Paljonko hiiret yleensä hyväkuntoisina ja terveinä kasvattajilta maksavat? Ja onko minihiiret kalliimpia tai halvempia kuin tavallisen kokoiset?:)
Vastaukset 3
- suski87
Hiiret maksavat kasvattajilla n. 8-10€/hiiri, jotkut saattavat myydä urokset 5 eurolla kpl. Minihiirten hinta taitaa tavallisimmin olla tuo 10€. Yksikään vastuuntuntoinen kasvattaja ei myy kuin hyväkuntoisia ja terveitä eläimiä.
- Onnellinen viiden hiiren om...
Itse olen maksanut poika hiirusta 5e ja neljän naaraan lauman sain ilmatteeks,perheeltä,jolle hiiri ei ollutkaan sopiva lemmikki. :)
Muistakaa,että jos hiiren hankkii se pitää myös hoitaa! Vaikka hiiri annettaisiin niin se on yhtä arvokas yksilö kuin se josta on pyydetty hinta.
Jos todella haluat hiirtä ja olet valmis sen hoitamaan kunnolla jarakkaudella,olet myös valmis siitä maksamaan.Hiiriä kyllä annetaan,mutta vain hyviin ja rakastaviin koteihin.Itselläni on viisi hiirtä,jotka olen hoitanut rakkaudella.Toivon myös muillekkin,että hoitavat läimensä kunnolla! Jos niille tulee jokin sairaus niin ne viedään lääkäriin maksoi mitä maksoi! Eläin on elävä ja sitä pitää kunnioittaa.Eläinten myyjille pikkuinen vinkki: Älkää antako/myykö lemmikkejänne ihan kelle vaan,vaan katsokaa tarkkaan kelle annatte eläimenne.Jos koti ei tunnu sopivalta,sanokaa se suoraan sille ostajaehdokkaalle,älkääkä vain luovuttako sitä sille! Kukaan ei välttämättä ole sitä mitä on/esittää!! Muistakaa se,ennenkö luovutte rakkaasta lemmikistänne! Kaikilla on oikeus elää täysillä. ;)
- AlbinoRaven
Jep, jotkut joiden hiiret ovat saaneet poikasia, ovat antaneet hiiriä myös ilmaiseksi. Siihen tietty tarvitaan tuuria, että kerkeää saada hiiren ennenkuin kaikki menevät.
Ihan viralliset kasvattajat yleensä pyytävät jotain 5-10e, kuten aiempi vastaaja sanoikin jo. Poikia saa yleensä halvemmalla kuin tyttöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711593Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2571117Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.179769- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210705Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63675- 48620
- 40586
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50583Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68550- 63533
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul60526- 32511
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23489Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169476- 26462
- 69461
Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6453
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415