ja kipeät..miten saisin ne kuntoon. Olen kärsinyt jo vuosia tästä vaivasta. Kipu säteilee myös kylkiluiden välilihaksiin. Yritän tehdä pienillä punteilla liikkeitä, mutta tuntuu, että kipeytyvät vaan lisää...onko kenellä muulla samoja tuntemuksia??
Lapaluun välilihakset
13
6275
Vastaukset
- hoidettu
Sun pitää selvittää mistä ne johtuu?
Mulla ne johtui lukossa olevista rintarangan nikamista. Liekö kyse faseteista tai joistakin muista. Sillä seudulla on paljon niveliä...
Mutta kun ne lukot ja niiden syntysyy korjattiin niin johan helpotti... Siihen tosin meni aikaa vuosia ja piti käydä läpi kaikenlaisia kiropraktikkoja, naprapaatteja ja osteopaatteja kunnes lopulta löysin hyvän...- Olen käynyt
kiropraktikolla joskus, ei mitään apua ja samoin hierojalla. Hieronta tekee lihakset vielä kipeämmäksi. Saunassa oleminen helpottaa, mutta seuraavana päivänä kostaantuu..
Joku lääkäri epäili joskus jotain thoraclex outlexsyndroma tms. eli pinnepuristusta rintakehän alueella(voi olla väärin kirjoitettu). Jonkin verran nikamien korjaus on helpottanut, mutta nyt ei ole vielä onnistunut, että "lukot" olisivat auenneet.
Venyttely tekee kipeetä ja lihakset tuntuu tosi kireiltä, ruokatorven ympärillä olevat lihakset ovat aivan kivikovat jne. Olo on kuin "manilanköysi" olisi pyöritetty ympärilleni. Myös kainaloihin säteilee kipua. Jos olen ihan paikallani olo on ok.
Minulle tulee usein myös noidannuolia lapaluuvälilihaksiin ja kaulaan, olen niihin jo tottunut, mutta nykyisin turhan usein vaan..
Ketä suosittelet avaamaan näitä fasetteja? Helpottaako sinua esim. joku liike tai lääke(felden-geel ym)tässä vaivassa? - hoidettu
Olen käynyt kirjoitti:
kiropraktikolla joskus, ei mitään apua ja samoin hierojalla. Hieronta tekee lihakset vielä kipeämmäksi. Saunassa oleminen helpottaa, mutta seuraavana päivänä kostaantuu..
Joku lääkäri epäili joskus jotain thoraclex outlexsyndroma tms. eli pinnepuristusta rintakehän alueella(voi olla väärin kirjoitettu). Jonkin verran nikamien korjaus on helpottanut, mutta nyt ei ole vielä onnistunut, että "lukot" olisivat auenneet.
Venyttely tekee kipeetä ja lihakset tuntuu tosi kireiltä, ruokatorven ympärillä olevat lihakset ovat aivan kivikovat jne. Olo on kuin "manilanköysi" olisi pyöritetty ympärilleni. Myös kainaloihin säteilee kipua. Jos olen ihan paikallani olo on ok.
Minulle tulee usein myös noidannuolia lapaluuvälilihaksiin ja kaulaan, olen niihin jo tottunut, mutta nykyisin turhan usein vaan..
Ketä suosittelet avaamaan näitä fasetteja? Helpottaako sinua esim. joku liike tai lääke(felden-geel ym)tässä vaivassa?Naprapaatti tai hyvä kansanparantaja voi auttaa. Itse olen parhaat avut saanu kansanparantajalta.
Ei lääkkeillä lukkoja avata. Eikä hieronta tee hyvää lihaksille, jotka on kiristyny nivellukkojen takia. - lukkoja avata
hoidettu kirjoitti:
Naprapaatti tai hyvä kansanparantaja voi auttaa. Itse olen parhaat avut saanu kansanparantajalta.
Ei lääkkeillä lukkoja avata. Eikä hieronta tee hyvää lihaksille, jotka on kiristyny nivellukkojen takia.mutta joillakin lääkkeillä voi olla lihasta rentouttava vaikutus = kiristys, puristus helpottuu.
- hoidettu
lukkoja avata kirjoitti:
mutta joillakin lääkkeillä voi olla lihasta rentouttava vaikutus = kiristys, puristus helpottuu.
Siihenhän ne lääkkeet perustuukin: Hoitaa sitä oiretta mutta jättää syyn jäljelle. Ja kohta on taas paikat jumissa ja maha täynnä lääkettä, joka tuhoaa vatsan limakalvoja ja rasittaa munuaisia... Ja sitten otat lääkettä niihin. Ja lääkefirmat rikastuu...
- liperi
hoidettu kirjoitti:
Siihenhän ne lääkkeet perustuukin: Hoitaa sitä oiretta mutta jättää syyn jäljelle. Ja kohta on taas paikat jumissa ja maha täynnä lääkettä, joka tuhoaa vatsan limakalvoja ja rasittaa munuaisia... Ja sitten otat lääkettä niihin. Ja lääkefirmat rikastuu...
Heissan,itse sain avun Jäsenkorjaajalta,on perinteinen ammatti ainakin itärajalla.Aukoo ilman "väkivaltaa"lukkonivelet ja het olo helpottuu.Itse kokeilin juur lapaluidenlihas jännitykseen ja selän lihasten jännitykseen,sain hyvin avun. Jo vuosia olen pärjännyt hyvin ilman kipuja ja noidannuolia.Suosittelen lämpimästi.
- ammatinharjoituksesta
liperi kirjoitti:
Heissan,itse sain avun Jäsenkorjaajalta,on perinteinen ammatti ainakin itärajalla.Aukoo ilman "väkivaltaa"lukkonivelet ja het olo helpottuu.Itse kokeilin juur lapaluidenlihas jännitykseen ja selän lihasten jännitykseen,sain hyvin avun. Jo vuosia olen pärjännyt hyvin ilman kipuja ja noidannuolia.Suosittelen lämpimästi.
paikallisissa lehdissä ilmoituksia? Mikä on hänen virallinen ammattinimi? Ymmärrän, että hänen nimeä ei voi tänne laittaa, mutta yritän muita polkuja myöten etsiä hänet..
- hoidettu
ammatinharjoituksesta kirjoitti:
paikallisissa lehdissä ilmoituksia? Mikä on hänen virallinen ammattinimi? Ymmärrän, että hänen nimeä ei voi tänne laittaa, mutta yritän muita polkuja myöten etsiä hänet..
Kyllä tänne voi nimiä laittaa, jos kertoo omista kokemuksistaan...
Mistäpäin Suomea olet? Osaavia on muutamia siellä täällä... - liperi
ammatinharjoituksesta kirjoitti:
Hei,meillä karjalassa on ihan jäsenkorjaajan nimellä tai karjalainen jäsenkorjaaja.Nimi kuulostaa hassulta mutta hoito on mukavan tuntuista ja tehokasta,toivottavasti läydät ja saat avun ongelmiisi piakoin.Itsellä yksi käsittely kerta riitti hyvin.
- pohjoiskarjalasta?
liperi kirjoitti:
Hei,meillä karjalassa on ihan jäsenkorjaajan nimellä tai karjalainen jäsenkorjaaja.Nimi kuulostaa hassulta mutta hoito on mukavan tuntuista ja tehokasta,toivottavasti läydät ja saat avun ongelmiisi piakoin.Itsellä yksi käsittely kerta riitti hyvin.
se riittää kun kerrot kummassa tämä fiksaaja toimii??
t. kirj. aloittaja - liperi
pohjoiskarjalasta? kirjoitti:
se riittää kun kerrot kummassa tämä fiksaaja toimii??
t. kirj. aloittajaHuomenta ja kaunista talivi päivää,olen Pohjois-Karjalasta ja Liperissä on ainakin yksi Jäsenkorjaaja joka myös tekee hierontatyötä.Siippola Jari on hänen nimensä.
- sinulle vastauksesta
liperi kirjoitti:
Huomenta ja kaunista talivi päivää,olen Pohjois-Karjalasta ja Liperissä on ainakin yksi Jäsenkorjaaja joka myös tekee hierontatyötä.Siippola Jari on hänen nimensä.
jos vaikka menisin käymään siellä..
- seuraavia
Jäsenkorjaajalta olen saanut avun vastaavassa tapauksessa. Ja esim. sauvakävelykin auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot193335Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe92744- 282364
- 411659
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola91374- 411281
- 81255
- 521203
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2581080Apua pyydän
Olen tyhmä, kun odotan, että mies lähettäisi viestin. Olemme kuitenkin väleissä ja viestejä on lähetelty. Minun aloitte331056