Vain lento, halvin hotelli maksaa 1 vrk = 1.70,-e ja ok talot halpoja ! suomalaiset kusettavat varsinkin nämä ketkä omistaa pikku hotellin ja tai ottaa sinulta 300,- e 3h k ok talosta ja maksavat itse siitä omistajalle vai 100 - 200,- e kk, siellä on kaikki suomalaiset välistävetäjiä ! kokemusta on todella paljon !
Thaimaassa saa ok talon 100,-e -150,-kk
6
2574
Vastaukset
- valuutanvaihtaja
Tarkoittaako e viestissäsi samaa kuin €? Thaimaassa käytetään valuuttana bahteja. Itse olen en thaimaanmatkoillani ole välistävetäjä vaikka suomalainen olen, lomailen vain.
- neuvoja_____
osaisitko tosiaan antaan neuvoja siitä, mistä tai miten tällaisia taloja saa vuokrattua? mielellään sitä yrittäisi välttää ohivetämisen, mikäli se vain on mahdollista.
- siis________
välistä vetämisen :) taisi lipsahtaa pokeritermi sekaan :)
- ....
Laita nyt joku linkki mistä tuon hintaisia kämppiä löytyy, ettei tarvitse paskanjauhajaksi epäillä.
- hepsankeikka10
NÄISTÄ VÄLISTÄ VETÄJISTÄ JA KUINKA HEITÄ VÄLTÄT.SIIS,MITEN SAISIMME VUOKRATTUA ASUNNON SUORAAN THAIMAALAISELTA.JOKO TALON TAI STUDIO-TYYPPISEN HUONEEN.SAISI MAKSAA KORK.200€/KK,KOSKA AIKOMUKSEMME ON OLLA SIELLÄ ENSI TALVENA 4-5 KUUKAUTTA.
MIEHENI EI PUHU ENGLANTIA JA MINÄKIN HUONOSTI,MUTTA SE EI PELOTA.
KIITOS VASTAUKSESTASI JO ETUKÄTEEN!!
t:HEPSANKEIKKA- xxx33xxx
Hei!
Vähän nokkeluutta peliin. Otatte pelkät lennot. Kaivatte nettisivuilta tai laitatte kyselyn taksikuskista haluamanne paikkaan. Varaatte huoneen pariksi yöksi. Hommaatte ensimmäisenä päivänä prepaid liittymän. Myymälässä likka hoitaa loput. Laitatte korvanne kiinni, kun taksikuski alkaa välittää Teille myös asuntoja.
Etsitte mainoksia omakoti/rivitalojen seinistä.
Voitte pyytää jotakin paikallista esim. hotellin työntekijää auttamaan. Pyydätte vaikka, että asunnon omistaja noutaisi Teidät hotellista.
Pyydätte vaikka Suomessa asuvaa englanninkielen taitoista soittamaan asunnon myyjälle. Suomesta soittaessa laitetaan 99533 eteen (halpaa)
Jos ei muuta keksi kirjoittakaa paperille, mitä maksaa. Lisäksi pitää maksaa itse sähkö ja vesi
(tosi vähän). Älkää vuokratko suomalaisilta
(välistäveto) Itse kokenut. Thaimaalainen ystävättäreni olisi saanut samasta talosta (tosin huonommassa kunnossa) 1/4 osa hintaan
Hua Hinissä. Sadan neliön rivitalosta paikallinen pyysi noin 12000 bathia/kk. Condokaksio noin 200 euroa/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892