Mitkä vitamiinit ovat terveellisiä hiuksille ja iholle, etenkin kasvojen iholle? Haluisin että hiukset kasvais paksuimmiks ja kasvot olis aina terveen näköiset ja hyvä ihon väri. Valkuaisaineet, vai mitkä auttaa? Miks kaikilla tummilla naisilla etelästä on nii paksut hiukset? Mitä ne oikee syö? Mikä auttais iholle ja hiuksille?
Hiukset ja Iho
23
3881
Vastaukset
- syö kevyttuotteita!
Oletteko huomanneet millaisia elottomia takkutukkia Suomi pullahti täyteen samaan aikaan kun rasvapropaganda margariineineen ja kevyttuotteineen löi läpi?
Pekkapuskalle pitäisi antaa piiskoja koko kansan rumentamisesta!- pah pah
etelän kauniilla naisilla on paksu tukka, koska heillä on sellaiset geenit, jotka aiheuttavat paksua ja tummaa karvoitusta. suomalaisilla on aina ollut elottomat maantienväriset ohuet hiukset. rasvalla ja vitamiiteilla ei ole muuten kuin harvoissa yksittäistapauksissa merkitystä. perintötekijät ovat syypää. ei ne kulmakarvat suomalaiselle kasva vaikka kuinka söisi rasvaa ja vitamiinia.
- kiiltävä ja
pah pah kirjoitti:
etelän kauniilla naisilla on paksu tukka, koska heillä on sellaiset geenit, jotka aiheuttavat paksua ja tummaa karvoitusta. suomalaisilla on aina ollut elottomat maantienväriset ohuet hiukset. rasvalla ja vitamiiteilla ei ole muuten kuin harvoissa yksittäistapauksissa merkitystä. perintötekijät ovat syypää. ei ne kulmakarvat suomalaiselle kasva vaikka kuinka söisi rasvaa ja vitamiinia.
terveenoloinen tukka. Tarkista vaikka mistä tahansa kirjoista tai lehdistä missä on kuvia ihmisistä esim. 40-100 vuotta sitten!
Elottomat tukat yleistyivät ravinnonmuutoksen ja liiallisen pesemisen ja kemikalien käytön myötä!
Isälläni ja äidilläni oli vankka, omavärinen tukka vielä 70-vuotiaana. Siihen aikaan ei joka nelikymppinen joutunut värjäämään kuten nykyään ennen aikaisen harmaantumisen takia! - Mielenkiintoista!
kiiltävä ja kirjoitti:
terveenoloinen tukka. Tarkista vaikka mistä tahansa kirjoista tai lehdistä missä on kuvia ihmisistä esim. 40-100 vuotta sitten!
Elottomat tukat yleistyivät ravinnonmuutoksen ja liiallisen pesemisen ja kemikalien käytön myötä!
Isälläni ja äidilläni oli vankka, omavärinen tukka vielä 70-vuotiaana. Siihen aikaan ei joka nelikymppinen joutunut värjäämään kuten nykyään ennen aikaisen harmaantumisen takia!Eikös sillon tupeerattu hiuksia ihan älyttömästi ja laitettu lakkaa, jotta saatiin mahdollisimman iso hiuspehko.
Ainakin äitini vanhoissa valokuvissa 60-luvulla näin tehtiin ja oli yleistä muotia eikä hiuksia edes pesty niin paljon kun nykyään, kun siten oli kova homma saada se pehko taas isoksi.
Myös tupakointi oli muotia ja sitähän vedettiin ihan missä vaan ja paljon. Kaikki polttivat sisällä.
Myös tupakka vaikuttaa todella paljon hiuksiin ja ihoon. Itse muuten otan ruokalusikallisen maissiöljyä aamuisin tyhjään mahaan. Toimii vatsa hyvin ja siinä on paljon E-vitamiinia, joka on ns. ihovitamiini.
nimimerkillä: yli vuoden ollut polttamatta - enemmistöllä on
Mielenkiintoista! kirjoitti:
Eikös sillon tupeerattu hiuksia ihan älyttömästi ja laitettu lakkaa, jotta saatiin mahdollisimman iso hiuspehko.
Ainakin äitini vanhoissa valokuvissa 60-luvulla näin tehtiin ja oli yleistä muotia eikä hiuksia edes pesty niin paljon kun nykyään, kun siten oli kova homma saada se pehko taas isoksi.
Myös tupakointi oli muotia ja sitähän vedettiin ihan missä vaan ja paljon. Kaikki polttivat sisällä.
Myös tupakka vaikuttaa todella paljon hiuksiin ja ihoon. Itse muuten otan ruokalusikallisen maissiöljyä aamuisin tyhjään mahaan. Toimii vatsa hyvin ja siinä on paljon E-vitamiinia, joka on ns. ihovitamiini.
nimimerkillä: yli vuoden ollut polttamattaharmauden takia värjätty tukka.
Olen nähnyt alle nelikymppisiä miehiä joilla tukka on alkanut harmaantua. Ja ikäisissäni äijissä on kosolti harmaapäitä!
Minusta se ei ole luonnollista. Niin ei ollut ennen. Menkääpä vaikka sinne sukualbumille toteamaan sama! - olen nainen
enemmistöllä on kirjoitti:
harmauden takia värjätty tukka.
Olen nähnyt alle nelikymppisiä miehiä joilla tukka on alkanut harmaantua. Ja ikäisissäni äijissä on kosolti harmaapäitä!
Minusta se ei ole luonnollista. Niin ei ollut ennen. Menkääpä vaikka sinne sukualbumille toteamaan sama!.......
- ....................
kiiltävä ja kirjoitti:
Isälläni ja äidilläni oli vankka, omavärinen tukka vielä 70-vuotiaana. Siihen aikaan ei joka nelikymppinen joutunut värjäämään kuten nykyään ennen aikaisen harmaantumisen takia!Minä olen taas aina katsonut esim. elokuvissa ja lehtikuvissa miten "entisaikojen" ihmisillä oli huonot hiukset. Ja äitini, joka on kampaaja, mainitsee joka kerta vanhoja elokuvia ja sarjoja katsellesamme, että "olipa tuon ajan ihmisillä hoitamattomat tukat!"
Ja mitä tulee etelänmaalaisiin, terveennäköisiin naisiin, siellä käytetään ruoanlaitossa rasvana kylläkin pääsääntöisesti oliiviöljyä (ei siis voita). Ja oliiviöljyähän nämä nyky-Suomen ravitsemusasiantuntijatkin suosittelevat. - Mutta nykyajan
.................... kirjoitti:
Minä olen taas aina katsonut esim. elokuvissa ja lehtikuvissa miten "entisaikojen" ihmisillä oli huonot hiukset. Ja äitini, joka on kampaaja, mainitsee joka kerta vanhoja elokuvia ja sarjoja katsellesamme, että "olipa tuon ajan ihmisillä hoitamattomat tukat!"
Ja mitä tulee etelänmaalaisiin, terveennäköisiin naisiin, siellä käytetään ruoanlaitossa rasvana kylläkin pääsääntöisesti oliiviöljyä (ei siis voita). Ja oliiviöljyähän nämä nyky-Suomen ravitsemusasiantuntijatkin suosittelevat.koululaisillakin on himmeät, elottoman näköiset hiukset.
Kampaajana työskennellyt äitisi tarkoitti "hoitamattomilla" tukilla varmaan sitä, että ennen saatettiin tukka leikata kotona eikä myöskään ostettu säkkikaupalla spreitä ja tököttiputeleita sen niin sanottuun "hoitoon". - Joka yhdessä huonon ruuan kanssa on tuhonnut hiukset!
Oman tukkani kunto kohosi heti kun harvensin pesukertoja, heitin hittoon hoitoaineet sekä rupesin syömään rasvaista kalaa, kalaöljyä, ja runsaasti kasviksia ja marjoja.
- Alf
Voisit kokeilla lisätä erityisesti Omega-3 rasvahappojen, C-vitamiinin, E-vitamiinin, sinkin ja biotiinin saantia. Kylmäpuristettua vehnänalkioöljyäkin kannattaa kokeilla.
- kapa......
Biotiini, pii, sinkki ja E-EPA.
- krisaro
Piitä sisäisesti ja hunajaa hoitoaineena. Tukkani on komea, tumma, joskin vähän harmaantunut, mutta se johtuu geeneistä. Ennen EU:ta hiustenhoitoaineet eivät saaneet sisältää silikonia ja silikoniyhdisteitä. Nyt saavat, ja se on vahinko. Ne aiheuttavat ongelmia ainakin minulla jo parin käyttökerran jälkeen. Hilsettä, kutiavan hiuspohjan ja ohuen tuntuiset, sähköiset hiukset. Pii rakentaa ehjät, joustavat hiukset ja kauniit kynnet. Olen käyttänyt sitä vasta 25 vuotta. Piivalmisteita on useita, etsi niistä itsellesi sopiva, minulle sopii Piimax C biotiini. Suosittelen.
- mikä on
krisaro kirjoitti:
Piitä sisäisesti ja hunajaa hoitoaineena. Tukkani on komea, tumma, joskin vähän harmaantunut, mutta se johtuu geeneistä. Ennen EU:ta hiustenhoitoaineet eivät saaneet sisältää silikonia ja silikoniyhdisteitä. Nyt saavat, ja se on vahinko. Ne aiheuttavat ongelmia ainakin minulla jo parin käyttökerran jälkeen. Hilsettä, kutiavan hiuspohjan ja ohuen tuntuiset, sähköiset hiukset. Pii rakentaa ehjät, joustavat hiukset ja kauniit kynnet. Olen käyttänyt sitä vasta 25 vuotta. Piivalmisteita on useita, etsi niistä itsellesi sopiva, minulle sopii Piimax C biotiini. Suosittelen.
silikonin kemiallinen nimi? Että osaa erottaa valmisteesta?
Itse olen alkanut jahdata valmisteita joissa ei ole parabeeneja, koska luin että rintasyöpäkoepaloissa on liki kaikissa ollut metylbarabenia. - krisaro
mikä on kirjoitti:
silikonin kemiallinen nimi? Että osaa erottaa valmisteesta?
Itse olen alkanut jahdata valmisteita joissa ei ole parabeeneja, koska luin että rintasyöpäkoepaloissa on liki kaikissa ollut metylbarabenia.En ole kemianalan asiantuntija ja koska suurin osa hygieniatuotteista valmistetaan kotimaassa, luotan vain niihin (esim XZ), joissa sanotaan selvällä suomenkielellä: ei sisällä silikonia eikä silikoniyhdisteitä. Niitä taitaa olla todella suuri määrä, esim Pg-propyl silanetriol. Joku asiantuntija voisi vähän valaista tätä asiaa meille.
- vitamiinit
ovat hyviä ja tarpeellisia.
Ulkonäkö ja hiukset ovat pitkälti geeniperimän sanelemaa, joten toisilla tukka kasvaa ja toisilla ei.
Kasvisöljyissä on paljon E-vitamiinia, joka on hyväksi iholle.
Ruokalusikallinen vaikka maissiöljyä aamuisin tyhjään mahaan, niin suolistokin tykkää.
Kunnollista ruokaa kantsii syödä.
Ja voihan sitä laittaa rahansa vitamiineihinkin, mutta kukaan ei takaa, jotta niistä jotain hyötyä on juuri sinulle.- apuumies
hiustenhoitoohje: Mustalaispoika toiselle: Siulha tukka hyväs kunnos on ja komiast
kiiltää mil sie sitä hoijat? -Mie sivelen munalla. -No kuin sie nin
notkhia olet?
- kyll se siitä
osta monivitamiini tabuja ja apteekista viviscalia ja syö vuosi jatkuvasti ni se siitä
- helokkia
helokkia kannattas kokeilla
- marja liisa
helokkiöljy viviscal ne toimivat ja myös monivita tabletteja
- kaunis bodari poika
jos halut hyvän setin niin täs on: monivita,c-vitaa b-vitaa karnosiini ubikinoni viviscal imedeen pii kalanmaksaöljy oliiviöljy vehnänalkioöljy,ni kyl se siit
- kaikkijkhj
imedeen viviscal e-epaa magnesiumia 2 monivitakapselia per päivä
- 5 vuotta käytt
imedeen ja viviscal luontaiskaupasta.
- kaunis telinevoimistelija p...
helokkiöljy monivita pygnogenol c-vitaa b-vitaa kalsium omega -3 tässä tärkeimmät
- pärjää
viviscal,imedeen,bioteekin palmuöljykapselit lipoiinihappokapselit,ubikinoni,c-vita2000mg vrk tvinlabin b-50 valmistetta 2 kapselia per päivä.omega-3 ota 2 g vrk 1kpl monivitamiini tabletti vrk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745