuhde menee katki jostain mitättömästä asiasta. Oot onneksi vielä yläasteella. Usko minua. Löydät peruskoulun jälkeen uusia kavereita ja ystävyyssuhteita. Yläaste on varmaan jokaiselle tuntemalleni henkilölle ollut se helvetti, josta on paljon ikäviä ja kipeitä muistoja. Mieliala aaltoilee ja keho tekee radikaalia muutosta, niin ei kovin kummallista että sattuu ja tapahtuu kaikkea "dramaattista". Toki ensiaskeleet kohti aikuistumista on taas oma juttunsa vielä ton peruskoulun jälkeen, mutta tää elämä on vaan vähän tämmöstä.

    • Anonyymi

      Munkin paras ystävä jätti mut... Ja haluun niin kovasti olla taas sen kaveri😭

      • Anonyymi

        Se ei ollut sun paras ystävä vaan esitti sellaista.
        Parhaat ystävät eivät jätä toisiaan.
        Uutta hakuun vaan, ei kannata haikailla epäluotettavien perään.


      • Anonyymi

        Se ei ollut sun paras ystävä vaan esitti sellaista.
        Parhaat ystävät eivät jätä toisiaan.
        Uutta hakuun vaan, ei kannata haikailla epäluotettavien perään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe