Alfa-Kem Oy

uusi työpaikka???

Voisiko joku kertoa yrityksestä? Soitin ja kyselin asiasta, mutta kuten aina vastaukset olivat erittäin positiivisia. Luukutusmyyntiähän bruttoprovisiolla se on, mutta kertoivat että on vankka asiakaspiiri?! Pesuaine puolesta olen kiinnostunut sehän on kuluvaa tavaraa.. ja positiivista on se, että tuotteet ovat kotimaisia, mutta onko hinta kova? Provisiot ovat noin 20% (kuulemma alan huippua?!?) Onko joku ollut tai edelleen on töissä täällä. Kannattaako hakea vai unohtaa koko juttu??? Työskentelen tälläkin hetkellä luukutus hommissa joten työn raadollisuus ja hyvät puolet tiedän, mutta tuotteet ovat ihan eri.

6

2131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilemaan

Noh, kaikilla myyntifirmoillahan sitä aina on vankka asiakaspiiri, alan parhaat provisiot, tuotteet huippulaatua jne.

Sen nyt tiedän sanoa, että ei nuo alfa kemin tuotteet mitään paskaakaan ole. Mutta ei nyt varsinaisesti sen parempia kuin muillakaan alan firmoilla. Tuotteet ovat melkoisen kalliita mut eiköhän hyvä myyjä itsensä elätä noitakin kaupittelemalla.

• Huippumyyjä

Provisiopalkalla kalliit hinnat takaavat juurikin huippupalkan!

Hintahan on yksi myytävä osa, halvalla myydessä ei tarvita edustajia, tuotteethan revittäisiin käsistä ja joku muu myisi ne loppukäyttäjille.

Olen ollut k.o. yrityksen parin avainhenkilön kanssa tekemisissä työkuvioissa, ja suosittelen kyllä tutustumaan tarkemmin. Minulle on ainakin tullut hyvä kuva heistä ja yrityksestä.

Huippumyyjä

• ALFFAA

ONKO KO. ALFAN MYYNTIKOULUTUS EDELLEEN SAMAA. ASIAKAAN OSTAESSA 1 ERÄN TUOTETTA MENNÄÄN AUTOON JA LISÄTÄÄN TOIMITUKSEEN PARI YLIMÄÄRÄISTÄ RIVIÄ. VIHAISIA ASIAKKAITA RIITTI.

• Alfa laatu

Milloin Alfa on päässyt ..laatuun asti? käytännössä tuotteisiin törmäät syrjäkylien grilleissä!

• ei alfa
        Alfa laatu kirjoitti:

Milloin Alfa on päässyt ..laatuun asti? käytännössä tuotteisiin törmäät syrjäkylien grilleissä!

onko tämä samaa sepitystä : www.alfa-kem.fi?

• mynttis
        ei alfa kirjoitti:

onko tämä samaa sepitystä : www.alfa-kem.fi?

Onhan tuolla Alfalla tuo laatu ainakin kohdallaan eikä hinnatkaan pahat jos laskee käyttölitrahinnat. Ja tuntuu olevan ihan asiallista porukkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe