Libresse siteet

Suomineito

Oletteko koskaan nähneet Muslimi miehen siis perheellisen, jolla on vaimo ja lapsia ostavan kaupasta naisten siteitä? siis pikkuhousunsuojia, jotka ovat hygienia tuotteita, ja varmasti puhtaita.

Itse en ole koskaan moista nähnyt, vaikkakin yleensä naiset käy kaupassa, niin usein on miehet mukana.

Ovatko esim Libresse pikkuhousunsuojat Islami miehelle "saastainen" tuote, vaikkakin todellisuudessa se on hygienia tuote. Miten he suhtautuvat näihin asioihin?

Koraanin mukaan nainen on saastainen, kun on moonikset päällä. Johtuuko yllämainittu mahdollisesti siitä?

15

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä vaan

      Mieheni on muslimi ja meillä tuli kerran kyseisestä aiheesta puhetta, ja hän ainakin sanoi voivansa käydä ostamassa vaikka tampooneita jo pyytäisin :D Että ei hän ainakaan kokenut sitä mitenkään likaisena puuhana...

      • Suomineito

        Mitä koraani ostoksistasi sanoo? Vai onko hän lukenut sitä, ja miten hän, siis ,miehesi koraaniin ja islamiin suhtautuu yleisesti?


    • Onko?

      Onko Kuukautis-siteiden käyttö Islamissa sallittu, vai joutuvatko naiset pitämään sen salassa ja häpeällisenä toimena?

      Miten miehet suhtautuvat tähän koraanin mukaan saastaiseen operaatioon?

      Onko nainen tai vaimo todella "saastainen" kun hän synnyttää verisesti lapsia, ja hoitaa kuukautisiaan?

      Voiko muslimi mies mennä esim lapsen synnytys-saliin? vai loukkaako tämä muslimi jumalan suurta kunniaa?

      Vastailkaapa.

      • ....

        siis miksi ihmeessä te teette itsestänne noin tyhmiä? mä en oikeasti ymmärrä. Te ootte jossain ala-aste tasolla pohtimassa jotain kuukautis suoja kysymyksiä. Tässäpä teillä vastauksia pään vaivaanne:

        1. Kuukautis siteet ovat sallitty islamissa.
        2.Ei tarvitse pitää salassa sitä, kyllä perhe huomaa sen kun on rukous aika eikä nainen rukoile,olipa se sitten äiti tai tytär. Aivan normaali asia enkä kyllä tiedä monia suomalaisiakaan, jotka niin kauheesti hehkuttelis omista kuukautisistaan.
        3. Nainen, jolla on kuukautiset on tilassa, jolloin hän ei ole puhdas. Silloin hän ei voi mennä Jumalan eteen rukoilemaan. Muiden ihmisten silmissä hän on aivan normaali,siis jopa miesten (uskokaa tai älkää??!!). Samoin kuin mies ei voi mennä saastaisessa tilassa Jumalan eteen jos hänellä on ollut esim. siemensyöksy. Ja kukaan ei voi mennä Jumalan eteen ilman että hän on puhdas. siispä jokaisen on peseydyttävä ennen rukousta ( jalat nilkkaan asti, kädet kyynärpäihin ja kasvot jne..)
        4. Muslimi mies voi mennä lapsen synnytyssaliin tietenkin.

        Järki käteen ihmiset älkää esittäkö tyhmiä.


      • naisesta
        .... kirjoitti:

        siis miksi ihmeessä te teette itsestänne noin tyhmiä? mä en oikeasti ymmärrä. Te ootte jossain ala-aste tasolla pohtimassa jotain kuukautis suoja kysymyksiä. Tässäpä teillä vastauksia pään vaivaanne:

        1. Kuukautis siteet ovat sallitty islamissa.
        2.Ei tarvitse pitää salassa sitä, kyllä perhe huomaa sen kun on rukous aika eikä nainen rukoile,olipa se sitten äiti tai tytär. Aivan normaali asia enkä kyllä tiedä monia suomalaisiakaan, jotka niin kauheesti hehkuttelis omista kuukautisistaan.
        3. Nainen, jolla on kuukautiset on tilassa, jolloin hän ei ole puhdas. Silloin hän ei voi mennä Jumalan eteen rukoilemaan. Muiden ihmisten silmissä hän on aivan normaali,siis jopa miesten (uskokaa tai älkää??!!). Samoin kuin mies ei voi mennä saastaisessa tilassa Jumalan eteen jos hänellä on ollut esim. siemensyöksy. Ja kukaan ei voi mennä Jumalan eteen ilman että hän on puhdas. siispä jokaisen on peseydyttävä ennen rukousta ( jalat nilkkaan asti, kädet kyynärpäihin ja kasvot jne..)
        4. Muslimi mies voi mennä lapsen synnytyssaliin tietenkin.

        Järki käteen ihmiset älkää esittäkö tyhmiä.

        kuukautistilan aikana:
        Kolmas Mooseksen kirja luku 15 jae 20:
        "Kaikki, minkä päällä nainen kuukautistilansa aikana makaa tai istuu, tulee epäpuhtaaksi"
        22" jokainen, joka koskettaa mitä tahansa minkä päällä nainen on istunut, pesköön vaattensa ja peseytyköön; hän on epäpuhdas iltaan saakka."

        lisää voitte lukea edellisten jakeiden jälkeisiä kohtia Raamatustanne. Tasa-arvon kirjastanne.

        Voisiko joku vielä kertoa, onko libresse siteet sallittuja kristinuskossa?? kun ei voi tietää


      • Islamin ihmettelijä
        .... kirjoitti:

        siis miksi ihmeessä te teette itsestänne noin tyhmiä? mä en oikeasti ymmärrä. Te ootte jossain ala-aste tasolla pohtimassa jotain kuukautis suoja kysymyksiä. Tässäpä teillä vastauksia pään vaivaanne:

        1. Kuukautis siteet ovat sallitty islamissa.
        2.Ei tarvitse pitää salassa sitä, kyllä perhe huomaa sen kun on rukous aika eikä nainen rukoile,olipa se sitten äiti tai tytär. Aivan normaali asia enkä kyllä tiedä monia suomalaisiakaan, jotka niin kauheesti hehkuttelis omista kuukautisistaan.
        3. Nainen, jolla on kuukautiset on tilassa, jolloin hän ei ole puhdas. Silloin hän ei voi mennä Jumalan eteen rukoilemaan. Muiden ihmisten silmissä hän on aivan normaali,siis jopa miesten (uskokaa tai älkää??!!). Samoin kuin mies ei voi mennä saastaisessa tilassa Jumalan eteen jos hänellä on ollut esim. siemensyöksy. Ja kukaan ei voi mennä Jumalan eteen ilman että hän on puhdas. siispä jokaisen on peseydyttävä ennen rukousta ( jalat nilkkaan asti, kädet kyynärpäihin ja kasvot jne..)
        4. Muslimi mies voi mennä lapsen synnytyssaliin tietenkin.

        Järki käteen ihmiset älkää esittäkö tyhmiä.

        ja ainoastaan siitä, että Islam sisältää niin paljon kaikenlaisia tyhmänhauskoja asioita, käskyjä, kieltoja etupäässä.

        Islamin kehittelijät ovat olleet melko mielikuvitusrikkaita hemmoja aikanaan, ovat jättäneet hauskan perinnön jälkimaailmalle ihmeteltäväksi.

        P.S Voiko muslimi mennä ruokapöytään pesemättä varpaitaan?


    • Ain-Diab

      kysäisen..

      Oletko koskaan nähnyt Suomalaisen miehen ostavan naisten siteitä tai tampooneja ??

      Siis perheellisen, jolla on vaimo ja lapsia...

      Että kaikkee sitä täälläkin ihmisillä päässään liikkuu..

      • Suomi Mies

        tampooneja vaimolleni, tosin ei enää vuosiin, kun tarve on mennyt ohi.


    • ja on ostanutkin

      mieheni on tuonut minulle useasti siteitä. ei tainut olla kyllä libresseä mutta kuukautis suoja kuitenkin.

      • eenokkisetä

        ei se ole häpeä ostaa naiselle tai miehelle tuotetta toinen sukupuoli itse miehenä olen ostanut naiselleni kaiken mitä on pyytäny kun se sanoi että luuletkos että myyjä luulee sun niitä tartteevan AIVAN tuossa oli se pointti ja vapaatahan ostaminen on meillä


      • Vibratore
        eenokkisetä kirjoitti:

        ei se ole häpeä ostaa naiselle tai miehelle tuotetta toinen sukupuoli itse miehenä olen ostanut naiselleni kaiken mitä on pyytäny kun se sanoi että luuletkos että myyjä luulee sun niitä tartteevan AIVAN tuossa oli se pointti ja vapaatahan ostaminen on meillä

        Ison vibraattorin minulle,kun kauniisti pyysin sitä joululahjaksi! Moniko ihminen tekisi niin?


      • Anonyymi
        Vibratore kirjoitti:

        Ison vibraattorin minulle,kun kauniisti pyysin sitä joululahjaksi! Moniko ihminen tekisi niin?

        Juurikin noin itsekkin olen vaimolleni ostanu sen mitä tarvittu ei siinä ole mitään ihmeellistä


    • Anonyymi

      Alkukantaisuus ja estot kirjan säännöt, misäs on näiltä normi elämä ja tavallisuus

    • Aloitusviestin, jonka kirjoittamisesta on vierähtänyt tovi jos toinenkin, kirjoittaja sanoo, ettei ole koskaan nähnyt muslimimiehen ostavan näitä suojia. Mutta kuka katsoo kovinkaan tarkkaan toisten ostoksia, varsinkaan jatkuvasti? Ja tarkoittaako hän, että silloin kun nämä miehet ovat vaimon/perheen kanssa kaupassa vai miten?

      Nainen ei ole saastainen mihinkään aikaan kuusta - kirjoittaja on väärässä. Ja muslimimiehet suhtautuvat näihin asioihin ihan samalla tavalla neutraalisti kuin muutkin miehet. Samalla joku mies voi varmaan kokea aiheen jotenkin kiusallisena (en tiedä, mitä miehet ajattelevat, itse olen nainen), mutta se ei tarkoita, että he pitäisivät asiaa mitenkään "vaarallisena" tai jotain sellaista.

    • Anonyymi

      ain sävelletään kaikki myönteiseksi islamilles sen edistämiseksi
      - näitä kasvoja ei voija laskea

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe