Paljonko hiiret yleensä hyväkuntoisina ja terveinä kasvattajilta maksavat? Ja onko minihiiret kalliimpia tai halvempia kuin tavallisen kokoiset?:)
Hiirten hinnoista
3
331
Vastaukset
- suski87
Hiiret maksavat kasvattajilla n. 8-10€/hiiri, jotkut saattavat myydä urokset 5 eurolla kpl. Minihiirten hinta taitaa tavallisimmin olla tuo 10€. Yksikään vastuuntuntoinen kasvattaja ei myy kuin hyväkuntoisia ja terveitä eläimiä.
- Onnellinen viiden hiiren om...
Itse olen maksanut poika hiirusta 5e ja neljän naaraan lauman sain ilmatteeks,perheeltä,jolle hiiri ei ollutkaan sopiva lemmikki. :)
Muistakaa,että jos hiiren hankkii se pitää myös hoitaa! Vaikka hiiri annettaisiin niin se on yhtä arvokas yksilö kuin se josta on pyydetty hinta.
Jos todella haluat hiirtä ja olet valmis sen hoitamaan kunnolla jarakkaudella,olet myös valmis siitä maksamaan.Hiiriä kyllä annetaan,mutta vain hyviin ja rakastaviin koteihin.Itselläni on viisi hiirtä,jotka olen hoitanut rakkaudella.Toivon myös muillekkin,että hoitavat läimensä kunnolla! Jos niille tulee jokin sairaus niin ne viedään lääkäriin maksoi mitä maksoi! Eläin on elävä ja sitä pitää kunnioittaa.Eläinten myyjille pikkuinen vinkki: Älkää antako/myykö lemmikkejänne ihan kelle vaan,vaan katsokaa tarkkaan kelle annatte eläimenne.Jos koti ei tunnu sopivalta,sanokaa se suoraan sille ostajaehdokkaalle,älkääkä vain luovuttako sitä sille! Kukaan ei välttämättä ole sitä mitä on/esittää!! Muistakaa se,ennenkö luovutte rakkaasta lemmikistänne! Kaikilla on oikeus elää täysillä. ;)
- AlbinoRaven
Jep, jotkut joiden hiiret ovat saaneet poikasia, ovat antaneet hiiriä myös ilmaiseksi. Siihen tietty tarvitaan tuuria, että kerkeää saada hiiren ennenkuin kaikki menevät.
Ihan viralliset kasvattajat yleensä pyytävät jotain 5-10e, kuten aiempi vastaaja sanoikin jo. Poikia saa yleensä halvemmalla kuin tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984