Cadillac BLS

V.2006

Rekisteröintimäärä Suomessa kokonaista 8kpl.

Hrvinaisempi kuin BMW M6.

5

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan ovat

      Ja noistakin kahdeksasta on suurin osa esittelyautoja, elleivät kaikki. Eikös GM ole itsekin myöntänyt tuon mallin olevan floppi; valmistusmääriähän pienennettiin aika rajusti suunnitelluista.

      Olen muuten nähnyt yhden liikenteessäkin, paikkakunta oli Vantaa.

      • jyrkästi !

        Tuollaiseen jenkkiautoon käytettynä voisi Tapastikos-trollilla olla varaa muutaman vuoden päästä, kunhan saavuttaa aikuisiän.


    • STS-99

      Cadillac on hakoteillä yrittäessään kilpailla pienten europremiumien kanssa. BLS on Saab 9-3 nätimmässä paketissa ja paremmin varusteltuna, mutta niin rankasti ylihinnoiteltu että ei ihme jos kauppa ei käy. Jos vertaillaan V6-mallien hintoja, on aito jenkki-Cadillac eli CTS halvempi kuin BLS!

      Cadillacin pitäisi ottaa täysin eri strategia Euroopassa, ja uskaltaa hyödyntää ennakkoluulot. Sen sijaan että yritetään kilpailla Mersujen ja Audien kanssa, tuotaisi tälle puolelle valtamerta auto joka eniten nykymallistosta vastaa klassista käsitystä Cadillacistä: DTS. Cadillac on iso, mukava ja häpeilemättömästi amerikkalaisen näköinen auto, ja DTS on nykyisistä ainoa jota voi näin luonnehtia. Uskon että Euroopassakin on edustusautojen segmentin ostajia jotka arvostavat tilaa, tyyliä ja mukavuutta yli "urheilullisuuden" joka tuntuu olevan tämän päivän trendi Cadillacilla.

      Jos DTS:n nokallle saisi modernin ison dieselin, olisi se mitä mainioin taksiaihio :)

      • tapastikoksen isoveli 12v.

        Onhan tuo chevykin hakoteillä ja pahasti, tuossa näin viime viikolla Impala SS:n liikenteessä ja kyllähän se vaan on upea auto, vrt. Chevrolet Matiz/Kalos/Evanda/Epica/jne. jne... Ei hyvää päivää...


      • merkille pistänyt
        tapastikoksen isoveli 12v. kirjoitti:

        Onhan tuo chevykin hakoteillä ja pahasti, tuossa näin viime viikolla Impala SS:n liikenteessä ja kyllähän se vaan on upea auto, vrt. Chevrolet Matiz/Kalos/Evanda/Epica/jne. jne... Ei hyvää päivää...

        Se että jenkki merkit "sortuu" valmistaan tälläsiä ei american tyylisiä autoja on BUSINES.
        Ainoita asioita ,jonka, jenkit on osannut AINA tehdä muita paremmin jokaisella osaalueella.
        Lisää syitä: saadaan tilastot näyttään paremmilta ilman saaste ym. keskikulutus taulukoissa kun, kyseisen automerkin alaisuudessa on nää korean kotterot ym.
        Saadaan oman maan tottumuksiin sopivammat ajopelit. Niin siihen bisnekseen tääkin nyt taas viittaa.

        Vai onko jollain taaskin provosoivasti eriävä mielipide?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe