Pitäs saada auto kuljetettua paikasta toiseen pitemmän matkaa ja vaihtoehtona on ollu peräkärry tai niin sanottu traileri tai sitten kuorma-auton lavetille kuljettaja,tolle kuorma-auto lavetille en keksi miksi oikein kutsua,jonkin näköinen kuljetus ajoneuvo se on,tulisi kuitenkin aika kalliiksi kun pitää autoo rahdata sen 200 kilsaa meno paikanpäälle. Oisko ehdotuksia mistä sais suht halvalla tuollaisen kuljetus ajoneuvvon kenties vuokrattua,vai voiko sellaista vuokrata itse ajettavaksi. Tampereelta .
Auton kuljetustavat
4
1169
Vastaukset
- yhteyttä
S.E.Mäkiseen niillähän on autot niillä töin.. eiköhän sunkin auto sinne sekaan mahdu..
- manne
soita jonh nurmiselle se maksaa kuskeille tes:sin palkkaa toisin kuin se mäkinen.
- Mäkisen kuski
Minä en ajais yhtään autoa kyytiin tessin
palkalla!Jos sillä palkalla olisi pakko töitä tehdä,vaihtaisin alaa... - LEXA
Mäkisen kuski kirjoitti:
Minä en ajais yhtään autoa kyytiin tessin
palkalla!Jos sillä palkalla olisi pakko töitä tehdä,vaihtaisin alaa...Laki kieltää urakkapalkat koska ne ovat
omiaan vaarantamaan liikenneturvallisuutta
esim. ylinopeuden ja kuorman sitomatta jättä-
misen muodossa, koska aina on kiire.Eli
paljonko sinulle maksetaan kun kolme tuntia
teet kuormaa?Saatko kenties 10 euroa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 512982
- 592823
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542667Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552391Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118