20 biisin kokoelmalevy,

Retku

mitkä laittaisitta?

1.Lazy
2.Stormbringer
3.Pictures of home
4.Fireball
5.Smoke on the water
6.Maybe I´m a Leo
7.Black night
8.Perfect strangers
9.Anya
10.Gypsy´s kiss
11.Knocking on my backdoor
12.Soldier of fortune
13.Rosa´s cantina
14.When a blind man cries
15.Emmaretta
16.Hungry daze
17.Space trucking
18.Speed king
19.Sometimes I feel like screaming
20.Child in time (mahtava lopetus)

14

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkki*

      Sori pilkunviilaus, mutta jotenkin huvitti.

      • Retku

        tuli kirjootusvire.


    • man in black

      1.hush
      2.black night
      3.child in time
      4.flight of the rat
      5.smoke on the water
      6.highway star
      7.when a blind man cries
      8.strange kind of woman
      9.woman from tokyo
      10.lazy
      11.burn
      12.might just take your life
      13.soldier of fortune
      14.perfect strangers
      15.knocking at your back door
      16.wasted sunsets
      17.king of dreams
      18.cut runs deep
      19.love conquers all
      20.sometimes I feel like screaming

    • tämmöinen

      1. MONEY TALKS
      2. INTO THE FIRE
      3. SOMETIMES I FEEL LIKE SCREAMING
      4. ANY FULE KNOW THAT
      5. CLEARLY QUITE ABSURD
      6. LIVING WRECK
      7. WASTED SUNSETS
      8. JACK RUBY
      9. THE PURPENDICULAR WALTZ
      10.DEMON`S EYE
      11.WHEN A BLIND MAN CRIES
      12.LOOSEN MY STRINGS
      13.NEVER BEFORE
      14.WRONG MAN
      15.HALLELUJAH
      16.PICTURE OF INNOCENCE
      17.SOLDIER OF FORTUNE
      18.BEFORE TIME BEGAN
      19.NO,NO,NO
      20.CHILD IN TIME

      Huomenna lista vois olla toisen näköinen, sillä näitä namuja riittää :)

      • man in black

        Laskeskelin,että listassasi on ainakin 9 biisiä joita en edes ole koskaan kuullut.
        Nimistä päätellen noi kyseiset kipaleet on uudempaa tuotantoa (sanoisinko että varmaan melkoista kuraa).
        Sen myönnän kyllä että Sometimes I feel like screaming on hyvä biisi ja varmasti Steve Morsen aikojen paras biisi.

        Kokoelmana toi ei anna oikeaa kuvaa Purplesta, eli on hiukan epäkäytännöllinen,koska mark 3 kokoonpanolta on edustettuna vain Soldier of fortune.

        Mark 5 kokoonpano Joe Lynn Turnerin kanssa on myös turhan alaarvostettu yleisestikin ottaen vaikka hyviä biisejä riittää Slaves and mastersilla. Kyseinen albumi on varmasti tasokkaampi kuin mikään Steve Morsen kanssa tehty albumi.

        Nämä ovat siis vain omia henkilökohtaisia mielipiteitäni joita ei pidä ottaa liian vakavasti.


      • viitsi
        man in black kirjoitti:

        Laskeskelin,että listassasi on ainakin 9 biisiä joita en edes ole koskaan kuullut.
        Nimistä päätellen noi kyseiset kipaleet on uudempaa tuotantoa (sanoisinko että varmaan melkoista kuraa).
        Sen myönnän kyllä että Sometimes I feel like screaming on hyvä biisi ja varmasti Steve Morsen aikojen paras biisi.

        Kokoelmana toi ei anna oikeaa kuvaa Purplesta, eli on hiukan epäkäytännöllinen,koska mark 3 kokoonpanolta on edustettuna vain Soldier of fortune.

        Mark 5 kokoonpano Joe Lynn Turnerin kanssa on myös turhan alaarvostettu yleisestikin ottaen vaikka hyviä biisejä riittää Slaves and mastersilla. Kyseinen albumi on varmasti tasokkaampi kuin mikään Steve Morsen kanssa tehty albumi.

        Nämä ovat siis vain omia henkilökohtaisia mielipiteitäni joita ei pidä ottaa liian vakavasti.

        pahastua, jos jollakin on erilainen maku musiikin suhteen kuin minulla :)
        Toivoisin tietysti,että kuuntelisit biisit ensin ja luokittelisit kuraksi vasta sitten. Olis mielipiteelläsi enempi painoarvoa.


      • man in black
        viitsi kirjoitti:

        pahastua, jos jollakin on erilainen maku musiikin suhteen kuin minulla :)
        Toivoisin tietysti,että kuuntelisit biisit ensin ja luokittelisit kuraksi vasta sitten. Olis mielipiteelläsi enempi painoarvoa.

        Tietysti asia on niin,että ne kappaleet ois hyvä kuulla joo. No olen kyllä kuullut very best of kokoelmalta ted the mechanicin ja any fule kno that kappaleet ja sitten taitaa olla Don Aireyn ajoilta toi platinum collectionissa oleva sun goes down.

        Niiden perusteella voi kuitenkin sanoa sen,että jopa Joe Lynn Turnerin aikainen Purple oli lähempänä sitä alkuperäisempää Purple soundia kuin se mitä he nykyään soittavat. Asianhan totesi jopa Joe Lynn itse eräässä haastattelussa. Oliko myöskin niin että Roger Glover oli eräässä haastattelussa Purplen olevan nykyään lähinnä underground bändi.

        No joka tapauksessa yksi asia on vissi ja varma: Steve Morse ei ole Blackmoren kaltainen virtuoosi tai kitaralegenda. Steve Morsen soundit ovat myös ehkä hiukan epä-purplemaiset,mutta onhan se hyvä ettei hän sorru Blackmoren imitoimiseen vaan toi bändiin jotakin uutta. Tosin Blackmorea ei kukaan pysty kunnolla jäljittelemäänkään,paitsi Yngwie on päässyt lähelle.


      • Nimetön
        man in black kirjoitti:

        Tietysti asia on niin,että ne kappaleet ois hyvä kuulla joo. No olen kyllä kuullut very best of kokoelmalta ted the mechanicin ja any fule kno that kappaleet ja sitten taitaa olla Don Aireyn ajoilta toi platinum collectionissa oleva sun goes down.

        Niiden perusteella voi kuitenkin sanoa sen,että jopa Joe Lynn Turnerin aikainen Purple oli lähempänä sitä alkuperäisempää Purple soundia kuin se mitä he nykyään soittavat. Asianhan totesi jopa Joe Lynn itse eräässä haastattelussa. Oliko myöskin niin että Roger Glover oli eräässä haastattelussa Purplen olevan nykyään lähinnä underground bändi.

        No joka tapauksessa yksi asia on vissi ja varma: Steve Morse ei ole Blackmoren kaltainen virtuoosi tai kitaralegenda. Steve Morsen soundit ovat myös ehkä hiukan epä-purplemaiset,mutta onhan se hyvä ettei hän sorru Blackmoren imitoimiseen vaan toi bändiin jotakin uutta. Tosin Blackmorea ei kukaan pysty kunnolla jäljittelemäänkään,paitsi Yngwie on päässyt lähelle.

        ...täähän vois olla tätä loputonta kissanhännän vetoa aiheesta mikä/kuka on paras.Mutta pakko kommentoida sitä että Slavesille löytyy kannatusta?Joissain biiseissä on kyllä ajatusta Purplen biiseiks,mut IMO siihen se jääkin.Lord ja Paice mainitsikin että ois voinu jäädä väliin kun Blackmore alko Turneria päättämään laulajaksi.
        Ja Joe Lynn saa kyllä kommentoida itsensä kipeeks Purplea,lieköhän kaveri fudujensa jälkeen kovinkin objektiivinen.....
        Kitaristeista sen verran että Richardhan on aina Richard-ei vielä voittajaa näy...mutta näkisin Morsen kutenkin teknisesti vahvempana.Riku kuitenkin perustaa soittonsa enemmän tunteeseen ja vahvaan melodian tulkintaan(loistavalla tekniikalla).Molemmille löytyy mun maailmassa tilaa.
        Soundista taas sen verran että enpä tuoda oikein tiedä pitäskö se olla kovinkaan lähellä 70luvun-äänimaailmaa kuin nykyistä-tukevat ne jumalauta ainakin on livenä!!!
        No joo,nää on näitä mut näillä mennään...


      • vielä juttua
        Nimetön kirjoitti:

        ...täähän vois olla tätä loputonta kissanhännän vetoa aiheesta mikä/kuka on paras.Mutta pakko kommentoida sitä että Slavesille löytyy kannatusta?Joissain biiseissä on kyllä ajatusta Purplen biiseiks,mut IMO siihen se jääkin.Lord ja Paice mainitsikin että ois voinu jäädä väliin kun Blackmore alko Turneria päättämään laulajaksi.
        Ja Joe Lynn saa kyllä kommentoida itsensä kipeeks Purplea,lieköhän kaveri fudujensa jälkeen kovinkin objektiivinen.....
        Kitaristeista sen verran että Richardhan on aina Richard-ei vielä voittajaa näy...mutta näkisin Morsen kutenkin teknisesti vahvempana.Riku kuitenkin perustaa soittonsa enemmän tunteeseen ja vahvaan melodian tulkintaan(loistavalla tekniikalla).Molemmille löytyy mun maailmassa tilaa.
        Soundista taas sen verran että enpä tuoda oikein tiedä pitäskö se olla kovinkaan lähellä 70luvun-äänimaailmaa kuin nykyistä-tukevat ne jumalauta ainakin on livenä!!!
        No joo,nää on näitä mut näillä mennään...

        Niin, tästäkin aiheesta saa helposti kiistan aikaiseksi,jos niin haluaa :)
        RB:hän on loistava kitaristi ja 70-luvun Purple meikäläiselle parasta mitä ikinä olen kuullut. Se ei kuitenkaan estä pitämästä myös nykyisestä Purple-musasta. Se on erilaista kuin 70-luvulla, mutta siitä huolimatta loistavaa kuunneltavaa.
        Minä en noista tekniikoista yms. mitään ymmärrä,mulle tärkeintä on se miltä musa minun korvaani kuulostaa ja se riittää.
        Sen verran vielä nykyisestä kokoonpanosta,että porukka on aivan mahtava livenä. Hesaan on liput varattu :)


      • Nimetön
        vielä juttua kirjoitti:

        Niin, tästäkin aiheesta saa helposti kiistan aikaiseksi,jos niin haluaa :)
        RB:hän on loistava kitaristi ja 70-luvun Purple meikäläiselle parasta mitä ikinä olen kuullut. Se ei kuitenkaan estä pitämästä myös nykyisestä Purple-musasta. Se on erilaista kuin 70-luvulla, mutta siitä huolimatta loistavaa kuunneltavaa.
        Minä en noista tekniikoista yms. mitään ymmärrä,mulle tärkeintä on se miltä musa minun korvaani kuulostaa ja se riittää.
        Sen verran vielä nykyisestä kokoonpanosta,että porukka on aivan mahtava livenä. Hesaan on liput varattu :)

        Aivan,näinhän sen pitää mennäkin.Itseni on muuten vieläkin vaikea uskoa että nyt voin lähteä katsomaan Purplea polkupyörällä junan sijasta(joensuu)!:)


      • man in black
        vielä juttua kirjoitti:

        Niin, tästäkin aiheesta saa helposti kiistan aikaiseksi,jos niin haluaa :)
        RB:hän on loistava kitaristi ja 70-luvun Purple meikäläiselle parasta mitä ikinä olen kuullut. Se ei kuitenkaan estä pitämästä myös nykyisestä Purple-musasta. Se on erilaista kuin 70-luvulla, mutta siitä huolimatta loistavaa kuunneltavaa.
        Minä en noista tekniikoista yms. mitään ymmärrä,mulle tärkeintä on se miltä musa minun korvaani kuulostaa ja se riittää.
        Sen verran vielä nykyisestä kokoonpanosta,että porukka on aivan mahtava livenä. Hesaan on liput varattu :)

        Onko lippuja vielä myynnissä siihen rockin' Helsinki tapahtumaan jossa on Deep Purple ja Thin Lizzy?


      • keikalle
        man in black kirjoitti:

        Onko lippuja vielä myynnissä siihen rockin' Helsinki tapahtumaan jossa on Deep Purple ja Thin Lizzy?

        Tilanteesta tällähetkellä en tiedä, mutta katoppa tuolta :)

        http://www.menolippu.fi/showevent.asp?id=1119


    • Very Deep, very Purple

      Ajallisessa järjestyksessä:

      1. Speed King
      2. Fireball
      3. Anyone´s Daughter
      4. Highway Star
      5. Never Before
      6. Smoke on the Water
      7. Space Trucking
      8. When Blind Man Cry
      9. Woman from Tokyo
      10. Burn
      11. You Fool No One
      12. Mistreated
      13. Soldier of Fortune
      14. Perfect Strangers
      15. Wasted Sunset
      16. Battle Rages On
      17. Anya
      18. King of Dreams
      19. Love Conqueres All
      20. Sometimes I Feel Screaming

    • mkII

      Itelleni oon tehny täydellisen "albumin"
      kolmesta mkII Purple levystä: in rock, fireball ja machine head

      1 Speed King
      2 Black Night (pidempi versio)
      3 Child in Time
      4 Fireball
      5 Demons Eye
      6 Highway Star
      7 When a blind man Cries
      8 Smoke on the Water

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2031
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1523
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe