verrattuna oikeaan autoon,olen harkinnut tällaisen martti mopoauton hankintaa kun olen vanha ja ajan vähän eikä minulla ole kiire.onko amica parempi kuin martti vai toisinpäin?
Paljonko näissä mopoautoissa kustannuksia
3
1239
Vastaukset
- marsu
Swiss watch, Sveitsiläinen kellotehdas=S.Mercedes Benz,laatuauto=M ART=taideteos=smart. aina pienillä kirjaimilla.smartilla ei ole mitään tekemistä mopoautojen kanssa,no n.2,5 metrin pituus:cityauto.Mopoautosta en sano mitään mutta smart on mersun kusiainen,ratakone citykäyttöön.Hinnoissa ei ole isoja eroja mutta tekniikka on jo eri tasoa, hintalaatusuhteeltaan loistavaa luokkaa jos 1-2henkilölle tarvitsee autoa ja pientä tavaratilaa .lisää http://www.smart.com/-snm-0147343852-1133850174-0000032603-0000010069-1137677921-enm-is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/mpc-fi-content-Site/-/-/-/SVCPresentationPipeline-Start?Page=issite://smart-Site/smart.com/RootFolder/smart/home.page
- hc anderssen
Ei tälläsille provoille voi edes vastata. Joku Corolla kuski erehtynyt tappamaan aikaa väärälle osastolle. Istu miekkaan.
- fukta
hc anderssen kirjoitti:
Ei tälläsille provoille voi edes vastata. Joku Corolla kuski erehtynyt tappamaan aikaa väärälle osastolle. Istu miekkaan.
astu siihen.(hakkaa lapaseen jos ei starttaa) hankaus-sähköä ,kyllä lähtee.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651493Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia114994YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48814- 58811
- 57750
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39727Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan73726Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72714Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026709Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41687