siinä KIRKAN jutussa kun se piti poistaa?
Ihmettelen vieläkin kun aivan asialinen aloitus poistetaan ilman asiallisia perusteita.
Ihmettelen vieläkin kun aivan asialinen aloitus poistetaan ilman asiallisia perusteita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Kuuluu näin:
KESKUSTELE HAAPAVEDEN ASIOISTA
selvästi haapavetiseen elämänmuotoon.
Siitäkin huolimatta keskustelu tästä aiheesta kuuluu sivulle artistit, josta lytyy hänen oma palstansa, joka on muuten täynnä suruviestejä ym. osanottoja.
Sinun tarkoituksesi oli vaan saada aikaan tällä palstalla muhkea keskustelu typerän nimimerkkisi alle ei muuta.
olisi joskus käynyt Haapavedellä, tilanne olisi ollut aivan toinen. Nyt tällä palstalla saa käsitellä vain paikkakuntaan oleellisesti liittyviä asioita. Mahdotonta sekamelskaa olisi, jos voisi kirjoittaa kaikesta "mikä liikkuu" kunkin pääkopassa.
Sen verran kauan olet tänne kirjoitellut, että varmasti tiedätkin tuon - vai alkaako aiheet loppua.
...niin Kirka on käynyt Haapavedellä ainakin kaksi kertaa. Folkeilla kerran ja ainakin kertaalleen Haapakanteleessa. Ja hienot keikat hän veti molemmissa.
Olen silti samaa mieltä, että hänestä käytävä keskustelu kuuluu omalle palstalleen. Sinne on linkki Suomi24:n etusivulla.
lasketa ees käynneiksi.Muutenhan täällä sais kiriottaa vaikka mistä.kuka sen tojistaa kuka kävi ja kuka ei.
tällä palstalla monetkin kirjoittaa,mitä pääkopassa liikkuu....ennen ja jälkeen...
Kylyläsaaressa useita kertoja mm. veljensä kanssa ja urheilutalolla lukuisia kertoja.
Lisäksi nämä kapakkaesiintymiset ja viimeaikaisin Folkeilla käyminen.
Hieno ihminen on poissa.
ettei näihin Jussin alotuksiin kannata vastata, kun ne luitenkin häipyy jossain vaiheessa?
kumittanu kymmeniä viestejä, tosi paha.
Törkeytensä puolesta poista ylläpito, niin silloin hän yleensä poistaa ne itse.
Olen itseasiassa aivan varma, että tämänkin aloituksensa hän poistaa kohta.
ja perusteita on.
P.s Lue ketju läpi niin syy löytyy puolivälistä.
tosikkotuulella tänään, onko pakkanen purassu ?