Hankin juuri farmari-Corollan (sol, vm 2003). Huomasin tuossa äsken tankatessa, että bensavalon syttyessä (myös mittari näyttää nollaa) on tankissa bensaa vielä 17 l olettaen että käyttöohjekirjan mainitsema 55 l:n tilavuus pitää kutinsa. Eli tankissa on lähes kolmasosa bensaa jäljellä valon syttyessä. Onkohan tämä ihan yleinen piirre Corollassa?
Eihän tuosta nyt varsinaista haittaakaan ole, mutta on mielestäni jo vähän ylivarovainen mittari.
Corollan polttoainemittari
7
1644
Vastaukset
- Kemal Atatürk
Samaa olen ihmetellyt itsekin. 17 litraa on melkein kolmasosa tankin tilavuudesta. Itse olen ajanut varoitusvalon sytyttyä vielä toista sataa km ja tankatessa tankkiin on mennyt vain 48 litraa. Perseestähän tämä tämmönen mittari on.
Corollassa iso osa varusteista on tehty vain jotta varustelista saataisiin pidemmäksi. Istuinlämmittimet ovat hidastoimisia ja grillaavat etupäässä vain persereiän seutua. Puhaltimen moottori kitisee pakkasessa uudesta lähtien. Eritoten mutkissa. Taitaa olla aito türkkilaista käsityötä. Sisätilan valot eivät syty pakkassäällä. Turvavyön takaisinkelaus ei toimi. Auto on hidas lämpenemään. Huurteenpoisto heikkotehoinen. Raitisilman puhallus kuljettajan puolelle huomattavasti vähäisempää kuin apparin puolelle. Huurtumisongelma jo pikkupakkasessa.- d4d202003
Valo sytty ja tankkasin 46 L corolla hb 2003 d4d
- n.10 litraa
Näin turkkilaisessa -05.
- Fortuna
Hei,
minulla on 04 wagon. Bensavalo syttyy kun tankissa on n. 12-13 litraa. Mikäli tuo 17 litraa pitää paikkaansa, niin kieltämättä melko varhain se bensavalo syttyy. Toisaalta Suomessakin voi ajella paikoissa, joissa bensa-asemien väliset etäisyydet voivat olla melko pitkiä. Toisin sanoen bensavalon syttyminen 12-13 litran kohdalla on kohta parempi kuin esim. 6-8, ja varhainen syttyminen antaa ikään kuin enemmän aikaa seuraavaa tankkausta silmällä pitäen. - Sedanisti
Mulla kanssa on v.2003 diesel -corolla. Dieselin varoitusvalo syttyy kun tankissa pitäisi olla n. 15 litraa. Samoin dieselin mittari alkaa näyttää lähes tyhjää tankkia. Onhan tuo aika ärsyttävä ominaisuus kun autolla pitäisi voida ajaa vielä lähes 300 km, mutta eipä sitä uskalla kokeilla.
Valitin huollossakin tätä, mutta eivät osanneet sanoa oikein mitään.- d4d202003
Onko se tankki todellisuudessa se 55l
- Corolla T-Sport
Älä tankkaa autoasi aina piripintaa niin se mittari ei valehtele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291